-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
13 047 747.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 477.47 UAH
мін. крок: 1% або 130 477.47 UAH
Період оскарження:
18.09.2023 16:14 - 24.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування закупівлі.
Номер:
d6771cfd8fa04ec9807014fbdf99e88c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011733-a.b3
Назва:
Вимога щодо скасування закупівлі.
Вимога:
10.10.2023 р. Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» не дивлячись на наявність невідповідності у пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Відповідно до Додатку 4 «Технічна специфікація», Замовником вимагались наступні документи:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
2. Супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів:
- документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
- діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання.
Учасником, якого було визнано переможцем предмету закупівлі, було надано висновки санітарно-епідеміологічної експертизи лише, в яких відсутне посилання на можливість застосування в системі питного водопостачання, а тому запропоновані ним труби не можуть застосовуватися в системі питного водопостачання.
Окрім того, звертаємо увагу на відповідь Замовника на вимогу яка була подана ТОВ «ЗСП» та основну підставу дискваліфікації участника ТОВ «ЗСП», який надав найнижчу цінову пропозицію:
«Учасником ТОВ «Завод сталевих профілів» було надано: - копію діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2021 року № 12.2.18-1/15575, де вказано, що сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для будівництва магістральних газопроводів, нафтопроводів, технологічних і промислових трубопроводів; - копію діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2021 року № 12.2.18-1/15566, де вказано, що сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для виготовлення водопроводів та інших трубопроводів, металоконструкцій, а також виробів різного призначення, труби не призначені для питної води. Відповідно до п.3.11 ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» «У сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері» Отже, вимога, що встановлена в тендерній документації стосовно надання копії діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання, яким підтверджується можливість використовувати труби сталеві (які є предметом закупівлі) в господарсько-питному водопостачанні, - обов’язкова.»
Тобто Замовник аргументує відхилення ТОВ «ЗСП» необхідністю обов’язкового надання діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання, яким підтверджується можливість використовувати труби сталеві (які є предметом закупівлі) в господарсько-питному водопостачанні.
Виходячи з вищезазначеного, можемо зробити висновок про упередженість Замовника при розгляді пропозицій та прийнятті рішення. Замовником було прийнято два протилежних рішення при наявності однакових підстав для дискваліфікації учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
У зв'язку із вищезазначеним, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі, в іншому випадку ми будемо вимушені звертатись до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2023 11:52
Вирішення:
При проведенні закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону).
Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника, в якій в свою чергу зазначений перелік документів необхідних для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що надається Учасником, зокрема і висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання.
Відповідно до п.3.11 ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» «У сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері» Замовником в тендерній документації встановлена вимога стосовно надання копії діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання.
Враховуючи те, що Замовник несе відповідальність згідно з законами України за своєчасне забезпечення якісною та безпечною для здоров’я людини питною водою, яка повинна відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду вважаємо за необхідне передбачити зазначену вимогу в тендерній документації, яка є обґрунтованою у повному обсязі та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників закріплених в статті 5 Закону.
Згідно з реєстром тендерних пропозицій по закупівлі «ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві)» було подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «Завод сталевих профілів»; ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ"; ТОВ "КСАНТОС".
Щодо наданого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи учасником ТОВ "ЗСП" та відхилення його тендерної пропозиції повідомляємо
Учасником ТОВ «Завод сталевих профілів» було надано: копію діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2021 року № 12.2.18-1/15575, де вказано, що сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для будівництва магістральних газопроводів, нафтопроводів, технологічних і промислових трубопроводів та копію діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2021 року № 12.2.18-1/15566, де вказано, що сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для виготовлення водопроводів та інших трубопроводів, металоконструкцій, а також виробів різного призначення, труби не призначені для питної води. Отже, надані ТОВ "ЗСП" висновки санітарно-епідеміологічної експертизи жодним чином не підтверджують застосування запропонованого Учасником товару в системі питного водопостачання, а навпаки вказують на неможливість його використання для питної води, та пропозиція даного Учасника підлягала відхиленню, зокрема через невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації.
Щодо наданого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи учасником ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ"
Учасником ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» в складі своєї пропозиції був наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.05.2021 № 12.2-18-1/10179, в якому зазначена сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: за призначенням, для виготовлення водопроводів та інших трубопроводів, металоконструкції а також виробів різного призначення. Оптова та роздрібна торгівля, та встановлено, що об’єкт експертизи труби сталеві зварні прямошовні для трубопроводів, водопроводів, газопроводів, конструкцій відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/ показникам, де зазначена відповідність їх показників «Инструкции по санитарно-химическому исследованию изделий из полимерных материалов, предназначенных для использования в хозяйственно-питьевом водоснабжении и водном хозяйстве…»
Отже, учасником процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» дана вимога тендерної документації Замовника в частині документального підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконана в повній мірі.
Таким чином, Замовником було дотримано вимоги чинного законодавства України під час прийняття рішення про визначення учасника ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» переможцем процедури закупівлі та не має наявних підстав для відміни процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця
Номер:
e123a7fc4cb24a43bd13fa2225f08693
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011733-a.a2
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця
Скарга:
Детальний опис по суті скарги у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 4416 Повідомлення про намір.docx 13.10.2023 17:17
- UA-2023-09-18-011733-a-active-awards.pdf 13.10.2023 17:17
- UTI_Висновок_СЕС_на_труби_по_ГОСТ_10704,_10705,_10706,_ДСТУ_8943.pdf 13.10.2023 22:44
- Скарга в АМКУ.pdf 13.10.2023 22:44
- РІШЕННЯ.pdf 13.10.2023 22:44
- UTI_Висновок СЕС на труби по ДСТУ 9219 та ДСТУ 9218.pdf 13.10.2023 22:45
- ВИПИСКА.pdf 13.10.2023 22:45
- Инструкция по СХИ изделий из полимерных материалов.pdf 13.10.2023 22:45
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ ЗСП.docx 13.10.2023 22:45
- Наказ на директора.pdf 13.10.2023 22:45
- Скарга ворд.docx 13.10.2023 22:45
- № 0766 Технічні характ.pdf 13.10.2023 22:45
- Рішення від 17.10.2023 №16568.pdf 17.10.2023 18:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2023 № 17104.pdf 26.10.2023 13:17
- Рішення від 25.10.2023 № 17104.pdf 30.10.2023 16:56
- Пояснення на скаргу.docx 19.10.2023 13:53
- Пояснення на скаргу.pdf 19.10.2023 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2023 17:28
Дата розгляду скарги:
25.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.10.2023 18:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.10.2023 16:57
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
ac30f6424193448f8c3c9c33e700a981
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-18-011733-a.c1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику
Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод Сталевих Профілів», як учасники тендерної закупівлі UA-2023-09-18-011733-a , згідно з ПРОТОКОЛУ Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Уповноважена особа) щодо розгляду, відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві)» від 05.10.2023 – були дискваліфіковані.
Зі свого боку вважаємо дану дискваліфікацію необґрунтованою , та такою що порушує Закон України «Про публічні закупівлі»з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 .
Відповідно по пунктах викладених замовником в Протоколі Учасник (тобто ТОВ «ЗСП») не надав
1. довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності
та
2.технічний паспорт автотранспортного засобу до наданого договору найму (оренди) транспортного засобу, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації в частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі автомобільного транспортного засобу для транспортування товару, який належить учаснику на праві власності або користування;
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
Також , відповідно до Тенерної документації замовника , розділу 5 розділу 3
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення
Тобто дискваліфікацію по даним двом пунктам – являється такою що напряму порушує Закон «Про публічні закупівлі», адже замовник повинен був надати учаснику 24 години для уточнення інформації по даним двум пунктам.
Стосовно пункту №3 протоколу відхилення в якому зазначається що ми як учасник не надали
1) діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання згідно з вимогами зазначеними в Додатку 4 тендерної документації.
В тенедрній докуентації нашим підприємтвом було надано довідку вих№13 від 26.09.2023 з розʼясненням , а саме : з 1 липня 2010 р. набула чинності Угода митного союзу щодо санітарних заходів. У зв'язку з цим, СЕВ (санітарно - епідеміологічні висновки) більше не видаються.
Продукція підлягає обов'язковій державній санітарно-гігієнічній експертизі з видачою гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи (Додаток 1 до Порядку видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи ПЕРЕЛІК товарів, що підлягають обов'язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі)
Таким чином код товару згідно з УКТЗЕД 24.20 не підлягає обов'язковій санітарно-гігієнічній експертизі. Доповнення: згідно із Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" санітарну експертизу проходить як нормативний документ(НД), так і продукція, яка по ньому виготовляється.
Заявку на проходження експертизи подає розробник нормативного документу. І так як ТОВ «ЗСП» пропонували труби виготовлені за ТУ У 24.2- 40903202-002:2021, і так як зазначене ТУ є власним розробденим сертифікованим нормативним документом.,то в складі пропозиції наявний висновок СЄС на дану продукцію
Решта труб пропонувалась у відовідності до ДСТУ , то відповідно на Державні Стандарти України поширюється чинна Угода митного союзу щодо санітарних заходів. У зв'язку з цим, СЕВ (санітарно - епідеміологічні висновки) більше не видаються, та не є обовʼязковими.
Також наголошуємо що у і інших учасників закупівлі відсутні санітарні висновки на запропоновані ДСТУ
Отже вважаємо відхилення по даному пункту таким що порушує Закон «Про публічні закупівлі»,
Виходячи з вище викладеного ми як учасник вважаємо дискваліфікацію ТОВ «ЗСП» безпідставною , та такою що порушує закон України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо скасувати дискваліфікацію згідно Протоколу Уповноваженої особи , та прийняти тендерну пропозицію ТОВ «ЗСП» до розгляду у відповідності процедурі та Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2023 16:42
Вирішення:
При проведенні закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічна специфікація є одним із визначальних та суттєвих документів, яка впливає на зміст тендерної пропозиції при розгляді тендерної пропозиції учасників, оскільки містить інформацію про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Замовник згідно з отриманими даними, зокрема, встановлює факт, що запропонований товар відповідає необхідним вимогам до предмета закупівлі.
Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника, в якій в свою чергу зазначений перелік документів необхідних для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що надається Учасником.
Учасником ТОВ «Завод сталевих профілів» було надано:
- копію діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2021 року № 12.2.18-1/15575, де вказано, що сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для будівництва магістральних газопроводів, нафтопроводів, технологічних і промислових трубопроводів;
- копію діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.08.2021 року № 12.2.18-1/15566, де вказано, що сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Для виготовлення водопроводів та інших трубопроводів, металоконструкцій, а також виробів різного призначення, труби не призначені для питної води.
Відповідно до п.3.11 ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» «У сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері» Отже, вимога, що встановлена в тендерній документації стосовно надання копії діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування в системі питного водопостачання, яким підтверджується можливість використовувати труби сталеві (які є предметом закупівлі) в господарсько-питному водопостачанні, - обов’язкова.
Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
При цьому листом Мінекономіки № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022 надано роз’яснення щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей та зазначено, що у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.
У зв’язку з тим, що Замовником було виявлено невідповідність умовам технічної специфікації, а саме відсутність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар щодо можливості застосування його в системі питного водопостачання, що є визначним для Замовника, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, ТОВ «ЗСП»» на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону.
Щодо відсутності висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані ДСТУ в інших учасників процедури закупівлі повідомляємо, що в тендерній документації Замовником не встановлена вимога стосовно надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на ДСТУ.
Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено