• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013,ГБН Г.1-218-182:2011))

Торги не відбулися

15 077 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 387.16 UAH
Період оскарження: 18.09.2023 16:18 - 15.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

На рішення замовника про визнання переможця

Номер: 1b412efd4f42422295d87d584e4a3fee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-011840-a.c4
Назва: На рішення замовника про визнання переможця
Скарга:
На рішення замовника про визнання переможця
Дата розгляду скарги: 15.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.12.2023 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.12.2023 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 20273-р/пк-пз від 15.12.2023 в якому Степанецьке сільське комунальне підприємство «Благоустрій» зобов'язано скасувати Рішення від 30.11.2023 № 163, згідно з яким учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю ВИКОНАНО. (протокол № 178 від 29.12.2023)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 9a73df65a0bf4544b18d3c7c25fadd1c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-011840-a.b3
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Дата розгляду скарги: 23.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2023 16:45
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.10.2023 18:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.10.2023 18:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: f9d11c86aaaa44c592f6ae59e6b63b2c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-011840-a.b2
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Дата розгляду скарги: 04.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2023 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.10.2023 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15860-р/пк-пз від 04.10.2023, СТЕПАНЕЦЬКИМ СІЛЬСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БЛАГОУСТРІЙ" було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області" (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013,ГБН Г.1-218- 182:2011)) ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-18-011840-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВМІРНОСТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: cd655b53baf0442bad4c845b8eafb722
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-011840-a.a1
Назва: ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВМІРНОСТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. 1. Ми, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД», беремо участь в аналогічній закупівлі, з аналогічним предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-14-015677-a, станом на сьогодні перебуває в статусі оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД». Відповідно до абзацу 2 пункту 67 Особливостей, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Всупереч вищевикладеної норми, Замовником було оголошену абсолютно аналогічну закупівлю. Згідно вищезазначеного, вимагаємо надати пояснення на підставі чого було оголошено нова закупівля, якщо попередня закупівля ще знаходиться в періоді оскарження. У випадку, якщо скарга ТОВ «ЧЕРКАСИ МІСЬКБУД» в межах процедури закупівлі UA-2023-08-14-015677-a буде задоволена, які дії вчинятиме Замовник ? На підставі яких кошторисних призначень створено тотожний рядок річного плану Замовника із аналогічним предметом закупівлі? Вимагаємо прийняти рішення про відміну даної процедури закупівлі на підставі неможливості усунення порушень. 2. Разом з тим, відповідно до пп 1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) щодо надання послуг/виконання робіт, аналогічного(их) предмету закупівлі (з відповідною інформацією – назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт); - не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками; - копії документів, що підтверджують повне виконання договору (-ів): акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином; - копії позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; Під аналогічним договором (-ами) у розумінні предмета закупівлі слід вважати повністю виконаний (-ні) протягом 2018-2023рр. договір (-ри), що відповідає (-ють) коду ДК 021:2015 оголошеної закупівлі за четвертою цифрою, з загальними об’ємами виконаних основних робіт не менше: - знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм - 8300 м2 - улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей - 10700 м2; - укріплення узбіччя ПЩС товщиною від 10 см - 2187 м2; - улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини – 4м3; Дана вимога щодо, обмеження аналогічних договорів за об’ємами виконаних основних робіт є дискримінаційною та такою що створює штучні перешкоди для участі нашого підприємства у даній закупівлі. Приклад успішного оскарження такої вимоги, міститься у рішенні №14629-п/пк-пз від 13.09.2023 року у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-08-011292-a. 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається у складі пропозиції чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітано-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування». Вважаємо за необхідне повідомити, що описані вище вимоги тендерної документації є абсолютно дискримінаційними, що неодноразово підтверджувалося практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року у межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a. У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» буде здійснено звернення до ДАСУ з приводу неправомірності оголошення даної закупівлі до вирішення питання з оскарженням попередньої процедури закупівлі. У випадку, якщо Замовником не буде прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору, висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, іншої низки дискримінаційних вимог, що будуть викладені у скарзі від нашого підприємства до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога детально розглянута. Стосовно першого питання інформуємо, що воно не стосується вимог тендерної документації. Поряд із цим, повідомляємо, що закупівля оголошена відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Стосовно питань 2 та 3 повідомляємо, що підстави для внесення змін відсутні (зігдно рішень АМКУ по закупівлям UA-2023-08-08-011292-a та UA-2023-06-29-000432-a.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.10.2023 18:36