• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5))

Торги не відбулися

2 730 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 860 000.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2023 18:35 - 20.09.2023 18:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: c93fc99fbc2e464aa48cc1a03bf3db8f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-014201-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
В даній закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозицій повинен надати лист, виданий учаснику Центральним управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (ЦУР СМЗ ЗСУ) щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)). Для отримання зазначеного листа, учасник має надати одиницю зразка товару та оригінали протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. За десятиденний термін компанія нерезидент не має важливості виконати всі ваші умови, адже лише вивезення за територію країни ЄС та ввезення на територію України зразків бронежилетів передбачає отримання певних дозволів, що вимагає певного проміжку часу. Крім того, проведення випробувань, відповідно “Обсягу перевірки», на предмет закупівлі з метою отримання відповідних протоколів та документу, який гарантує дотримання вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета або предметів в цілому вимагає щонайменше 1,5-2 місяці. Резюмуючи наведене вище, ваша вимога в тендерній документації, щодо надання листа від підконтрольного Міністерства оборони України органу, який не є компетентним та акредитованим органом у сфері оцінки відповідності предметів речового майна, є лише штучною перешкодою для учасників ринку засобів індивідуального захисту, адже посадові особи ЦУР СМЗ ЗСУ на власний розсуд вирішують кого допустити до участі в закупівлях. Дана «схема» діє в Міністерстві оборони України вже протягом багатьох років, певні посадові особи вже притягувались до відповідальності за корупційні злочини, однак даний орган продовжує успішно функціонувати та виконувати свою «важливу місію». Законодавство України, а саме Закон України «Про публічні закупівлі», надає право учасникам закупівлі, які не мають відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не мають можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. (пункт 6 статті 23). Враховуючи наведене, звертаємось з проханням виключити, з оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги про надання листа від ЦУР СМЗ ЗСУ щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)), як такого, що штучно унеможливлює конкуренцію і приводить до перевитрат бюджетних коштів у воюючій країні. Розуміючи це, як ваше небажання допустити до участі тих, хто не є частиною тієї системи яку вибудували за досить тривалий період часу, вами не буде задоволено нашу вимогу щодо виключення з оголошення про проведення закупівлі листа від ЦУР СМЗ ЗСУ. Повідомляємо вам, що у разі залишення нашої вимоги без задоволення, користуючись наведеної нормою Закону України «Про публічні закупівлі», нами у складі пропозиції задля підтвердження відповідності товару встановленим якісним характеристикам буде наданий технічний паспорт, який у повній мірі підтверджуватиме відповідність вимогам ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)), також залишаємо за собою право відстоювати свої законні вимоги усіма доступними засобами в межах дії законів країн юрисдикції компанії. Схема з висновком відповідності, який видають працівники міністерства оборони, на нашу думку, служить для допуску до постачання ЗІЗ тільки тих виробників що і постачали ці товари в попередні періоди, виходячи звітів про укладені прямі договори в 2022-2023 роках. 2 Щодо номенклатурного номеру НАТО Ваша ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)) в пункті 3.1.1 визначає, що зразки-еталони на БМ затверджуються за результатами військових (дослідних) випробувань в підрозділах Збройних Сил України, що підтверджується позитивними висновками або предмети, які знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО, що підтверджується документами про присвоєння номенклатурного номеру НАТО відповідній моделі предмета, відповідають вимогам цієї ТС Міноборони. Для прикладу ТОВ «РА.ДА» на своєму веб-сайті зазначає, що їхній бронежилет «Оберіг-6» має номенклатурний номер НАТО NSN 8470-61-015-4192, однак даний бронежилет має зовсім інше конструктивне виконання та характеристики, які не співпадають із характеристиками бронежилету модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)). Просимо вас, як безпосереднього власника та розробника даної ТС надати роз’яснення, якими саме документами компанія нерезидент має підтвердити що їх виріб знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО та відповідає вашій ТС !? 3 Щодо строків постачання В пункті 5 оголошення вами визначена кількість товару та строки постачання відповідно до яких компанія переможець має поставити, наприклад за лотом № 1 -2 до 20.10.2023 – по 4000 шт.\ бронежилетів, решту по 15 000 до 15.12.2023, а за лотом 4-5 аж по 8500 з різницею в 10 днів до 30.10.2023, решту до 15.12.2023. В кращому випадку договір про закупівлю може бути укладений в перших числах жовтня місяця, а отже на затвердження робочого зразка, виготовлення партії товару та доставки її в Україну лишатиметься 15-20 днів. В даному випадку можна припустити, що поставка таких значних обсягів в такі стислі строки вами свідомо прописано вже під заздалегідь узгодженого постачальника, який ймовірно, перебуваючи у попередній змові з певними посадовими особами та будучи впевнений у своїй перемозі вже виготовив партію товару. Прописуючи такі вимоги по кількостям в кінці року, посадові особи МО явно вказують що добросовісна конкуренція, розвиток, не перевитрати коштів та боротьба з корупцією, не є в полі їх інтересів, хоча основний замовник їх роботодавець є Народ України, і саме його інтереси мають бути в пріоритеті, а в умовах війни неякісне виконання своїх посадових обов’язків, на нашу думку, несе пряму загрозу існуванню країни. Прошу, внести зміни до оголошення та продовжити строки постачання перших партій товару по всіх лотах та визначити рівну кількість в кожному лоті. 4. Формування очікуваної вартості предмету закупівлі. З аналізу опублікованих на веб-порталі Уповноваженого органу звітів про укладені договори, то повністю аналогічні вироби в 2023 році Міністерством оборони України вже купувались по вартості від 23 500,00 грн. Бронежилет модульний “Корсар М3мп-6” (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5) (UA-2023-06-27-011484-a, UA-2023-06-27-011220-a, UA-2023-06-27-011360-a) так і по 33 910,00 - Бронежилети (35815100-1) Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5) (UA-2023-08-01-011298-a,UA-2023-08-01-011109-a). Таким чином, різниця в вартості двох абсолютно ідентичних виробів складає 10 410,00 грн. В першому випадку ціна 33910 є результатом неконкурентних закупівель по прямим контрактам. Наразі очікувана вартість предмету закупівлі в тій же самій комплектації складає 26 000,00 грн. за одиницю. Різниця між найнижчою вартістю укладеного прямого договору та очікуваною вартістю в даній закупівлі складає 2 500,00 грн. за од., тобто 2500*105000 = 262 500 000,00 грн. Процедура формування очікуваної вартості вимагає моніторингу цін які є не ринку, всіх можливих учасників і врахування їх пропозицій. Наведені вище зміни ціни на ідентичні ЗІЗ, на нашу думку, вказують на тісне спілкування з одним або декількома виробниками без врахування пропозицій інших, а значне зниження очікуваної вартості з 33910,00 до 26000,00 пов’язане з зміною керівництва МО зриву схеми. Рівень ціни 23-24 тис.грн на бронежилети за технічними характеристиками згідно закупівлі є в межі діючих середніх цін виробників, питання лиш в стабільних якісних показниках, і їх належної перевірки на етапі приймання товарів. В історії існування схеми з ЦУР СМЗ ЗСУ, був вже випадок з різким зниженням цін на бронежилети на фоні зміни керівництва МО, після чого при повторній перевірці якісних характеристик, виникли питання до їх відповідності. Взагалі ситуація щодо закупівель Міністерства оборони України потребує ретельного дослідження кожної закупівлі, порядку формування цін, перевірки якості та реального походження того товару, який отримувало МОУ протягом 2022-2023 років. Ми наголошуємо, що жодним чином не маємо на меті зриву закупівлі, а лише вимагаємо від вас рівного ставлення до всіх учасників, усунення дискримінаційних вимог та припинення штучного обмеження конкуренції за допомогою ЦУР СМЗ ЗСУ. Що до аналізу діяльності вищи згаданого органу є питання доцільності витрати державних коштів на його утримання, і оцінки шкоди нанесеної внаслідок некомплектності посадових осіб цієї структури. Ваші дії із закупівлями неякісного обмундирування та засобів індивідуального захисту вже коштували тисячам військових їхнього життя та здоров’я, а тому врешті-решт припиніть цей безлад та працюйте на перемогу а не задля власних інтересів! Частина виробничих потужностей нашого підприємства знаходиться в Україні і ми дійсно хочемо працювати на перемогу України а не спостерігати за неприпустимими речами що відбуваються в вашій структурі. Сподіваємось на відповідну реакцію від нового керівництва МОУ відносно даної закупівлі та закупівлель МОУ в цілому. Šlovė Ukrainai !
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України “Про оборонні закупівлі” технічна специфікація - документ, затверджений державним замовником, що встановлює вимоги до товарів, робіт і послуг оборонного призначення, які закуповуються, зокрема щодо їх якості, технічних характеристик, безпеки використання, розмірів, позначень, термінології, пакування та маркування, чи процесів та способів виробництва, а також вимоги щодо процедур оцінки відповідності. Так, Центрального управління розвитку і супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України 03.04.2023 затверджено технічну специфікацію Міністерства оборони України “Бронежилет модульний” та на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України у розділі “Діяльність”, “Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення”, “Оголошення” розміщено Орієнтовний алгоритм дій щодо порядку прийняття на забезпечення у Збройних Силах України деяких видів засобів індивідуального захисту під час дії особливого періоду. За період з 03.04.2023 по теперішній час п’ять виробників бронежилетів модульних пройшли військові (дослідні) випробування, надали необхідні протоколи лабораторних випробувань та документи, які гарантують екологічну безпеку на сировину та матеріали, на підставі чого було затверджено п’ять моделей бронежилетів модульних у якості зразків-еталонів та надано листи про відповідність зразків вимогам технічної специфікації. 2. Учасник повинен надати лист виданий учаснику Центральним управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)). 3. Під час дії особливого періоду у Замовника існує нагальна потреба у забезпечені Збройних Сил України відповідним товаром, тому вимоги замовника залишаються без змін. 4. Міністерством оборони України визначається очікувану вартість предмету закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275.
Статус вимоги: Відхилено