-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗ-23Т_459_ВО: Код ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини тепловозу 2ТЕ116 (вкладиші МОП))
Запасні частини тепловозу 2ТЕ116 (вкладиші МОП)
Торги не відбулися
1 379 950.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 899.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 899.75 UAH
Період оскарження:
15.09.2023 13:12 - 29.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Строк поставки товарів
Номер:
8b0b6bc4b3184ce083497ec82eb56852
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007068-a.a6
Назва:
Строк поставки товарів
Вимога:
Шановний Замовник.
Відповідно до п. 1.4.4 ТД "Строк поставки товарів - протягом 10 (десяті) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2023".
З урахуванням тривалості технологічного циклу виробництва просимо внести зміни в ТД, а саме зазначити строк поставки товарів - "протягом 60 календарних днів від дати укладання договору."
Запропоновані зміни забезпечать дотримання принципів недискримінації учасників торгів та добросовісної конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 09:44
Вирішення:
Ваше питання щодо зміни строка поставки товарів розглянуто.
Зміни внесені не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
e197662c52da40b9b6611545d237cc43
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007068-a.b5
Назва:
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимога:
Шановний Замовник!
Пунктом 6.7 Розділу 6 ТД вимагається забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у вигляді банківської гарантії. Враховуючі тривалий час оформлення банківської гарантії в складних умовах сьогодення, просимо внести зміни в тендерну документацію, у тому числі в Проєкт договору (Додаток 7 до ТД), а саме передбачити можливість надання Постачальником страхової гарантії у якості договірного забезпечення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2023 15:38
Вирішення:
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Ваше питання щодо змін умов забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у вигляді банківської гарантії, а саме передбачити можливість надання Постачальником страхової гарантії у якості договірного забезпечення розглянуто.
Зміни внесені не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Номер:
78e8cfa161ba4419bb586dfbf184a7ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007068-a.c4
Назва:
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Вимога:
Шановний Замовник.
В тендерній документації (Додаток 7 "Проєкт договору") зазначено: "7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ не менше 45 робочих днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору."
Поряд з необхідністю введення попередньої оплати в розмірі 30% від вартості договору, просимо встановити в ТД більш конкретний термін здійснення оплати за відвантажений Товар, а саме зазначити в ТД:
"...остаточний розрахунок у розмірі 70% за поставлену партію Товару протягом 10 робочих днів з дати відвантаження Товару Покупцю та на підставі отриманого від Постачальника оригіналу рахунку"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 15:01
Вирішення:
Зміни внесені не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Перелік та кількість продукції
Номер:
0789cf4e61924776bfd384153efa1831
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007068-a.a3
Назва:
Перелік та кількість продукції
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно тендерної документації предметом закупівлі є 50 пар Вкладишів моторновісьових (ЕД-118А) (або еквівалент).
У технічних вимогах до тендеру вказані пари вкладишів двох типів:
1) 8ТХ.263.178 / 8ТХ.263.179
2) 8ТХ.263.208 / 8ТХ.263.209
Просимо уточнити кількість у лоті пар вкладишів кожного типу для коректної підготовки тендерної пропозиції.
Також просимо перевірити коректність вказаного у Технічних вимогах
габаритного розміру – 190×135×120 мм, бо він не відповідає нижче
наведеному у Технічних вимогах кресленику
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 14:19
Вирішення:
Питання розглянуто, будуть внесені і зміни до тендерної документації (Додаток 1).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Номер:
90cea311df33474d81cb2582a4639de2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007068-a.a2
Назва:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Вимога:
Шановний Замовник.
З метою всебічного опрацювання тендерної документації та ретельної підготовки тендерної пропозиції просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 02.10.2023.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 13:28
Вирішення:
Питання розглянуто, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде перенесено на 02.10.2023
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Номер:
5169195b16fa450da7d060aab5a46371
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007068-a.c1
Назва:
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Вимога:
Шановний Замовник.
В тендерній документації (Додаток 7 "Проєкт договору") зазначено: "7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ не менше 45 робочих днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору."
Просимо прийняти до уваги, що для виготовлення продукції необхідна закупівля матеріалів / сировини, що потребує значних фінансових витрат для виробника через те, що наразі постачальники сировини та матеріалів працюють тільки за умови попередньої оплати, розмір якої в багатьох випадках сягає 100%.
Просимо Вас переглянути умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 30% від вартості договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 13:19
Вирішення:
Зміни внесені не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено