• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Колісний ковшовий екскаватор навантажувач (Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)

Завершена

4 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2023 16:01 - 22.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін

Номер: beae25d6df4143b8b28b7f0b12001ce5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-011704-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін
Вимога:
Просимо внести зміни у вимоги технічної специфікації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу (внесення змін) UA-2023-09-15-011704-a, зазначаємо наступне: нами ретельно досліджені запропоновані Вами зміни до технічних параметрів предмета закупівлі, але, нажаль, ми не знайшли у ньому підтвердження чи вашого обґрунтування, щодо покращення параметрів предмета закупівлі після внесення запропонованих Вами змін, більш того, майже всі характеристики, які ви просити внести зміни є не кращими, а гіршими, порівняно із параметрами, які встановлені у тендерній документації на закупівлю екскаватора. Зі своєї сторони надаємо обґрунтування по кожному: 1. З прямим вприском палива, з турбонаддувом (не менше ЄВРО 2), потужністю не менше 68,6 кВт (92,0 к.с.), робочим об’ємом 4400 куб.см.; Наша позиція: Не погоджуємось . Двигун з класом викиду відпрацьованих газів Stage IIIA ( Євро 3) значно зменшує рівень шкідливості відпрацьованих газів, що є для нас принциповим, так як дане устаткування буде працювати на території нашої громади, громади, що рухається до норм Європейського союзу. Двигун з класом викиду відпрацьованих газів Stage IIIA ( Євро 3) станом на сьогодні є одним із найпопулярніших і потужнішим ніж той що ви пропонуєте: Стандарт Stage II (Євро 2) діє ще з 2001 року. Ми вважаємо недоцільним купувати обладнання, яке буде відповідати вимогам ще 2001 року. 2. Повна експлуатаційна маса не більше 9000 кг; Наша позиція: Ми вважаємо недоцільним зменшувати експлуатаційну масу екскаватора-навантажувача тому що це безпосередньо впливає на його вантажопідйомність і те що екскаватор-навантажувач меншою вагою споживає менше палива не відповідає дійсності . 3.Бак не менше 160 літрів: Не погоджуємось; Наша позиція; бак не більше 140 літрів, не збільшує габаритні розміри екскаватора-навантажувача, зменшує витрати на пальне, а це економія, і вважаємо що повинно вистачати для повного виконання задач, які виконує екскаватор-навантажувач. 4. Максимальний виліт ківша від осі заднього моста не менше 8200 мм.; Наша позиція: Не погоджуємось. Ми вважаємо що є недоцільним зменшувати максимальний виліт ківша від осі заднього моста тому, що це впливає безпосередньо на безпеку оператора при виконанні земляних робіт. 5. На витягнутій телескопічній стрілі - не менше 6520 мм На втягнутій стрілі – не менше 5370 мм; Наша позиція: Не погоджуємось. Ми вважаємо що є недоцільним зменшувати показники, адже це звужує виробничі можливості техніки. 6. По даху кабіни - не більше 3030 та у транспортному положенні - не більше 3650.; Наша позиція: Ми вважаємо недоцільним збільшувати загальну габаритну висоту екскаватора навантажувача, тому ще це суттєво впливає на вартість транспортування техніки в разі потреби та звужує виробничі можливості. 7. АКПП не менше 4 вперед та 1 назад передач; Наша позиція: Ми вважаємо не є доцільним зменшення кількості передач, що буде зменшувати продуктивність та плавність роботи екскаватора навантажувача. 8. Аксіально поршневого типу або здвоєний шестеренчатого типу; Наша позиція: не погоджуємось, бо аксіально поршневий насос є продуктивнішим ніж інші насоси ( наприклад, здвоєний шестеренчастий ), що прямо впливає на продуктивність екскаватора-навантажувача, а продуктивність екскаватора навантажувача є одним із головних показників, що є принциповим для нас. 9. Загальна продуктивність гідравлічної системи не менше 155 літрів за хвилину. Даний показник не потребує змін, адже якщо у вашої техніки вища загальна продуктивність гідравлічної системи ніж це вимагається у тендерній документації ви зможете брати участь у даній закупівлі. Пункти 10. Гарантія на рамну конструкцію, передню та задню стрілу та всі зварні шви - 12 місяців без обмеження мотогодин, Гарантійний період: 12 місяців без обмеження мотогодин Наша позиція: Не погоджуємось. Цей показник дає нам впевненість про те що ми будемо забезпечені технічно підтримкою, сервісом і запчастинами на вказаний нами період і змінювати його в меншу сторону є зовсім недоцільним. З огляду на вищенаведене, вважаємо вашу вимогу необґрунтованою, всі параметри, які ви зазначили погіршують , а не покращують параметри техніки. Що стосується недискримінації учасників, зазначаємо наступне: принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. Так, відповідно до вимог даної статті, закупівлі здійснюються за такими принципами в т.ч.: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При оголошенні даної закупівлі, Замовником у Додатку 3 до тендерної документації враховані особливості Товару для його майбутньої експлуатації та жодним чином не має наміру обмежити коло учасників. Тому, кожен учасник має право запропонувати свій Товар, який відповідає технічним та якісним характеристикам, що наведені у Додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено