• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі створення, налаштування та впровадження телеграм-бота

Згідно з постановою № 1178 від 12.10.2022

Завершена

1 003 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 016.67 UAH
Період оскарження: 15.09.2023 10:23 - 20.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога стосовно дискваліфікації.

Номер: afc4523774854f83aa260bb360b904bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-15-002490-a.b1
Назва: Вимога стосовно дискваліфікації.
Вимога:
Добрий день! Замовник (СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ) дискваліфікував нашу пропозицію в лоті тендеру UA-2023-09-15-002490-a. Нами уважно вивчено Протокол №29-09/23 від 29.09.2023, у якому повинні бути викладені докладні пояснення щодо причин дискваліфікації. Але Протокол містить лише загальні фрази, тож, ми не розуміємо причини відхилення та не згодні з тими загальними твердженнями, які містяться у Протоколі. Направляємо цю вимогу Замовнику для отримання уточнення деталей, а саме: які конкретно причини вплинули на відмову. Що саме мається на увазі під фразою у Протоколі "Учасник не виправив всі ... невідповідності". Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Під час проведення закупівель Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради з прав людини (далі – Замовник) керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону. Статтею 22 Закону передбачені відомості, що зазначаються у тендерній документації. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. В порушення вищезазначених вимог тендерної документації тендерна пропозиція UBSLogic Europe LLC (далі – Учасник) не була підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП), хоча це вимагалося тендерною документацією Замовника. Слід зазначити, що наявність технічної можливості в системі Прозорро для учасника-нерезидента подати свою пропозицію без накладання КЕП/УЕП не виключає необхідності для Учасника дотримуватися вимог тендерної документації, і якщо Замовник встановив вимогу щодо накладення електронного підпису для усіх учасників закупівлі без будь-яких виключень, то Учасник повинен був її виконати. В той же час, у разі неможливості її виконання, Учасник, у відповідності до вимог Особливостей, на етапі подання тендерних пропозицій повинен був звернутися до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або ж звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, як це передбачено чинним законодавством у сфері закупівель. Жодних звернень від Учасника щодо внесення змін до тендерної документації не надходило так само, як Учасник не звертався і до Антимонопольного комітету України. У пункті 6 тендерної пропозиції Учасника вказано, що «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.», тобто, надаючи тендерну пропозицію, Учасник підтвердив відсутність будь-яких дискримінаційних вимог стосовно нього. Учаснику була надана можливість усунути невідповідність в підписанні тендерної пропозиції шляхом накладення КЕП/УЕП. Враховуючи, що Учасник не виправив таку невідповідність, тендерну пропозицію Учасника було відхилено відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги: Задоволено