• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Металопластикові віконні блоки та двері

Завершена

1 195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 950.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2023 10:55 - 23.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення за протоколом №15 від 28.09.2023

Номер: 92e86cba9aa54b6d81a0bee7bfece8f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-003124-a.b2
Назва: Вимога про скасування рішення за протоколом №15 від 28.09.2023
Вимога:
Вих. № 02.10-23 від 01.10.2023р. Уповноваженій особі Громадської організації «Спілка розвитку сучасного мистецтва Дніпровського району м.Києва» ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення Переможця Замовник Протоколом №15 від 28 вересня визнав переможцем ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" за закупівлею UA-2023-09-18-003124-a , ДК 21:2015 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові віконні блоки та двері). При чому , абсолютно не соромлячись зловживань та порушень, а саме: Як випливає з аналізу пропозицій , є підстави вважати, що ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" та ФОП "Барейша Олександра Михайлівна" підготували свої тендерні пропозиції у змові, адже подали однакові документи , вказали одного і того ж субпідрядника , додали один і той же лист – згоду від субпідрядника ТОВ «АТІС+1» не адресоваваний ні на жодного з учасників . Можна зробити висновок ,що ТОВ «АТІС+1» не має уявлення ,що він потенційний субпідрядник в обох Учасників. Антиконкурентні узгоджені дії компаній є порушенням, передбаченим пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» і тягне за собою відповідальність .. Крім того , відхиливши пропозицію ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» за відсутній сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних та дверних блоків, ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" при відсутності цього сертифікату Замовник визнає Переможцем пропозицію ,що на 216451 грн (на 22%!!!!) вища від пропозиції ТОВ «Антаріс ПВР-БУД». Також особливо вражає, те що документація оголошеного ПЕРЕМОЖЦЯ складена з максимально неетичними порушеннями : 1. Відповідно вимогам Розділу 3,п.7 Тендерної документації Субпідрядник / співвиконавець має підтвердити його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, проте на ймовірного субпідрядника ТОВ «АТІС+1» не надано ні довідки про наявність обладнання , ні автомобіля Постачальника , що також вимагається . 2. В своєму інформаційному листі No20230920/10 від 20.09.2023р. учасник ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" зазначає виробником «Конструкція ALMplast. ТОВ «МУРКУРІЙ-ПЛАСТ» Україна- варто зазначити, що такого підприємства не існує . 3. Учасник ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" додає до тендерної пропозиції сертифікат на готові вироби ТОВ « Меркурій Пласт», проте жодного визначення ,що ТОВ «Меркурій Пласт « буде субпідрядником чи співвиконавцем не зазначено. 4. Дуже велике питання – як Учасники ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" та ФОП "Барейша Олександра Михайлівна" при відсутності зв’язку з уповноваженою особою змогли підписати документ, що засвідчує огляд обєкта ? За великий досвід участі в закупівлях наше підприємство ще не стикалось із такими зловживаннями Замовників . Враховуючи наведене, вимагаємо скасувати Протокол № 15 від 28 вересня 2023 року .Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як : добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасника, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням , Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, стаття 364 Кримінального кодексу України – Зловживання владою або службовим становищем).
Вирішення: Громадської організації «Спілка розвитку сучасного мистецтва Дніпровського району Києва» оголосила проведення відкритих торгів з Особливостями 18.09.2023р. за закупівлею «Металопластикові віконні блоки та двері» (ДК 21:2015 44220000-8 — Столярні вироби), UA-2023-09-18-003124-a. Щодо вимоги щодо скасування рішення про визначення Переможця Замовник Протоколом №15 від 28 вересня визнав переможцем ФОП "Лінкевич Роман Леонідович" за закупівлею UA-2023-09-18-003124-a , ДК 21:2015 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові віконні блоки та двері), повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, не передбачено порядку та норм щодо Вимог учасника, щодо скасування Протоколів та рішень, кваліфікації іншого учасника закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення за протоколами №14 від 28.09.2023

Номер: b0d0d07902e44a82b5ecb0a74f035fe5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-003124-a.b1
Назва: Вимога про скасування рішення за протоколами №14 від 28.09.2023
Вимога:
Вих. № 01.10-23 від 01.10.2023р. Уповноваженій особі Громадської організації «Спілка розвитку сучасного мистецтва Дніпровського району м.Києва» ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції Протоколом № 14 від 28 вересня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» за закупівлею UA-2023-09-18-003124-a , ДК 21:2015 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові віконні блоки та двері), пропозицію ,яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною , відхилено. У Протоколі № 14 від 28 вересня 2023 року Замовник стверджує Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури відкритих торгів з особливостями з наступних підстав : «Відсутність протоколу у довільній формі, щодо паспорту об’єкту, за підписом попередньо у Замовника; Відсутній наявний сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних та дверних блоків». Ми не погоджуємося із вказаним рішенням і вимагаємо його скасувати з огляду на наступне: По-перше , Вимога Розділу 3, п.1 щодо надання Протоколу у довільній формі, щодо паспорту об’єкту, за підписом попередньо у Замовника» є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ Розділом ІІ п.4 Настанови 3304-04/13647-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» передбачено ,що Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення предмету закупівлі, розроблення та затвердження тендерної документації, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для суб’єктивного визначення переможця торгів. Проте ,незважаючи на вимоги Закону - Замовник , штучно створив умови , при яких отримати підпис та підтвердити огляд обєкта «не домовленим « учасникам було неможливо ,адже телефон уповноваженої особи Наталія Михальчинець +380668219021 був вимкнений на весь період прийому пропозицій( про що в нас є докази ) . Нами було оглянуто об’єкт , що підтверджується наданням в складі тендерної пропозиції фото з об’єкту , а також надано протокол у довільній формі, щодо паспорту об’єкту. По-друге , учасником помилково в складі тендерної пропозиції не було надано сертифікат на відповідності на фурнітуру для віконних та дверних блоків, проте Замовник не виконуючи вимог Законодавства та Розділу 5 тендерної документації не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, вимагаємо скасувати Протокол № 14 від 28 вересня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника .В протилежному випадку, будемо вимушені звернутись до Держаудитслужби України та правоохоронних органів з вимогою провести перевірку Замовника .
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Громадської організації «Спілка розвитку сучасного мистецтва Дніпровського району Києва» оголосила проведення відкритих торгів з Особливостями 18.09.2023р. за закупівлею «Металопластикові віконні блоки та двері» (ДК 21:2015 44220000-8 — Столярні вироби), UA-2023-09-18-003124-a. Відповідно вимог тендерної документації надано вичерпний перелік документів які повинні надати у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями час для надання всіх документів через електронну систему закупівель. Як зазначено в Протоколі № 14 від 28 вересня 2023 року уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника процедури відкритих торгів з особливостями з наступних підстав : «Відсутність протоколу у довільній формі, щодо паспорту об’єкту, за підписом попередньо у Замовника; Відсутній наявний сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних та дверних блоків», що підтверджується електронною системою закупівель, що є в відкритому доступі. Надалі Учасник стверджує, що не мав змоги підписати «Протокол у довільній формі, щодо паспорту об’єкту, за підписом попередньо у Замовника», так як не зміг додзвонитись до Уповноваженоі особи за телефоном Наталія Михальчинець +380668219021. Але ще 21 вересня 2023 року Учасник звертався до Замовника з Вимогою, щодо усунення порушення, яке відхилив Замовник. Враховуючі ту обставину, що ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» офіційно не звертався до Громадської організації «Спілка розвитку сучасного мистецтва Дніпровського району Києва» з проханням підписання сторонами запропонованого ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» проекту «Протокол у довільній формі, щодо паспорту об’єкту, за підписом попередньо у Замовника», але мав таку нагоду до 25 вересня 2023 року, Замовник не може вважати що Учасник надав всі документи, що вимагалися тендерною документацією. Щодо не ненадання Замовником вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, не передбачається встановлений порядок дій Замовника, щодо зміни Тендерної документації, скасування Протоколів розгляду тендерних пропозицій чи відміну (скасування) відкритих торгів. Щодо етичності поведінки, представниками ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» імовірно були здійсненні дзвінки на телефонний номер +380668219021 уповноваженої особи, з метою тиску , або з метою отримання інформації, що могла поставити в нерівні умови всіх учасників Закупівлі до моменту проведення Аукціону по закупівлі UA-2023-09-18-003124-a. Враховуючі наведене Замовник залишає за собою незмінним рішення уповноваженої особи щодо відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» відповідно до Протоколу № 14 від 28 вересня 2023 року.
Статус вимоги: Відхилено