-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013,ГБН Г.1-218-182:2011))
Торги не відбулися
15 077 432.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 387.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 387.16 UAH
Період оскарження:
18.09.2023 16:18 - 15.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
На рішення замовника про визнання переможця
Номер:
1b412efd4f42422295d87d584e4a3fee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011840-a.c4
Назва:
На рішення замовника про визнання переможця
Скарга:
На рішення замовника про визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Степанці.pdf 05.12.2023 18:02
- рішення від 07.12.2023 № 19700.pdf 07.12.2023 14:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2023 № 20273.pdf 15.12.2023 16:45
- рішення від 15.12.2023 № 20273.pdf 20.12.2023 18:09
- Пояснення АМКУ від 11.12.2023.pdf.zip 11.12.2023 21:36
- Пояснення АМКУ від 11.12.2023.docx.p7s.zip 11.12.2023 21:36
- Пояснення АМКУ від 11.12.2023.pdf 11.12.2023 21:36
- Пояснення АМКУ від 11.12.2023.docx 11.12.2023 21:36
- Протокол № 178 від 29.12.2023 про відміну прийнятого рішення щодо переможця за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 29.12.2023 10:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2023 18:06
Дата розгляду скарги:
15.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.12.2023 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2023 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 20273-р/пк-пз від 15.12.2023 в якому Степанецьке сільське комунальне підприємство «Благоустрій» зобов'язано скасувати Рішення від 30.11.2023 № 163, згідно з яким учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю ВИКОНАНО. (протокол № 178 від 29.12.2023)
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
9a73df65a0bf4544b18d3c7c25fadd1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011840-a.b3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 24.08.2023 № 13429.pdf 11.10.2023 21:26
- 3. атестат виробництва.pdf 11.10.2023 21:26
- 5. АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ.pdf 11.10.2023 21:26
- 4. dstu_b_v.2.7-119-2011.pdf 11.10.2023 21:26
- 2. Договір надання послуг на асфальтобетон АМЦ-ЧМБ.pdf 11.10.2023 21:26
- 1. 388-nakaz_103.pdf 11.10.2023 21:26
- СКАРГА.PDF 11.10.2023 21:26
- рішення від 13.10.2023 № 16373.pdf 13.10.2023 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2023 № 16905.pdf 24.10.2023 11:04
- рішення від 23.10.2023 № 16905.pdf 25.10.2023 18:34
- Пояснення АМКУ від 17.10.2023, додаток.docx 17.10.2023 21:11
- Пояснення АМКУ від 17.10.2023, додаток.pdf 17.10.2023 21:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2023 21:28
Дата розгляду скарги:
23.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2023 16:45
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.10.2023 18:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.10.2023 18:34
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
f9d11c86aaaa44c592f6ae59e6b63b2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011840-a.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. dstu_b_v.2.7-119-2011.pdf 22.09.2023 23:07
- 3. атестат виробництва.pdf 22.09.2023 23:07
- d364828-20230901.htm 22.09.2023 23:07
- d139162-20220930.htm 22.09.2023 23:07
- 5.15 дог. АМЦ-ЧМБ надання послуг з виготовл. асфальтобетону.pdf 22.09.2023 23:07
- перелік змін (16).docx 22.09.2023 23:07
- ТД Степанці Слобода нова редакція (2) (1).docx 22.09.2023 23:07
- Степанці порівняння (1).docx 22.09.2023 23:07
- 388-nakaz_103.pdf 22.09.2023 23:07
- Скарга.pdf 22.09.2023 23:07
- 10.2 договір генпідряду № 111 з дод. угодами.pdf 22.09.2023 23:07
- 10.3 акти до договору 111.pdf 22.09.2023 23:08
- Рішення від 26.09.2023 №15303.pdf 26.09.2023 16:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2023 №15860.pdf 05.10.2023 11:57
- Рішення від 04.10.2023 №15860.pdf 09.10.2023 13:39
- висновок 1.pdf 28.09.2023 22:52
- висновок 2.pdf 28.09.2023 22:52
- атестат 2.pdf 28.09.2023 22:52
- атестат 1.pdf 28.09.2023 22:52
- Пояснення АМКУ.pdf 28.09.2023 22:52
- Пояснення АМКУ.docx 28.09.2023 22:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.09.2023 23:28
Дата розгляду скарги:
04.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2023 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.10.2023 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15860-р/пк-пз від 04.10.2023, СТЕПАНЕЦЬКИМ СІЛЬСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БЛАГОУСТРІЙ" було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області" (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013,ГБН Г.1-218- 182:2011)) ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-18-011840-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВМІРНОСТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
cd655b53baf0442bad4c845b8eafb722
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011840-a.a1
Назва:
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВМІРНОСТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
1. Ми, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД», беремо участь в аналогічній закупівлі, з аналогічним предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-14-015677-a, станом на сьогодні перебуває в статусі оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД».
Відповідно до абзацу 2 пункту 67 Особливостей, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Всупереч вищевикладеної норми, Замовником було оголошену абсолютно аналогічну закупівлю.
Згідно вищезазначеного, вимагаємо надати пояснення на підставі чого було оголошено нова закупівля, якщо попередня закупівля ще знаходиться в періоді оскарження. У випадку, якщо скарга ТОВ «ЧЕРКАСИ МІСЬКБУД» в межах процедури закупівлі UA-2023-08-14-015677-a буде задоволена, які дії вчинятиме Замовник ?
На підставі яких кошторисних призначень створено тотожний рядок річного плану Замовника із аналогічним предметом закупівлі?
Вимагаємо прийняти рішення про відміну даної процедури закупівлі на підставі неможливості усунення порушень.
2. Разом з тим, відповідно до пп 1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) щодо надання послуг/виконання робіт, аналогічного(их) предмету закупівлі (з відповідною інформацією – назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт);
- не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками;
- копії документів, що підтверджують повне виконання договору (-ів): акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином;
- копії позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору;
Під аналогічним договором (-ами) у розумінні предмета закупівлі слід вважати повністю виконаний (-ні) протягом 2018-2023рр. договір (-ри), що відповідає (-ють) коду ДК 021:2015 оголошеної закупівлі за четвертою цифрою, з загальними об’ємами виконаних основних робіт не менше:
- знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм - 8300 м2
- улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей - 10700 м2;
- укріплення узбіччя ПЩС товщиною від 10 см - 2187 м2;
- улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини – 4м3;
Дана вимога щодо, обмеження аналогічних договорів за об’ємами виконаних основних робіт є дискримінаційною та такою що створює штучні перешкоди для участі нашого підприємства у даній закупівлі. Приклад успішного оскарження такої вимоги, міститься у рішенні №14629-п/пк-пз від 13.09.2023 року у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-08-011292-a.
3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається у складі пропозиції чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітано-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування».
Вважаємо за необхідне повідомити, що описані вище вимоги тендерної документації є абсолютно дискримінаційними, що неодноразово підтверджувалося практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року у межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» буде здійснено звернення до ДАСУ з приводу неправомірності оголошення даної закупівлі до вирішення питання з оскарженням попередньої процедури закупівлі.
У випадку, якщо Замовником не буде прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору, висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, іншої низки дискримінаційних вимог, що будуть викладені у скарзі від нашого підприємства до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 13.09.2023 №14629.pdf 20.09.2023 15:54
- Рішення від 24.08.2023 № 13429 (1).pdf 20.09.2023 15:54
Дата подачі:
20.09.2023 15:54
Вирішення:
Шановний учасник! Ваша вимога детально розглянута. Стосовно першого питання інформуємо, що воно не стосується вимог тендерної документації. Поряд із цим, повідомляємо, що закупівля оголошена відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Стосовно питань 2 та 3 повідомляємо, що підстави для внесення змін відсутні (зігдно рішень АМКУ по закупівлям UA-2023-08-08-011292-a та UA-2023-06-29-000432-a.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.10.2023 18:36