• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62

Завершена

3 999 834.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 999.17 UAH
Період оскарження: 18.09.2023 10:56 - 23.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9165d7eb84ac4ef8a18e8c5763b3a753
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-003150-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
18 вересня 2023 року Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Боярської міської ради оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м.Боярка, вул.Ярослава Мудрого,62». 05 жовтня 2023 року визначено переможцем закупівлі ПП «Евротрансстрой». Згідно пункту 6.3. тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Відповідно до додатку 2 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт» розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281 (надалі Настанова). Пунктом 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Пунктом 5.31. Настанови передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Пунктом 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Таким чином, під час визначення договірної ціни та розрахунків до неї учасники повинні були включити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Але при визначенні переможця процедури закупівлі вами не враховано, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: договірна ціна переможця закупівлі не містить витрат на кошти щодо покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Тому, на підставі вищенаведеного, прошу: скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «Евротрансстрой» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями у зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 11 жовтня 2023 р. м. Боярка Про надання відповіді на вимогу дискваліфікованого учасника в закупівлі UA-2023-09-18-003150-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. 10.10.2023 о 9:58 в електронній системі закупівель оприлюднено (вимогу про скасування рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «Евротрансстрой» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: «Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62» у зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) від дискваліфікованого учасника ФОП "ЯЛОВЧУК ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ". Відповідно до п. 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Таким чином, на виконання п. 4 ст. 33 Закону замовник надає роз’яснення на звернення дискваліфікованого учасника наступного змісту: Відповідно до ч. 3 п. 6.3 Тендерної документації, учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які будуть доручені для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. З огляду на стислі строки виконання робіт, кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, можуть не враховуватися у договірній ціні. Отже, Тендерною документацією передбачено спеціальне положення щодо того, що Учасником може не виконуватись пункт 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва, яким передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Згідно з п.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. При цьому п.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва не передбачає нижньої межі розміру коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Таким чином, зазначення в Договірній ціні, запропонованій ПП «Евротрансстрой» 0% коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не суперечить п.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва. Додатком 2 до тендерної документації визначено, що згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281 необхідно виконувати: розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат. Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат проведено учасником ПП «Евротрансстрой» у відповідності до п.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва. Враховуючи викладене, рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «Евротрансстрой» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62» не підлягає скасуванню, оскільки пропозиція ПП «Евротрансстрой» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Надати роз’яснення на вимогу дискваліфікованого учасника ФОП "ЯЛОВЧУК ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ" щодо скасування рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «Евротрансстрой» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: «Будівництво складського приміщення (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Ярослава Мудрого, 62» вищевикладеного змісту. 2. Оприлюднити роз’яснення на вимогу в електронній системі закупівель відповідно до п. 4 ст. 33 Закону. Уповноважена особа Тетяна ТРОФИМЕНКО
Статус вимоги: Відхилено