-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари різні)
Завершена
1 135 234.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 676.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 676.17 UAH
Період оскарження:
16.09.2023 07:51 - 12.10.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (оскарження умов ТД)
Номер:
00577ed90f8b484ea86e1eed335f53e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-16-000026-a.a3
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (оскарження умов ТД)
Скарга:
Опис наведено у Скарзі № 023 від 11.10.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 29.09.2023 № 15544.pdf 11.10.2023 14:09
- Висновок СЕЕ APRIL Excellent.pdf 11.10.2023 14:09
- Висновок Радичі.pdf 11.10.2023 14:09
- рішення від 15.09.2023 № 14771.pdf 11.10.2023 14:09
- SCP_Висновок СЕС_2023.pdf 11.10.2023 14:09
- Австрія_Висновок СЕС_2023.pdf 11.10.2023 14:09
- Висновок Арабська республіка Єгипет.pdf 11.10.2023 14:09
- СКАРГА до АМКУ оскарження умов.doc 11.10.2023 14:10
- СКАРГА до АМКУ оскарження умов.rar 11.10.2023 14:10
- рішення від 13.10.2023 № 16387.pdf 13.10.2023 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2023 15:22
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.10.2023 16:42
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
cd2aa23051134efb8a9fb75a47d680ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-16-000026-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Добрий день!
Шановний Замовнику, Додаток 2 містить дискримінаційні вимоги, тому ми просимо розлянути нашу вимогу та внеси відповідні зміни
Дякуємо
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.rar 19.09.2023 22:36
- Висновок_ДСЕС_папір_А_5,_А4,_А3,_офсет_та_кольоровий.pdf 22.09.2023 23:03
- Висновок СЕС.pdf 22.09.2023 23:03
- SUZANO гигиена 03.03.2021-03.03.2026.pdf 22.09.2023 23:03
Дата подачі:
19.09.2023 22:36
Вирішення:
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити: посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником відповідно до вищевказаного, не зазначено конкретної торговельної марки, що дозволяє учасникам пропонувати товар, який відповідає технічним характеристикам Замовника та подавати свої тендерні пропозиції для участі в торгах. Замовник зацікавлений придбати якісний товар для використання в роботі на конкурентних умовах за найбільш економічно вигідною ціною. Також, Замовником проведено аналіз щодо наявності товару у відповідності до зазначених характеристик у різних суб’єктах господарювання та в системі Prozorro, де з’ясовано, що товар є в наявності щонайменше у двох постачальників. Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Ми не маємо змогу виключити дану позицію з закупівлі, в зв'язку з необхідністю економії місця при зберіганні документів в архіві, а також зважаючи на те, що Біндер кліпер+20 кліпі доступний для закупівлі на ринку України, нижче залишаємо посилання:
1) БИНДЕР КЛИПЕР YOYO, 20 + КЛИПОВ В УПАК. –
https://vv.ua/ua/binder-kliper-yoyo-20-klipov-v-upak/
2)Paper Clipper And Refills Set Reusable Mini Binder No Hole Binding Clips For Max 40pages - https://de.aliexpress.com/item/1005003385921869.html?gatewayAdapt=glo2deu
3) https://import-paper.com/#
4) https://officekomfort.com.ua/index.php?route=product/product&path=59_71&product_id=17391
Що стосується вимоги надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, який повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару – для офісних потреб», зазначаємо, що дана вимога є не дискримінаційною, Замовник не має жодного відношення до поліграфії, ввезення та реалізації через оптову чи роздрібну торгівлю.
Найбільш наближеною сферою застосування до Замовника яка може бути зазначена в висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є офісні потреби.
Та повідомляємо, що на території України є висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи з зазначенням сфери застосування – для офісних потреб.
Надаємо порівняння відповідності Висновків паперу, наявних на ринку України, щодо вимог, встановлених у Документації надається:
1) Вимоги до надання Висновку: Сфера застосування запропонованого;
2) В наявності: Висновок №12.2-18-3/4118 від 27.05.2022 року «Al Husein International», Висновок №12.2-18-3/4677 від 03.03.2021 року «SUZANO Papel e Cellulose SA», Висновок №12.2-18-3/1867 від 24.02.2023року «Radece papir nova d.o.o.»;
3) Відповідність вимогам до Висновку Документації (Так/Ні): Виробник 1- Так; Виробник 2 – Так, Виробник 3 - Так .Відповідні докумкети додаються окремими прикріпленими додатками.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендеру
Номер:
5553fbabb79b4b7c9ea0baa6214a8724
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-16-000026-a.b1
Назва:
Оскарження умов тендеру
Скарга:
Опис наведено у скарзі № 177 від 19.09.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- сертификат FSC Вирбнк 1NAVIGATOR.pdf 19.09.2023 17:30
- СКАРГА до АМКУ оскарження умов.doc 19.09.2023 17:30
- СКАРГА до АМКУ оскарження умов.rar 19.09.2023 17:30
- сертификат PEFC Виробник3.pdf 19.09.2023 17:30
- Рішення від 17.04.2023 № 4851.pdf 19.09.2023 17:30
- СКАРГА до АМКУ оскарження умов.doc 19.09.2023 17:30
- Сертификат PEFC_Виробник 2 Mondi.pdf 19.09.2023 17:30
- рішення від 22.09.2023 № 15161.pdf 22.09.2023 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2023 № 15754.pdf 04.10.2023 12:57
- рішення від 03.10.2023 № 15754.pdf 05.10.2023 17:31
- Пояснення.doc 25.09.2023 18:04
- Пояснення .pdf 25.09.2023 18:04
- Висновок ДПСС_ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ЮА.pdf 25.09.2023 18:04
- FCS CERTIFICATE Azhar Laser.pdf 25.09.2023 18:04
- Висновок ДСЕС папір А 5, А4, А3, офсет та кольоровий.PDF 25.09.2023 18:04
- ланцюг постачання Azhar Laser (анг. мова).pdf 25.09.2023 18:04
- Ланцюг постачання перевод.pdf 25.09.2023 18:04
- Паспорт Azhar Laser (анг. мова).jpg 25.09.2023 18:04
- сертифікат standart.pdf 25.09.2023 18:04
- Сертифікат Ланцюга поставок (анг мова).pdf 25.09.2023 18:04
- сертифікат якості Azhar Laser.pdf 25.09.2023 18:04
- Доповнення до пояснення за висх 114 .pdf 29.09.2023 10:07
- Доповнення до пояснення висх 114.doc 29.09.2023 10:07
- Рішення Антимонопольного комітету 15257-рпк-пз від 25.09.2023.pdf 29.09.2023 10:07
- Протокольне рішення УО 2 відповідно рішення АМКУ.pdf 10.10.2023 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2023 11:02
Дата розгляду скарги:
03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2023 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2023 17:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник-ЦЗО, (КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ») на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі за текстом – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі:
Інформація про за купівлю:
найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари різні);
номер плану: UA-P-2023-09-12-003957-b;
номер у Prozorro: UA-2023-09-16-000026-a;
очікувана вартість: 1 135 234,00 UAH з ПДВ;
дата оприлюднення: 16 вересня 2023 р. о 07:51 год.;
звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2023 р. до 00:00 год.;
оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2023 р. до 00:00 год.
замовник-ініціатор: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ», код ЄДРПОУ: 34002938;
замовник-ЦЗО: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ», код ЄДРПОУ: 02125740;
дата та час подання скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель: 20 вересня 2023 р. о 11:02 год.;
номер скарги: UA-2023-09-16-000026-a.b1;
рішення АМКУ: № 15754-р/пк-пз від 03.10.2023 р.
дата публікації рішення АМКУ в електронній системі Prozorro: 05 жовтня 2023 р. о 17:31 год.
ТОВ «КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ» (далі – скаржник) оскаржив умови закупівлі шляхом подання відповідної скарги органу оскарження - Постійно діючій адміністративній Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду скарги суб’єкта оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення за № 15754 -р/пк-пз від 03.10.2023 р., дата публікації: 05 жовтня 2023 р. о 17:31 год. та встановила наступне:
« Додаток 2 Документації містить необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі:
• Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації
ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції
повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого
товару.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти
господарювання, які зможуть надати сертифікат ланцюга постачання FSC-STD-40-004,
виданий на Виробника запропонованого товару, що є дискримінаційним по відношенню до
інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.».
Оскарження Скаржником умов п. 2.1. частини 2 Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари різні), зокрема, «Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару» Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель задоволено.
Дії замовника-ЦЗО в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, замовник-ЦЗО повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині та на виконання рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15754-р/пк-пз від 03.10.2023 р.
Вирішено:
1) внести зміни до пункту 2.1. частини 2 Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари різні), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-16-000026-a з метою усунення порушень, зазначених у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 15754-р/пк-пз від 03.10.2023 р.;
2) викласти тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари різні) зі змінами в системі електронних закупівель та викласти п. 2.1. частини 2 Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції:
Стара редакція: Нова редакція:
1.2. на позицію №38 (Папір А4 80 г/м2 500арк) надати:
• Надати належним чином засвідчену Учасником копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару – для офісних потреб, та бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції.
• Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника або офіційного дистриб'ютора/імпортера із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
• Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару.
• Надати Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі 1.2. на позицію №38 (Папір А4 80 г/м2 500арк) надати:
Надати належним чином засвідчену Учасником копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару – для офісних потреб, та бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції.
Копію Паспорту або Сертифікату якості від виробника або офіційного дистриб'ютора/імпортера із зазначенням всіх технічних характеристик, зазначених у технічних вимогах.
Надати Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі
3) на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15754-р/пк-пз від 03.10.2023 р., яке опубліковане в електронній системі Prozorro 05 жовтня 2023 р. о 17:31 год. замовником-ЦЗО виконано, порушення усунуто.