-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори, ДК 021:2015: 38434500-1 Біохімічні аналізатори НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 56669 Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro ) стаціонарний (Автоматичний біохімічний аналізатор).
ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори, ДК 021:2015: 38434500-1 Біохімічні аналізатори НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 56669 Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro ) стаціонарний (Автоматичний біохімічний аналізатор).
Завершена
553 378.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 766.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 766.89 UAH
Період оскарження:
15.09.2023 16:04 - 12.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
c6ffd0f745014d56a739197e75598a92
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-011757-a.a1
Назва:
СКАРГА
про встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга:
СКАРГА
про встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Замовник оголосив закупівлю UA-2023-09-15-011757-a за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори», ДК 021:2015: 38434500-1 – Біохімічні аналізатори, НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 56669 – Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro ) стаціонарний (Автоматичний біохімічний аналізатор).
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній окремі вимоги, що заважають нам подати свою тендерну пропозицію, оскільки в ній наявні дискримінаційні вимоги, які в свою чергу суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право брати участь в даних торгах потенційних учасників згідно встановленого Законом порядку.
Тендерна документація Замовника Комунального некомерційного підприємства "Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, що затверджена протокольним рішенням № 589 від 15 вересня 2023 року уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі публічних закупівель Prozorro, не відповідає вимогам діючого законодавства, а саме:
порушує вимоги ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі»;
порушує вимоги ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
порушує вимоги ч. 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скаржник вважає за необхідне зазначити, що редакція Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, що затверджена протокольним рішенням № 589 від 15 вересня 2023 року уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2023-09-15-011757-a, а саме наведений перелік вимог Додатку 3 до Тендерної документації, Технічні параметри → Найменування технічних параметрів вимоги за пунктами № з/п 1-22, а саме сукупні вимоги технічних параметрів медичного обладнання (пункти № з/п 1-22) обмежують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги діючого законодавства.
Найменування технічних параметрів вимоги за пунктами № з/п 1-22, що викладені у Додатку №3 до Тендерної документації до предмету закупівлі, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги діючого законодавства.
Крім того, медико-технічними вимогами додатку 3 тендерної документації встановлені конкретні технічні параметри, які унеможливлюють запропонувати еквівалентний предмет закупівлі, а саме:
- Продуктивність: 260 аналізів/год.;
- Пам'ять: 100 тис результатів звітів з можливістю розширення жорстким диском комп’ютера;
- Базові фільтри на борту: 340, 405, 450, 505, 546, 578, 620, 670, 750, 800 нм. Можливість установки 2-х додаткових світлофільтрів на вибір (380, 492, 630, 650, 660, 700, 810);
- Абсорбція: 0,00 – 4,00 А; точність абсорбції: 0,0001 А
- Об’єм зразка: 1-100 мкл, об’єм реагенту: 1- 400 мкл.;
- Мінімальний реакційний об’єм: 180 мкл.;
Встановивши такі вимоги у додатку 3 тендерної документації взяти участь у закупівлі може продукція одного конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, та порушує право Скаржника взяти участь у закупівлі.
На підтвердження встановлення дискримінаційних вимог у додатку 3 тендерної документації Скаржник на розгляд Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель надає:
1. Заповнений Додаток 3 закупівля UA-2023-09-15-011757-a. ЗА РЕДАКЦІЄЮ ЗАМОВНИКА. оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro № UA-2023-09-15-011757-a, згідно сукупних вимог Замовника, що відповідає продукції одного виробника.
2. Посібник користувача Аналізатор серії DS. SINNOWA.
3. Декларація про відповідність №ДТ-04/22 на прилад Автоматичний біохімічний аналізатор DS-261, виробник SINNOWA Medical Science &Technology Co., Ltd.., Уповноважений представник в Україні: ТОВ «ДІАМЕБ ТРЕЙД»
4. Декларація про відповідність №С-09.3.17 (контролі, калібратори для біохімічних досліджень), виробник PZ CORMAY S.A., Уповноважений представник в Україні: ТОВ «ДІАМЕБ»
5. Декларація про відповідність №С-09.1.17 (реагенти для біохімічних досліджень), виробник PZ CORMAY S.A., Уповноважений представник в Україні: ТОВ «ДІАМЕБ»
6. Скан копія листа авторизації виробник PZ CORMAY S.A. на уповноважений представник в Україні: ТОВ «ДІАМЕБ».
Також наполеглива вимога до замовника прибрати з вимог тендерної документації додатку №3 пункт, який стосується листа авторизації від виробника – з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товарів у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагають ці вимоги, в складі тендерної пропозиції надається скан-копія з оригіналу гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника. Адже дана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників, лише офіційним представником в Україні компанією Діамеб, або тим учасником якому офіційним представник надасть лист авторизації, який надається лише в єдиному екземплярі. Вимагаючи лист авторизації від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора Замовник тим самим обмежує конкуренцію у даній процедурі, і звужує коло учасників до одного, у якого буде лист авторизації, тим самим порушуючи основні принципи публічних закупівель.
На підставі викладеного, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених медико-технічних вимог порушують вимоги:
частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачена:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
На підставі викладеного, керуючись ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області за закупівлею UA-2023-09-15-011757-a, що порушують права потенційних учасників та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області внести зміни до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори», ДК 021:2015: 38434500-1 – Біохімічні аналізатори, НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 56669 – Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro ) стаціонарний (Автоматичний біохімічний аналізатор), номер оголошення UA-2023-09-15-011757-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Посібник користувача Аналізатор серії DS. SINNOWA..pdf 19.09.2023 12:43
- Декларація про відповідність _С-09.1.17 (реагенти для біохімічних досліджень).pdf 19.09.2023 12:43
- Скан копія лист авторизація PZ CORMAY S.A. - ТОВ Діамеб..pdf 19.09.2023 12:43
- Скарга по закупівлі Сторожинець.docx 19.09.2023 12:43
- Декларація про відповідність _ДТ-04.22 (автоматичний біохімічний аналізатор).pdf 19.09.2023 12:43
- Декларація про відповідність _С-09.3.17 (контролі калібратори для біохімічних досліджень).pdf 19.09.2023 12:43
- Додаток 3 МТВ Аналізатори.pdf 19.09.2023 12:43
- рішення від 21.09.2023 № 15112.pdf 21.09.2023 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2023 №15630.pdf 03.10.2023 12:51
- рішення від 02.10.2023 № 15630.pdf 05.10.2023 13:01
- Відповідь антимонопольний комітет 25.09.2023.pdf 25.09.2023 13:04
- Уточнення антимонопольний 26.09.2023.pdf 26.09.2023 14:29
- Пояснення уточнення.docx 26.09.2023 16:57
- відповідь антимонопольний.pdf 27.09.2023 16:02
- Додаток 4.doc 10.10.2023 16:37
- ТД -товари.doc 10.10.2023 16:37
- Додаток 3 МТВ Аналізатори.docx 10.10.2023 16:37
- Додаток 2.doc 10.10.2023 16:37
- 601 Протокол про внесення змін до ТД на виконання рішення АМКУ.docx 10.10.2023 16:37
- Додаток 5.doc 10.10.2023 16:37
- Додаток 1 (1).doc 10.10.2023 16:37
- Додаток 6.docx 10.10.2023 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2023 13:28
Дата розгляду скарги:
02.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.09.2023 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2023 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до закупівлі