• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга (поточний ремонт): Поточний ремонт приміщень: №, № 24,25,26,30,52,54,55 центрального корпусу «Палацу Потоцьких» ( літ. А-головний корпус) КВНЗ «Тульчинське училище культури»

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2018 17:56 - 15.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

грубі порушення ст.16 Закону, трудового законодавства України, ст.164-14 КУпАП, КК ЗУ ч.1.ст.28 та інших статтей

Номер: df69fcf954634374b666f5aeefcc6458
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-02-001574-a.a3
Назва: грубі порушення ст.16 Закону, трудового законодавства України, ст.164-14 КУпАП, КК ЗУ ч.1.ст.28 та інших статтей
Вимога:
Голові тендерного комітету Л.Д.Трачуку Членам тендерного комітету Мельник С.О. Бабій І.В. Козел Ю.О. Голові Держаудитслужби Гаврилові В.Л. 04070 м.Київ Вул..Сагайдачного, 4 postmast@dkrs.gov.ua Керівнику Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області ВИМОГА Приватне підприємство "ОВМ-БУД" уважно вивчивши документи учасника ФОП Куций Віктор Олександрович, якого тендерний комітет своїм рішенням визнав переможцем закупівлі "Послуга (поточний ремонт): Поточний ремонт приміщень: №, № 24,25,26,30,52,54,55 центрального корпусу «Палацу Потоцьких» ( літ. А-головний корпус) КВНЗ «Тульчинське училище культури»" просить звернути увагу на наступні порушення вимог тендерної документації, а саме ст.16 Закону, критерії якої замовник визнав основними по відбору учасників : 1. файл "Аналогічйний договір 2.pdf" містить текст договору який неможливо фізично прочитати; 2. файл "Аналогічний договір.pdf" завантажений не в повній мірі, а саме відповідно до даного договору, тобто п.15.2 де чітко вказано, що невід"ємними його частинами є додатки 1 і додатки 2, які учасник ФОП Куций Віктор Олександрович не надав до даного договору, тобто даний договір потрібно вважати не повний. Тому незрозуміло, чому тендерний комітет не звернув на дані недоліки уваги, так як дані недоліки не дають можливості переконатись, що учасник, якого з незрозумілих причин визнали переможцем і чи дійсно учасник має досвід виконання подібних робіт відповідно до ст.16 Закону, і ігнорування даний недоліків порушує не тільки ст.16 Закону і ЗУ, а і вимоги Тендерної документації, які ж сам встановлював замовник в особі тендерного комітету. Також, просимо звернути увагу, що чорно-білі копії паспорту, а саме копії з фотографіями не завірені відповідним чином, так як кожна сторінка паспорту повинна бути завірений окремо, так як є окремою частиною документу. Крім того, ідповідно до документів учасника ФОП Куций Віктор Олександрович, а саме кошторисної документації, яку було надано з пропозицією загальна витрата на виконання робіт складає: 5920,78 люд. год кількість працівників, відповідно до довідки ФОП Куций Віктор Олександрович, складає 7 працівників (люд.) враховуючи всі посади, звичайний підрахунок при 8-ми годинному робочому дню показує, що за 30 календарних днів квітня працівники ФОП Куций Віктор Олександрович зможуть виконати, об’єм робіт на: 7 люд. х 8 год. х 30 календарних днів = 1680 люд. год. що становить менше третини необхідного, тобто в 3,5 рази менше кошторисної кількості (5920,78 / 1680 = 3,5 рази). Навіть при роботі не 8 год на день, а 24 год на день і протягом 30 календарних дні квітня, що просто фізично неможливо і є грубим порушенням трудового законодавства, працівники ФОП Куций Віктор Олександрович зможуть здійснити роботи по закупівлі наступного об’єму: 7люд. х 24 год. х 30 = 5040 люд. год невже замовник може ігнорувати таке явне порушення ??? Але ж, якщо замовник в особі тендерного комітету готовий закрити очі і на такі явні недоліки (порушення), то приватне підприємство «ОВМ-БУД» наполегливо рекомендує голові тендерного комітету і членам тендерного комітету ознайомитись з ЗУ, а саме ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року, що тягнуть за собою ігнорування порушень в державних закупівлях, а саме: «…тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень зазначених у частині першій цієї статті – тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян…». У разі ігнорування або звичайної відписки від даного Вимоги (скарги), приватне підприємство «ОВМ-БУД» вбачає вміст корупційної складової та попередню змову Замовника в особі тендерного комітету і ФОП Куций Віктор Олександрович, а саме порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пункту 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» і змушене повідомити відповідні контролюючі органи. Враховуючи вищенаведене, а такі грубі порушення і ігнорування їх тендерним комітетом, вимагаємо: - дану Вимогу (Скаргу) довести до відома всіх членів тендерного комітету і скласти відомість з зазначенням (власноруч і персонально) прізвища, ім’я та по батькові, підписом і датою однайомлення; - складену відомість ознайомлення завантажити в систему Прозорро з подальшим використанням її контролюючими органами і органами правопорядку; - оригінал відомісті з підписати надіслати на юридичну адресу приватного підприємства «ОВМ-БУД» рекомендованим листом з описом. Дана Вимога (скарга) буде надіслана рекомендованим листом з описом всім необхідним контролюючим органам для запобігання подальшим неправомірним діям зі сторони замовника. Приватне підприємство «ОВМ-БУД» залишає за собою право оскарження дій тендерного комітету в судовому порядку відповідно до ЗУ і всі судові витрати будуть покладені на членів тендерного комітету в пропорційному до відповідальності порядку. Дякуємо за взаєморозуміння та співпрацю. Директор __________ Малєєв О.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПП «ОВМ-БУД» Тендерний комітет КВНЗ «Тульчинське училище культури» повідомляє стосовно вимоги від 30.03.2018 р. ПП « ОВМ –БУД» наступне: 1. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією дійсно передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ФОП Куций В.О. підтвердив наявність досвіду публікацією файл у «Аналогічний договір 2. pdf» дійсно не достатньо якісною копією договору, однак з копії зрозуміло, що це договір від 25.10.2016 р. № 57 укладений між ФОП Куций В.О. та Кинашівською сільською радою про виконання поточного ремонту адміністративної будівлі Кинашівської сільської ради. Файл «Аналогічний договір pdf» , яким опублікований договір № 0806 від 08.06. 2017 р. про поточний ремонт будівлі Нестерварської амбулаторії загальної практики сімейної медицини наданий ФОП Куцим В.О. про підтвердження наявності досвіду опублікований без додатку про кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та без додатку календарного графіку виконання робіт. Разом з тим наявність цього договору також підтверджує про наявність досвіду у ФОП Куций В.О. виконання поточних ремонтів. Тендерною документацією не вимагається опублікування додатків до договорів. Крім того ПП «ОМВ-БУД» підтверджує наявність свого досвіду виконання робіт в числі інших договорів, договором про проведення капітального ремонту № ВО-13-113 від 08.07.2013 р. укладеним з відділом освіти Хмільницької РДА про капітальний ремонт приміщення для молодших класів ЗОШ і-ІІ ступенів с. Морозівка, Хмільницького району, Вінницької області, розділом ХІІ якого передбачається додаток - календарний графік, який до договору не наданий. Однак ПП «ОМВ-БУД» це порушенням для себе вважає допустимим. 2. Фотокопії паспорту, які не завірені власником, відповідно до п.16 тендерної документації тендерний комітет вважає несуттєвою помилкою. 3. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що одним із кваліфікаційних критеріїв, який може встановлюватись замовником є наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід. Законом не передбачено, що тендерний комітет повинен розраховувати можливість наявних працівників виконати певний об’єм робіт. За виконання умов договору відповідає сторона , яка зобов’язується виконати певний об’єм робіт. 4. Тендерний комітет не може надати відомість складену власноручно членами тендерного комітету про ознайомлення з вимогою ПП «ОВМ-БУД», опублікувати її та направити оригінал відомості ПП «ОВМ-БУД», так як це не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». 5. Вимога доведена до відома членів тендерного комітету під час засідання тендерного комітету 3.04.2018 р. Голова тендерного комітету ____________ Трачук Л.Д. Члени тендерного комітету _____________ Мельник С.О. _____________ Бабій І.В. Секретар тендерного комітету _____________ Борболюк В.А.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ГРУБІ ПОРУШЕННЯ В ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ, а саме ст.16 Закону

Номер: 25c6b88d580540208facbfb0a47fe4a0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-02-001574-a.b2
Назва: ГРУБІ ПОРУШЕННЯ В ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ, а саме ст.16 Закону
Вимога:
Приватне підприємство "ОВМ-БУД" уважно вивчивши документи учасника ФОП Куций Віктор Олександрович, якого тендерний комітет своїм рішенням визнав переможцем закупівлі "Послуга (поточний ремонт): Поточний ремонт приміщень: №, № 24,25,26,30,52,54,55 центрального корпусу «Палацу Потоцьких» ( літ. А-головний корпус) КВНЗ «Тульчинське училище культури»" просить звернути увагу на наступні порушення вимог тендерної документації, а саме ст.16 Закону, критерії якої замовник визнав основними по відбору учасників : 1. файл "Аналогічйний договір 2.pdf" містить текст договору який неможливо фізично прочитати; 2. файл "Аналогічний договір.pdf" завантажений не в повній мірі, а саме відповідно до даного договору, тобто п.15.2 де чітко вказано, що невід"ємними його частинами є додатки 1 і додатки 2, які учасник ФОП Куций Віктор Олександрович не надав до даного договору, тобто даний договір потрібно вважати не повний. Тому незрозуміло, чому тендерний комітет не звернув на дані недоліки уваги, так як дані недоліки не дають можливості переконатись, що учасник, якого з незрозумілих причин визнали переможцем і чи дійсно учасник має досвід виконання подібних робіт відповідно до ст.16 Закону, і ігнорування даний недоліків порушує не тільки ст.16 Закону і ЗУ, а і вимоги Тендерної документації, які ж сам встановлював замовник в особі тендерного комітету. Враховуючи вищенаведене, а саме неможливість прочитати один договір про аналогічні роботи і неповний другий договір - приватне підприємство "ОВМ-БУД" просить тендерний комітет уважно поставитись до даної вимоги та перегляну своє рішення, щодо визнання переможця закупівлі керуючись вимогами ст. 16 Закону, ЗУ і тендерної документації, і надати в систему Прозорро кольорову копію протоколу перегляду визначення переможця з мокрою печаткою і підписами всіх членів тендерного комітету. Дякуємо за взаєморозуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ № 3 РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 28.03.2018 р. м.Тульчин 1.Найменування замовника: Комунальний вищий навчальний заклад «Тульчинське училище культури» 2. Код ЄДРПОУ : 02214403 3. Місце знаходження : Вінницька обл. м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,52 4. Номер процедури закупівлі електронній системі закупівель : UA-2018-03-02-001574-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 5.1. ФОП Куций В. О. - 259000.00 грн.; 5.2. ПП «ОВМ-БУД» - 259999.99 грн. 5.3. ФОП Загробський І.В. - 260000.00 грн. 5.3. ТОВ «НВО «Каскад» - 275500.00 грн. 5.3. ПП «БУДКАС-Л ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» - 279000.00 грн. Присутні: Голова тендерного комітету - Трачук Л.Д. Секретар комітету Борболюк В.А. Члени тендерного комітету: Мельник С.О. Бабій І.В. Козел Ю.О.- перебуває на стаціонарному лікуванні ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд звернення ПП «ОВМ-БУД» про визнання переможцем відкритих торгів по придбанню послуг з проведення поточного ремонту приміщень № № 24,25, 26, 30,52,54,55центрального корпусу «Палацу Потоцьких» ( літ.- А – головний корпус» КВНЗ «Тульчинське училище культури», розташованого по вул. Незалежності, 10, м. Тульчин ФОП Куций В.О. СЛУХАЛИ: Секретаря тендерного комітету Борболюка В.А. , який повідомив, що електронний аукціон, який був оголошений 02.03.2018 р. з метою придбання послуг з проведення поточного ремонту центрального корпусу «Палацу Потоцьких» КВНЗ «Тульчинське училище культури», розташованого по вул. Незалежності, 10, м. Тульчин, відбувся 20.03.2018 р. По результатам електронного аукціону переможцем визначено ФОП Куцого Віктора Олександровича, яким запропонована найнижча ціна 259000.00 грн. Рішенням тендерного комітету ( протокол № 2 від 23.03.2018 р.) переможцем було визначено ФОП Куций В.О., пропозиція якого найбільш економічно вигідна. 24.03.2018 р. ПП «ОВМ-БУД» звернулось за роз’ясненнями, назвавши порушеннями при визначенні переможця : 1. файл «Аналогічний договір 2. pdf» містить текст договору, який неможливо прочитати; 2. файл «Аналогічний договір pdf» завантажений не в повній мірі, а саме відповідно до даного договору, тобто п. 15.2 де чітко вказано, що невід’ємними його частинами є додатки 1 і додатки 2, які учасник ФОП Куций Віктор Олександрович не надав до даного договору, тобто даний договір слід вважати не повним. ПП «ОВМ-БУД» вважає вище викладене в п.1,2 порушенням ст. 16 Закону України «Про закупівлі» та вимог до тендерної документації. Слід зазначити, що ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією дійсно передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ФОП Куций В.О. підтвердив наявність досвіду публікацією файл у «Аналогічний договір 2. pdf» дійсно не достатньо якісною копією договору, однак з копії зрозуміло, що це договір від 25.10.2016 р. № 57 укладений між ФОП Куций В.О. та Кинашівською сільською радою про виконання поточного ремонту адміністративної будівлі Кинашівської сільської ради. Файл «Аналогічний договір pdf» , яким опублікований договір № 0806 від 08.06. 2017 р. про поточний ремонт будівлі Нестерварської амбулаторії загальної практики сімейної медицини наданий ФОП Куцим В.О. про підтвердження наявності досвіду опублікований без додатку про кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та без додатку календарного графіку виконання робіт. Разом з тим наявність цього договору також підтверджує про наявність досвіду у ФОП Куций В.О. виконання поточних ремонтів. Тендерною документацією не вимагається опублікування додатків до договорів. Крім того ПП «ОМВ-БУД» підтверджує наявність свого досвіду виконання робіт в числі інших договорів, договором про проведення капітального ремонту № ВО-13-113 від 08.07.2013 р. укладеним з відділом освіти Хмільницької РДА про капітальний ремонт приміщення для молодших класів ЗОШ і-ІІ ступенів с. Морозівка, Хмільницького району, Вінницької області, розділом ХІІ якого передбачається додаток - календарний графік, який до договору не наданий. Однак ПП «ОМВ-БУД» це порушенням для себе вважає допустимим. Тендерний комітет при визначенні переможця керувався основним критерієм - ціною, тобто найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, яка була запропонована ФОП Куций В.О. На голосування виноситься питання про відмову в задоволенні прохання ПП «ОМВ-БУД» про перегляд рішення щодо визначення переможця закупівлі. ГОЛОСУВАЛИ: “За ” – 4 чоловік; “Проти” – 0; “Утримались” – 0 ВИРІШИЛИ: 1. Відмовити в задоволенні прохання ПП «ОМВ-БУД» про перегляд рішення щодо визначення переможця закупівлі. 2. Голова тендерного комітету ____________ Трачук Л.Д. Члени тендерного комітету _____________ Мельник С.О. _____________ Бабій І.В. Секретар тендерного комітету _____________ Борболюк В.А.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ГРУБІ ПОРУШЕННЯ В ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ (ст.16 Закону)

Номер: 32e792d8ae4f4c2593b99618ea4afe0a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-02-001574-a.b1
Назва: ГРУБІ ПОРУШЕННЯ В ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ (ст.16 Закону)
Вимога:
Приватне підприємство "ОВМ-БУД" уважно вивчишви документи учасника ФОП Куций Віктор Олександрович, якого тендерний комітет своїм рішенням визнав переможцем закупівлі "Послуга (поточний ремонт): Поточний ремонт приміщень: №, № 24,25,26,30,52,54,55 центрального корпусу «Палацу Потоцьких» ( літ. А-головний корпус) КВНЗ «Тульчинське училище культури»" просить звернути увагу на наступні порушення вимог тендерної документації, а саме ст.16 Закону, критерії якої замовник визнав основними по відбору учасників : 1. файл "Аналогічйний договір 2.pdf" містить текст договору який неможливо фізично прочитати 2. файл "Аналогічний договір.pdf" завантажений в повній мірі, а саме відповідно до даного договору, а саме п.15.2 де чітко вказано, що невід"ємними його частинами є додатки 1 і додатки 2, які учасник ФОП Куций Віктор Олександрович ненадав до даного договору, тобто даний договір вважається не повний. Тому незрозуміло, чому тендерний комітет не звернув на дані недоліки уваги, так як дані недоліки не дають можливості переконатись, що учасник, якого з незрозумілих причин визнали переможцем і чи дійсно учасник має досвід виконання подібних робіт відповідно до ст.16 Закону, і ігнорування даний недоліків порушує не тільки ст.16 Закону і ЗУ, а і вимоги Тендерної документації, які ж сам встановлював замовник в особі тендерного комітету. Враховуючи вищенаведене, а саме неможливість прочитати один договір про аналогічні роботи і неповний другий договір - приватне підприємство "ОВМ-БУД" просить тендерний комітет перегляну своє рішення, щодо визнання переможця закупівлі керуючись вимогами ст. 16 Закону, ЗУ і тендерної документації, і надати в систему Прозорро кольорову копію протоколу перегляду визначення переможця враховуючи виявлені і проігнуровані недоліки в документах ФОП Куций Віктор Олександрович з мокрою печаткою і підписами всіх членів тендерного комітету. Дякуємо за взаєморозуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: потрібно доповнити текст
Дата скасування: 24.03.2018 12:41