• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: ДК 021:2015 - код 33192230-3 - Операційні столи; (НК 024:2023 - 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний; НК 024:2023 - 35446 Затиск для черепа))

Завершена

7 690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 450.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2023 16:07 - 21.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

вимога на дискримінаційні умови

Номер: e1088373fcc547cfbec1310f887c5a59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-011805-a.b5
Назва: вимога на дискримінаційні умови
Вимога:
детально у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дані торги в частині предмета закупівлі - ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: ДК 021:2015 - код 33192230-3 - Операційні столи; (НК 024:2023 - 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний; НК 024:2023 - 35446 Затиск для черепа)) за технічними параметрами, що зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) - викликані насамперед потребою Замовника у медичному виробі саме за такими вичерпними характеристиками. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Так, враховуючи специфіку застосування медичного обладнання, що закуповується, вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також обсяг виділених коштів на вказані цілі, замовником сформовано специфікацію товару (технічні вимоги) на операційний стіл та Систему фіксації черепа, що містять необхідні технічні та якісні характеристики товару. Тож, Шановний Учасник, Ви можете запропонувати Товар з такими самими технічними характеристиками, або краще, але не гірше наведених в Додатку 3 до Тендерної документації. Отже, враховуючи дане приходимо до висновку, що умови цієї закупівлі не містять дискримінаційних вимог до учасників і не обмежують конкуренцію. Таким чином дана Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру, - являється безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

скарга на дискримінаційні вимоги МТВ

Номер: 41537a40d5d24459b2f65ce950ea9ebf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-011805-a.b4
Назва: скарга на дискримінаційні вимоги МТВ
Скарга:
детально у вкладенні
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 21.09.2023 00:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІМЕД ГРУП", Андрій +380505341894 unimedgroup22@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга про порушення законодавства про публічні зукупівлі

Номер: 6b03a8c9cfa7493881395009fb118f61
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-011805-a.b3
Назва: Скарга про порушення законодавства про публічні зукупівлі
Скарга:
детально у вкладенні
Дата розгляду скарги: 02.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2023 16:20
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.10.2023 11:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.10.2023 11:15
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІМЕД ГРУП", Андрій +380505341894 unimedgroup22@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга про порушення законодавства про публічні зукупівлі

Номер: f2fdba46348c49b0b7a8aa6147d66d05
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-011805-a.b2
Назва: Скарга про порушення законодавства про публічні зукупівлі
Скарга:
детально у вкладенні
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 20.09.2023 17:49
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІМЕД ГРУП", Андрій +380505341894 unimedgroup22@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 5805d2b1d88f48acb81147628eff197d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-011805-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-09-15-011805-a від 15.09.2023 року Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради було розпочато процедуру публічної закупівлі (Відкриті торги з особливостями) за предметом закупівлі – ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: ДК 021:2015 - код 33192230-3 - Операційні столи; (НК 024:2023 - 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний; НК 024:2023 - 35446 Затиск для черепа)) (далі за текстом – Процедура закупівлі) зі змінами. Суб’єкт оскарження – Фізична особа-підприємець Денисенко Маргарита Олегівна (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: Згідно Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, вимогам закупівлі п. 3 - На підтвердження Учасник повинен надати файл, сканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, що підтверджує повноваження), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, необхідній якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, інформацію, щодо дати виготовлення товару, що пропонується та про наявність сервісної підтримки в Україні. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Так, зокрема, але не виключно: По всім позиціям Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише певним виробникам а саме: Операційний стіл - Barrfab Industria Comercio Система фіксації черепа – pro med instruments GmbH Скаржник звернувся до виробника По всім позиціям Додатку 3 до Тендерної документації виробників та їх уповноважених представників з проханням надати гарантійного або авторизаційного листа на зазначену закупівлі, проте отримав відмову через те що на дані торги вже є авторизовані учасники. Тобто отримання відповідного підтвердження у потенційного учасника безпосередньо пов’язане з волею тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі. Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто – виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Скаржник звертає увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом: - виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання гарантійних листів виробників    (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів). - Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах. Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - - Враховуючи вищевикладене, Фізична особа-підприємець Денисенко Маргарита Олегівна вимагаю: - Прийняти цю вимогу до розгляду - Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників Дод.3 Пункту 6. (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів). У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ. Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дані торги в частині предмета закупівлі - ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: ДК 021:2015 - код 33192230-3 - Операційні столи; (НК 024:2023 - 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний; НК 024:2023 - 35446 Затиск для черепа))) за технічними параметрами, що зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації, (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) - викликані насамперед потребою Замовника у медичному виробі саме за такими вичерпними характеристиками, які згідно п. 3 ч. 2 ст. 22, ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі- Закон) є прерогативою Замовника, адже останній планує закупівлю тих товарів, які мають в повній мірі задовольнити його потребу у практичному використанні за призначенням. При цьому перелік (експлуатаційних або функціональних вимог) до предмету закупівлі, які визначаються Замовником у своїй Тендерній документації, зокрема у технічних специфікаціях, не обмежується цим Законом. Також варто зауважити, що на виконання приписів ч. 4 цієї статті дана специфікація не містить посилання на “конкретну марку” чи “виробника“ і також не містить посилання на “конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання”, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Разом з цим слід, підкреслити, що вимога Замовника викладена у Додатку 3, - «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів у кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі та ID оголошення про проведення закупівлі.», - являється загальної вимогою, яка лише забезпечує можливість постачання Учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. При цьому дана умова не містить зобов’язання надати Гарантійний лист конкретно визначеним виробником. Тому така умова жодним чином не порушує принципи «недискримінації учасника» встановлені ст. 5 Закону. Отже, враховуючи вищезазначене, умови цієї закупівлі не містять дискримінаційних вимог до учасників і не обмежують конкуренцію. Таким чином, дана Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру, - являється безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено