• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сенсорний дезінфектор для рук NEOR SD-10 (або еквівалент) (ДК 021:2015 39330000-4 Дезінфекційне обладнання)

Очікувана вартість. Джерелом фінансування є кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

179 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 895.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2023 14:08 - 22.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: cac3ee70e61142bc8b9b62e30de5a0a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-008399-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ми вдячні Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може включати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Важливим аспектом для дитячої лікарні, як Замовника торгів, є наявність офіційного веб-сайту постачальника/виробника. Веб-сайт є важливим інструментом для споживача та представляє собою відкрите джерело інформації, до якого мають доступ всі зацікавлені особи, а не лише споживачі. Наявність офіційного веб-сайту є однією з передумов довіри до постачальника/виробника, і ми вважаємо це необхідним елементом наших вимог. Офіційний веб-сайт виробника є надзвичайно важливим ресурсом, який допомагає отримати інформацію про продукцію, технічні характеристики, забезпечує підтримку клієнтів і є обов'язковою вимогою для того, щоб замовник зміг отримати якісний товар, який буде експлуатуватися протягом термінів, зазначених виробником, і не призведе до додаткового витрачання коштів, що є неприпустимим в даний період часу. Згідно із законопроєктом №4185 "Про внесення змін до Закону України “Про захист прав споживачів” щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді", закон передбачає діджиталізацію бізнес-процесів та покращення сервісу, що надається споживачу при гарантійному обслуговуванні товарів. Для досягнення цієї мети актом пропонується встановити на законодавчому рівні надання експлуатаційних документів в електронному вигляді при гарантійному обслуговуванні товарів. Так, у ст. 7 Закону “Про захист прав споживачів” зазначено, що суб’єкт господарювання може надавати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на технічно складні товари (паспорту або будь-якого іншого документу, що додається до товару) в електронному вигляді на офіційному веб-сайті виробника. У разі надання гарантійних зобов’язань в електронному вигляді виробник забезпечує можливість реєстрації придбаного товару на офіційному веб-сайті виробника в установленому ним порядку. Електронна гарантія надає можливість перевірити оригінальність товару, а також його подальше гарантійне обслуговування, а також електронна гарантія надає більшу довіру замовнику до товару, тому що вона складається на офіційному сайті виробника. Тому відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація і містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки країною виробником товару є Китай, а країною реєстрації бренду є Україна, будь-яка особа, чи то фізична особа-підприємець, чи то юридична особа, може купити та продати нам товар, і тому може приймати участь в даній процедурі закупівлі, оскільки вимоги, що зазначені в технічному завданні, жодним чином не є дискримінаційними і не обмежують коло потенційних учасників. Вимоги Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до Тендерної документації не порушують пунктів 4 та 7 частини 2 статті 6, частини 2 статті 8, частини 1 та 2 статті 15, частини 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та статтю 3 Закон України «Про публічні закупівлі», а тому вимога підлягає відхиленню, оскільки є безпідставною у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено