• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з друку, сортування, порізки платіжних документів або повідомлень за послуги водопостачання та/або водовідведення зі змінними даними на лицьовій стороні

Завершена

2 982 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 910.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2023 15:02 - 13.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційний підхід в аналогічному договорі

Номер: 8ee8924a58054b04a665e80e69540dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-010088-a.a2
Назва: дискримінаційний підхід в аналогічному договорі
Вимога:
Шановний Замовнику! В кваліфікаційних критеріях тендерної документації зазначено, що: Аналогічний договір це - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду щодо надання друкарських послуг з друку, сортування, порізки, платіжних документів або повідомлень за послуги водопостачання та/або водовідведення, код ДК 021:2015 - 79810000-5 Друкарські послуги. Окрім того, ви вимагаєте надання копії акту (актів) наданих послуг/видаткової(их) накладної(их), що підтверджує (підтверджують) виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у повному обсязі в кількості не менше ніж 3 000 000 примірників (послуг/штук), однак вимаги щодо конкретної кількості примірників та конкретизації предмету закупівлі, яке базується не лише на коді ДК а й за конкретним видом послуг - є явним дискримінаційним підходом при формуванні вимоги щодо аналогічного договору. Прошу внести зміни до тендерної документації в частині вимоги аналогічного договору, зазначивши визначення аналогічного договору лише за кодом ДК. Друкарські послуги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Внесення змін у цій частині до тендерної документації не планується.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення ЗУ "Протзахист персональних даних"

Номер: ee204785ca4a4f36a97273a9d613cb3d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-010088-a.b1
Назва: порушення ЗУ "Протзахист персональних даних"
Вимога:
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з тендерною документацією та технічною частиною, виявлено, що відповідно до зразку квитанції, який ви долучаєте до тендерної документації персональні дані споживачів послуг та інформацію про вартість оплати послуг повністю відкриті для сторонніх осіб, що є порушенням Закону України «Про персональні дані» та спричиняють виток інформації в маси без попереднього погодження на те власниками персональних даних. Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» в тому числі їх поширення (розпорядження, передача), як один із елементів такої обробки, має здійснюватись для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб”єкта персональних даних. Отже, сукупність даних про номери особових рахунків, адреси, суми заборгованості боржнків в розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є персональними даними, відтак на них поширюються загальні вимоги щодо обробки персональних даних . З метою уникнення масового порушення щодо розповсюдження персональних даних як Вами, як розпорядниками відповідної інформації та виконавцями послуг за результатами аукціону та акцепту, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом забезпечення дотримання схоронності персональних даних споживачів послуг та викласти зразок квитанції за стандартною формою безконвертної відправки (зігнутої і проклеєної по бокам з нанесенням перфорації для зручності відкриття). Таким чином, приховується внутрішня частина рахунку, видно лише адресну інформацію, щоб було зрозуміло кому доставляти (ПІБ та адреса).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація та технічна частина до неї, за процедурою закупівлі: Послуги з друку, сортування, порізки платіжних документів або повідомлень за послуги водопостачання та/або водовідведення зі змінними даними на лицьовій стороні, код ДК 021:2015 - 79810000-5 Друкарські послуги (79811000-2 Послуги з цифрового друку) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-09-15-010088-a), не містить ні якого зразку квитанцій та повідомлень. Внесення змін до тендерної документації не планується.
Статус вимоги: Відхилено