• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інтерактивна панель Intboard GT75 (Android 11) Black

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2023 14:57 - 23.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 25932114f6f5495c9371d5fb0d0f962d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-008934-a.c1
Назва: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість постачальників, подаючи тендерну пропозицію, в якій зі сторони Замовника немає вимог щодо підтвердження відповідності технічним характеристикам товару, виконують продаж так званого «сірого» товару, який не зареєстрований на території України та при цьому вартість такого товару значно менша за вартість офіційних дистрибутивів. Почастішали й випадки, коли учасники свідомо не вказують повної інформації, щодо назви товару(технічних характеристик), копіюючи вимоги Замовника, тим самим вводячи в оману, що товар якби повністю відповідає. Це не дає змоги Замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, згідно технічної специфікації, яка вимагається. Тому, задля унеможливлення поставки «сірого» товару та можливості перевірки реальних технічних характеристик, вимагаємо внести зміни в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, додавши пункт: «Учасник повинен надати порівняльну таблицю з технічними характеристиками товару з обов’язковим вказанням торгової марки, моделі, в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару та надати посилання на сайт виробника.» Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимог Замовника ще на періоді кваліфікації учасників. А для виконання пункту 3, Додатку 2 до тендерної документації, про гарантійні зобов’язання, вимагаємо додати пункт для підтвердження того, що товар, в разі гарантійного випадку, буде обслуговуватись в АВТОРИЗОВАНИХ сервісних центрах від виробника на території України. Вимога виглядатиме наступним чином: «Учасник в складі пропозиції має надати інформаційний лист від виробника інтерактивних панелей або його офіційного представництва(дистриб’ютора) в Україні з переліком наявних офіційних авторизованих сервісних центрів, які забезпечують гарантійну підтримку інтерактивних панелей протягом гарантійного терміну». Встановлення даних вимог не суперечить вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89), оскільки не є дискримінаційними, тобто не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник, який пропонує офіційний товар, має змогу надати всю інформацію щодо виробника, походження товару, посилання на офіційний сайт виробника товару та звернутися до виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних панелей для отримання необхідного листа. Сподіваємось що Ви, як Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! 1. Щодо внесення змін в Додаток 2 до тендерної документації. Замовником в Додатку №2 до тендерної документації чітко вказано, що Учасник в складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики Товару: 1. Заповнену та скріплену підписом уповноваженої особи учасника довідку довільної форми з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару, сертифікат відповідності відповідно до чинного законодавства. В пункті 4 Додатку №2 до тендерної документації чітко виписані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А тому, Замовник без запропонованого Вами внесення змін до Додатку №2 до тендерної документації на підставі наданої Учасником довідки довільної форми з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару, сертифікату відповідності відповідно до чинного законодавства матиме реальну змогу ідентифікувати запропонований Учасником товар, згідно технічної специфікації, яка вимагається без запропонованої Вами порівняльної таблиці. 2. Щодо пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, про гарантійні зобов’язання повідомляю, що відповідно до ч.1 ст. 8 Закону України «По захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника). Крім того відповідно Закону України «По захист прав споживачів» в Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт Договлру про закупівлю» щодо якості вкладено Розділ 2 «Якість товару». А тому вносити зміни до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації немає необхідності. Враховуючи те, що Вами не наведено жодного конкретного факту порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року із змінами, вимога щодо внесення змін до тендерної документації побудовааа на припущеннях, являється надуманою та необгрунтованою і підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено