• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Інтерактивний лазерний тир (ДК 021:2015 – 35740000-3 — Симулятори бойових дій)»

Завершена

1 323 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 615.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2023 15:22 - 15.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 0b46c90f05784e75a6cc083edd8a8132
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-010029-a.c4
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (надалі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-18-010029-a. Фізична особа – підприємець Гончаров Денис Володимирович (надалі – ФОП Гончаров Д.В.) подав тендерну пропозицію. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Гончаров Д.В. Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника скасувати це рішення про відхилення тендерної пропозиції. Однак Замовник повторно прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію, змінивши підстави відхилення. ФОП Гончаров Д.В. не може погодитися цим рішенням з огляду на наступне
Дата розгляду скарги: 27.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2023 18:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.11.2023 16:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19015-р/пк-пз від 27.11.2023: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гончарова Дениса Володимировича, яке оформлене протоколом № 75 від 13.11.2023; - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕКТОР-СТМ" переможцем, яке оформлене протоколом № 76 від 13.11.2023.
Автор: ФОП ГОНЧАРОВ Д.В., Гончаров Денис 380672999082 GODENIK@META.UA
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація учасника

Номер: 3c2361c2848c4d59af1cf1a9e0ad316a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-010029-a.c3
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника
Скарга:
Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (надалі – Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-18-010029-a. Фізична особа – підприємець Гончаров Денис Володимирович (надалі – ФОП Гончаров Д.В.) подав тендерну пропозицію. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Гончаров Д.В. Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію, так як учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. ФОП Гончаров Д.В. не може погодитися з таким рішенням з огляду на наступне.
Дата розгляду скарги: 07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.10.2023 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.11.2023 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа виконала Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17853-р/пк-пз від 07.11.2023: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гончарова Дениса Володимировича, яке оформлене протоколом № 71 від 23.10.2023; - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕКТОР-СТМ" переможцем, яке оформлене протоколом № 72 від 24.10.2023.
Автор: ФОП ГОНЧАРОВ Д.В., Гончаров Денис 380672999082 GODENIK@META.UA
Скарга
Виконана замовником

Усунення дискримінаційних вимог ТД

Номер: 96b741fffd1b44c8b1fa688a411d89e2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-010029-a.a2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог ТД
Скарга:
Управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2023-09-18-010029-a по предмету закупівлі ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій, за процедурою відкриті торги з особливостями, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Після ознайомлення ФОП Гончаровим Денисом Володимировичем з тендерною документацією в ній було виявлено вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, частини 4 статті 5 Закону відсутності у замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2023 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.10.2023 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2023 № 15762-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації
Автор: ФОП ГОНЧАРОВ Д.В., Гончаров Денис 380672999082 GODENIK@META.UA
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність вимог ТЗ до чинного законодавства

Номер: f0ba379523fa41799b9eb97e12f2a35d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-010029-a.a1
Назва: Невідповідність вимог ТЗ до чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій Наказ МОН України від 29.04.2020 № 574 п. 4. Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Питання – чому Замовник не вимагає висновок СЕС на ПРЕДМЕТ закупівлі, а вимагає на окремі його комплектуючі? До складу інтерактивного тиру входить лазерний випромінювач, який є головним елементом інтерактивного тиру, тому треба вимагати від постачальника надати сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів саме на інтерактивний тир! а не на окремі його елементи!а це є небезпечно для дітей. Подібні документи є запорукою безпеки дітей, підтвердженням надійності та якості запропонованого тиру. Прошу внести зміни відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наказу МОН №1357 від 13 грудня 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вимагає надання в складі пропозиції документів, які підтверджують якість товару та передбаченні чинним законодавством. Перелік документів визначається замовником за результатами аналізу ринку проведеного відповідно до вимог ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та моніторингу аналогічних закупівель у системі Prozorro.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.10.2023 01:04