• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт орендованого нежитлового приміщення)

КЕКВ 2240.

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2018 14:41 - 11.04.2018 15:30
Вимога
Вирішена

переглял рішення про дискваліфікацію

Номер: d2c617ba7f604c9d989c08997df9377a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-001255-a.a1
Назва: переглял рішення про дискваліфікацію
Вимога:
детальний опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комісія з питань проведення допорогових процедур закупівель Чорнобильського радіаційно-екологічного заповідника (далі – Комісія) уважно розглянула Вашу вимогу про усунення порушень до процедури закупівлі «Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт орендованого нежитлового приміщення)», код за ДК 021:2015 - 45400000-1, очікуваною вартістю 199 000,00грн., ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-05-001255-a зареєстровану на веб-порталі з питань публічних закупівель 17 квітня 2018 о 12:53год. № UA-2018-04-05-001255-a.a1, та за результатами розгляду повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до вимог пункту 9.1. Порядку, Замовник розглядає пропозицію Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. За результатами оцінки, проведеної електронною системою Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-МОНТАЖ КИЇВ» з ціною 180 981,60грн. з ПДВ визначена найбільш економічно вигідною на направлена на розгляд Замовника. Члени Комісії розглянули документи подані учасником процедури закупівлі, що розміщені в електронній системі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-04-05-001255-a та встановили наступне: 1. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель пропозиція учасника має містити, зокрема, довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (із зазначенням повної назви та адрес контрагента по аналогічному договору, строк дії договору, стан виконання). Відомості зазначені у довідці повинні підтверджуватися: • копією відповідного договору та документів про його виконання (акти та/або накладні). Учасником у складі пропозиції надано, зокрема, файл « Довідка щодо виконання аналогічного договору.pdf». Як вбачається із наданого файлу, він містить в собі: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (зазначено виконання двох договорів з Київської міською клінічною лікарнею №6 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мамс дент»), копії відповідних договорів та документів про його виконання (акти). При цьому, копія договору від 14.08.2017 №065 з Київською міською клінічною лікарнею №6 надана не в повному обсязі, а саме відсутні додатки до договору зазначені у п.15 вказаного договору. Також, копія договору від 25.05.2017 №25/05 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Мамс дент» надана не в повному обсязі, а саме відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною і передбачені в пункті 1.3 зазначеного договору. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника не відповідає умовам Закупівлі та має бути дискваліфікована на підставі п.9.2. Порядку. Додатково, слід зазначити наступне. Загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України, а загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668. Згідно із вищезазначеними нормативно-правовими актами, додатки до договору (графік виконання робіт, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки, тощо) є його складовою, тобто невід’ємною частиною. Відповідно до пункту 2.1. договору від 25.05.2017 №25/05 між Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-МОНТАЖ КИЇВ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мамс дент» розрахунок вартості робіт зазначено в додатку №1 до договору. Оскільки вищезазначений додаток відсутній у складі пропозиції, договір подано не в повному обсязі. Згідно із вимогами пункту 11.6. оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) учасник здійснює розрахунок (а не подає його) кошторисної заробітної плати (пункти 1 та 2 розділу ІІІ «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (затверджено наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 та зареєстровано в Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-МОНТАЖ КИЇВ» була аргументовано та законно дискваліфікована на підставі пункту 9.2. Порядку, оскільки дана пропозиція не відповідала умова закупівлі. Відповідно до п.9.2. Порядку у випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій - поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. За результатами електронного аукціону та оцінки, проведеної електронною системою, наступною найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «І.Б.К. Девелопмент» з ціною 196 660,20грн. з ПДВ. Члени комісії розглянули документи подані учасником процедури закупівлі, що розміщені в електронній системі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-04-05-001255-a та встановили що пропозиція відповідає вимогам Замовника, зазначеним у оголошенні про проведення Закупівлі. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «І.Б.К. Девелопмент» з ціною 198 660,56грн. з ПДВ визначена переможцем процедури закупівлі: «Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт орендованого нежитлового приміщення)», код за ДК 021:2015 - 45400000-1, очікуваною вартістю 199 000,00грн., ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-05-001255-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі. Щодо підписання рішення про дискваліфікацію слід зазначити про те, що відповідно до пункту 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Жодної вимоги щодо оформлення даного рішення Порядок не містить. Таким чином, Замовник самостійно визначає форму рішення про дискваліфікацію учасника. Додатково наголошуємо на тому, що законодавством України з питань публічних закупівель не передбачено та прямо заборонено втручання у роботу тендерного комітету або Комісії Замовника
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні