• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби)

Торги не відбулися

2 000 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 002.50 UAH
Період оскарження: 14.09.2023 21:39 - 19.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на кваліфікацію

Номер: 71505c34f97444b3b527988a4e06f0ef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-014724-a.c3
Назва: Скарга на кваліфікацію
Скарга:
Опис в прикріплених файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.10.2023 13:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2023 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі- Комісія) № 17216-р/пк-пз від 26.10.2023 щодо розгляду скарги фізичної особи-підприємця Панасика Дмитра Дмитровича стосовно порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі: ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-014724-a, повідомляємо, що Замовником внесено відповідні зміни до процедури закупівлі, з метою усунення порушень, як цього вимагає результативна частина рішення Комісії, а саме Замовником скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Карпової Олени Юріївни переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби)». В подальшому процедуру закупівлі № UA-2023-09-14-014724-a буде здійснено в порядку, встановленому законодавством у сфері публічних закупівель.
Автор: ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Дмитрий +380667240773 pandim@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 04416e0cb05840e89a62d393c67d9abf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-014724-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, перелік наведених «аргументів» в протоколі відхилення є повним абсурдом! Складається таке враження, що Вам байдуже заощадження державних коштів. Звісно, бо Ви їх витрачаєте не із власної кишені. Більш того, визначивши нашу пропозицію у якості переможця, ніхто із повноважних осіб не отримає жодної власної вигоди (хабаря). Кожен дезінфекційний засіб має методичні рекомендації, або регламент, або інструкцію щодо застосування, в котрих обов’язково зазначається: - Призначення засобу - Спектр антимікробної дії - Токсичність та безпечність засобу - Застосування засобу - Режими дезінфекції Саме за цими показниками здійснюється порівняння та оцінювання дезінфекційних засобів. Але, після торгів, Ваші фахівці стали «на ходу» вигадувати та шукати приводи для дискваліфікації небажаного учасника. Дуже прикро, що Ви не звертаєте увагу на значне заощадження Державних коштів, на те, що інший учасник навіть не намагався конкурувати, і саме головне, на те, що наша пропозиція відповідає усім вимогам, які були зазначені в документації. Якщо брати до уваги, що Ви (або хтось інший зацікавлений в нашій дискваліфікації) виклали в протоколі відхилення, то складається враження, що Вам запропонували якусь невідому речовину без проходження випробувань. Пояснюємо, бо Ваші «фахівці» мабуть «проспали» при навчанні лекції, а може взагалі їх не відвідували, про те, що кожен зареєстрований в Україні дезінфікуючий засіб повинен відповідати чітко встановленим нормам. І тільки тоді, коли він відповідає цим нормам, такий засіб отримує Державну реєстрацію. Тобто, своїм рішенням Ви ставите свою власну суб’єктивну думку вищою за рішення Державного органу реєстрації дезінфікуючих засобів. Забули ще в протоколі вказати, що колір етикетки та форма флаконів (пляшок) також відрізняється від заявлених препаратів. Дуже «прозорі» торги: - МТВ складені не по об’єктивним критеріям, а суто по притаманним характеристикам певного дезінфікуючого засобу - 100% специфікація містить препарати конкретного виробника (група компаній Лізоформ медікал) «Вішенка» на торті даних торгів, кількість учасників, боротьба за перемогу. На жаль, цього нема, бо скоріш за все, інші потенційні учасники вже зіткались з Вашою байдужістю до заощадження Державних коштів. Ви так справно відхилили нашу пропозицію і чомусь зупинилися на досягнутому. Можна було б вже і далі продовжувати відхиляти і наступну пропозицію, для прикладу за те, що товар АЕРОДЕЗИН 2000 не відповідає вимогам документації. Ви так хотіли купити засіб з конкретними діючими речовинами: 1-пропанол - 32,5%, етанол - 18,0%, глутаровий альдегід - 0,1%. Але запропонований ймовірним переможцем засіб не дотягує до ваших вимог. Згідно наданого сертифікату якості сама фірма виробник провела дослідження і встановила, що в засобі 1-пропанол – а ж 35%, етанолу 17.7%, а глутарового альдегіду лише 0,064. Для чого ж вам такий засіб? Відхиляйте. А в нами запропонованих засобах дотримана кількість діючих речовин згідно реєстрації в держ. реєстрі Вимагаємо повернути до розгляду нашу пропозицію, провести неупереджений аналіз, та як єдине дійсно прозоре рішення – визнати у якості переможця! В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів, Антикорупційного органу та представників Громадського контролю для максимального розголосу даних торгів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", згідно з абз.1 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Вимагаючи повернути до розгляду вашу пропозицію, провести неупереджений аналіз, та як єдине дійсно прозоре рішення – визнати у якості переможця виконати вашу вимогу не можливо, адже відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) була опублікована в Протоколі розгляду тендерної пропозиції № 0610/2023 від 06.10.2023 року з детальним розписом по пунктах де вказані невідповідності вимогам до засобів, на основі наданої вами тендерної пропозиції. Оцінювання дезінфекційних засобів здійснюється згідно вимог тендерної документації, тож заявлені ваші вимоги не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги документації

Номер: dd53dd14d35b48cc9f94e5b42d3a7852
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-014724-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівлі. Однією з ключових вимог торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечать основним принципам проведення торгів: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до продукції що закуповується, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. Конкретне питання до Вас стосовно предмета закупівлі: яку кількість та за яким режимом дезінфекції та часом експозиції Ви плануєте отримати по кожній позиції закупівлі!!!!! Відповідь вимагаємо надати змінами в тендерну документацію, для того, щоб кожен потенційний учасник мав змогу чітко у необхідній кількості запропонувати свою пропозицію з тим чи іншим дезінфікуючим засобом!!!!! Взагалі дуже дивно, що Ваш заклад з такою вірною прихільністю продовжує використовувати засоби які під цією ж торговою маркою продаються і на території країни — агресора, (https://lysoform.ru/about) тим самим підтримуючи фінансування вбивства громадян УКРАЇНИ!!!! Ми проінформуємо про цей факт певні органи, щоб вони розібралися та дали свою професійну оцінку! Ми залишаємо за собою право направити дану вимогу також до інших контролюючих органів та громадських організацій, з метою максимально надати розголосу даній закупівлі та перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності! Взагалі, дивовижна ситуація у Вашому місті, всі тендера під конкретну торгівельну марку (група компаній ТОВ “Лізоформ Медікал”)...??? Співпадіння??? Радимо ознайомитись з рішенням АМКУ стосовно аналогічних торгів Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради, Ідентифікатор prozorro: UA-2023-08-09-012865-a. Ігнорування законних вимог та рішень АМКУ призведе до негативних наслідків для посадових осіб причетних до даного предмета закупівлі! Останнє!!! Наш прогноз: - вимогу проігноруєте (максимум опублікуєте відписку, що все “по-Закону”) - кількість потенційних учасників максимум троє (включаючи нашу компанію). Заздалегіть запланований переможець та звісно так званий страхуючий для імітації конкуренції учасник навіть не будуть використовувати опцію аукціона для пониження вартості пропозиції - найдешевша пропозиція буде відхилена - переможе сама найдорожча пропозиція, вартість якої ну прямо максимально наближена до суми торгів (максимум різниця 1000 грн)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо наступне. Тендерна документація на закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями товарів за кодом ДК 021:2015- 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 Дезинфекційні засоби) складена з урахуванням всіх вимог відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби-плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами Додатком №3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», передбачена можливість Учасникам пропонувати еквівалент, а згідно інформації з єдиного державного реєстру дезінфекційних засобів 2018-2021роки, еквіваленти за діючими речовинами таки є. Отже Учасники можуть, пропонувати аналоги, які відповідають технічним вимогам або кращими, тому конкуренцію не обмежено. Обґрунтування здійснення даної закупівлі обумовлене забезпеченням належного санітарно-епідемічного режиму лікарні, що визначається санітарними нормами і правилами. Замовник самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до положень Наказу МОЗ України від 03.08.2021 р. № 1614 «Про організацію профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров'я та установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення» усі питання, щодо забезпечення надання якісної (безпечної) медичної допомоги населенню вирішуються на рівні лікувального закладу і заклад самостійно вирішує що і в якій кількості йому потрібно для цього. Додатково повідомляємо, що жодним чинним нормативно-правовим документом лікувальний заклад не обмежений у виборі того, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги та є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб, можливостей бюджетного фінансування та сфери застосування товару.
Статус вимоги: Відхилено