-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦБРК-23Т_71_ВО: Комплекс для алюмінотермітного зварювання
Торги не відбулися
9 455 166.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 275.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 275.83 UAH
Період оскарження:
14.09.2023 16:46 - 02.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
e0d6170189af4ae99cdf6f57b9f78ae9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.a16
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Детальна інформація зазначена в скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4_2.3.2.2. proof of delivery - shipping B-L_UA_EN 27.10.2023 13:31
- Додаток 2_0.0 Cover letter DK021_2015 - 426620004-4 27.10.2023 13:31
- Скарга на дії Замовника 27.10.2023 13:31
- Додаток 1_Протокол (намір) 27.10.2023 13:31
- Додаток 3_2.3.1. REFERENCE LIST according appendix 2_UA_EN 27.10.2023 13:31
- Додаток 4_2.3.2.1. proof of export - german customs_UA_DE 27.10.2023 13:31
- Додаток 6_3.1. Commercial register excerpt HRB_214844_04.08.2023_UA DEU 27.10.2023 13:31
- Додаток 7_Рішення від 12.11.2021 № 25564 27.10.2023 13:31
- Додаток 6_3.1. Commercial register excerpt HRA_34021_04.08.2023_UA DEU 27.10.2023 13:31
- Додаток 5_0.4 Power of Attorney UA 27.10.2023 13:31
- рішення від 30.10.2023 № 17286.pdf 30.10.2023 14:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2023 № 17838.pdf 08.11.2023 18:18
- рішення 07.11.2023 № 17838.pdf 10.11.2023 17:51
- SCAN_20231101_163952736.pdf 01.11.2023 16:50
- Відповідь Гольдшмідт.pdf 01.11.2023 16:50
- Пояснення терміт 2.docx 01.11.2023 16:50
- Протокол УО про скасування рішення.doc 14.11.2023 12:16
- Протокол УО про скасування рішення.doc 14.11.2023 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 13:41
Дата розгляду скарги:
07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2023 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2023 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення УО філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» яке оформлено протоколом №ЦБРК-156/УО від 23.10.2023 про визначення Elektro-Thermit GmbH & Co. KG переможцем процедури закупівлі — "ЦБРК-23Т_71_ВО: Комплекс для алюмінотермітного зварювання", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-013244-a.
Скарга
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
269730ebb3624766ab9b7cf8ad4b07e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.b15
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Додаток до скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічне рішення 28.09.2023 14:11
- Скарга 28.09.2023 14:11
- Витяг з ТУ 28.09.2023 14:11
- рішення від 02.10.2023 №15580.pdf 02.10.2023 14:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2023 № 16078.pdf 11.10.2023 20:07
- рішення від 09.10.2023 № 16078.pdf 12.10.2023 09:29
- Пояснення терміт.docx 04.10.2023 14:20
- Терміт.PDF 04.10.2023 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2023 14:27
Дата розгляду скарги:
09.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2023 14:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.10.2023 09:31
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
f7d59ca052c54df28720b7340e352895
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.c14
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Пунктом 1.5. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же час пункт 5.7. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації порушує вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Ваша Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 5.7. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації передбачено:
5.7. Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати складання Акта передачі ТОВАРУ на відповідальне зберігання ПОСТАЧАЛЬНИК забезпечує підготовку сертифікованих фахівців ПОКУПЦЯ для використання ТОВАРУ, тим самим проводиться випробування ТОВАРУ та вхідний контроль.
Зауваження:
Навчання технології алюмінотермітного зварювання рейок R65 передбачає вхідний контроль знань зварювальників, навчання терміном 2 тижні на за кордоном на виробничій базі виробника або режимі онлайн на території України (при цьому для якісного навчання кількість осіб в одній навчальній групі обмежена 7-10 особами), вихідний контроль знань зварювальників та отримання відповідних сертифікатів, передбачених стандартом EN 14730-2.
В тендерній документації не визначено:
- кількість працівників замовника, яких він бажає підготувати як сертифікованих фахівців;
- місце навчання (за кордоном чи онлайн на території України);
- власника матеріалу (рейки R65) та витратного матеріалу, який необхідно використовувати при навчанні;
- власника обладнання і спеціального інструменту, який необхідно використовувати при навчанні;
- випадок, коли певні працівники замовника не здадуть екзамени на отримання сертифікату щодо навчання технології алюмінотермітного зварювання.
Вищезазначені неузгоджені питання можуть вплинути на терміни оплати за поставлений товар.
Пропозиція:
Внести відповідні зміни до тендерної документації, визначивши чітко дані положення:
Постачальник зобов’язується організувати підготовку (навчання) в режимі _________________для _______ (кількості) фахівців Покупця.
Власник матеріалу (рейки R65) та витратного матеріалу, який необхідно використовувати при підготовці (навчанні) - Покупець.
Власник обладнання і спеціального інструменту, який необхідно використовувати при підготовці (навчанні) - Покупець.
Постачальник не несе відповідальності за результати фахівців Покупця при здачі екзаменів на отримання сертифікату щодо навчання технології алюмінотермітного зварювання.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 23:11
Вирішення:
Будуть внесены зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін то тендерної документації
Номер:
14160d15361a44e7bfb9cedadf65d9ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.a13
Назва:
Внесення змін то тендерної документації
Вимога:
Пунктом 1.5. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же час пункт 7.2. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації Вашої Тендерної документації порушує вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Ваша Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 7.2. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації передбачено:
7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.3 цього Договору при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
В той же час, пунктом 5.16 Додатку 7 до тендерної документації Проект договору тендерної документації передбачено:
5.16. Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати підписання уповноваженими представниками ПОКУПЦЯ Видаткової накладної та/або Акта приймання-передачі відповідної партії ТОВАРУ.
При цьому, пунктом 5.12. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації передбачено:
5.12. Датою поставки (передачі) кожної партії ТОВАРУ є дата підписання уповноваженими представниками ПОКУПЦЯ Видаткової накладної та/або Акта приймання-передачі на відповідну партію ТОВАРУ. Після виконання умов п. 5.7 цього Договору ПОКУПЕЦЬ підписує Акт приймання-передачі ТОВАРУ.
Зауваження та пропозиції:
Зважаючи на той факт, що право власності на товар переходить від постачальника до покупця з моменту підписання сторонами видаткової накладної та/або акта приймання-передачі (п.5.16.), а не з моменту оформлення та реєстрації податкової накладної (п.7.2.), а також враховуючи запровадження на території України воєнного стану, за умов якого господарська діяльність будь-якого учасника закупівлі перебуває в зоні підвищеного економічного ризику, - просимо привести умови оплати товару, викладені в пункті 7.2. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору у відповідність до інших положень проекту даного договору, а також у відповідність сьогоднішнім фактичним обставинам, зважаючи на що просимо викласти пункт 7.2. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору в наступні редакції:
«7.2. Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем наступним чином: 30% - передоплата на протязі 5 банківських днів з моменту укладання Договору, 70% - оплата протягом 15 банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної та/або Акта приймання-передачі відповідної партії Товару».
Крім того, положення пункту 5.12 Додатку 7 до тендерної документації Проект договору про те, що Акт приймання-передачі відповідної партії товару підписується на виконання умов пункту 5.7. договору, - є несправедливими умовами для учасника (постачальника за договором), зважаючи на те, що переможець тендерних торгів ніяким чином не може впливати на готовність працівників замовника приступити до навчання та на успішність здачі ними екзамену (що передбачається пунктом 5.7. Договору).
Зважаючи на вищезазначене, пропонується внести зміни до пункту 5.12. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору та викласти його наступним чином:
«5.12. Датою поставки (передачі) кожної партії Товару є дата підписання уповноваженими представниками Покупця Видаткової накладної та/або Акта приймання-передачі на відповідну партію Товару.
Обов’язок для Покупця підписати Акт приймання-передачі на відповідну партію Товару настає після виконання Постачальником свого зобов’язання, передбаченого пунктом 5.7. Договору, щодо забезпечення можливості для працівників Покупця приступити до підготовки (навчання) на сертифікованих фахівців для використання Товару.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 12:23
Вирішення:
Зміни вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо проекту договору
Номер:
c997eb04abb74e0895d3f01332125484
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.a12
Назва:
Щодо проекту договору
Вимога:
Щодо проекту договору
У пункті 2.8 встановлено, що строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійних строків експлуатації та зберігання становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня їх виявлення.
У разі виникнення недоліків або заміни гарантійних строків експлуатації обладнання або матеріалів Постачальнику необхідно такі ж строки як і на основне постачання, тому що виробник комплексу для алюмінотермітного зварювання є нерезидент
Просимо внести зміни до пункту 2.8 та встановити 60 календарних днів після отримання заявки та підтвердження експлуатації обладнання або матеріалів відповідно до регламенту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 12:04
Вирішення:
Будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
c15b6df81ac044b2bddea640ea5ebcfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.a11
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Пунктом 1.5. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же час пункт 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації Вашої Тендерної документації порушує вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Ваша Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 4.3. та 4.4. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації передбачено:
4.3. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
4.4. Кожна партія ТОВАРУ має бути поставлена протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати отримання рознарядки Постачальником, якщо інше не зазначено у рознарядці.
В той же час 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації строк поставки товарів встановлений протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2023.
Зауваження:
В разі поставки переможцем тендерних торгів імпортованого товару, а саме: комплексу для алюмінотермітного зварювання, строк поставки протягом 60 (шестидесяти) календарних днів отримання рознарядки є достатнім.
В той же час переможець торгів ніяким чином не може впливати на строки видачі письмової рознарядки покупцем, а кінцевий строк поставки визначений 31.12.2023. В разі якщо замовником буде видана письмова рознарядка менше ніж за 60 днів до 31.12.2023 року, це не уможливлює виконання своїх зобов’язань переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2023 21:48
Вирішення:
Зміни вноситись не будуть
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
088a49dd5b6b4dcf9aa90aea2052a8aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.a10
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Скарга:
Пунктом 1.5. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же час пункт 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації Вашої Тендерної документації порушує вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Ваша Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 4.3. та 4.4. Додатку 7 до тендерної документації Проект договору Вашої тендерної документації передбачено:
4.3. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
4.4. Кожна партія ТОВАРУ має бути поставлена протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати отримання рознарядки Постачальником, якщо інше не зазначено у рознарядці.
В той же час 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації строк поставки товарів встановлений протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2023.
Зауваження:
В разі поставки переможцем тендерних торгів імпортованого товару, а саме: комплексу для алюмінотермітного зварювання, строк поставки протягом 60 (шестидесяти) календарних днів отримання рознарядки є достатнім.
В той же час переможець торгів ніяким чином не може впливати на строки видачі письмової рознарядки покупцем, а кінцевий строк поставки визначений 31.12.2023. В разі якщо замовником буде видана письмова рознарядка менше ніж за 60 днів до 31.12.2023 року, це не уможливлює виконання своїх зобов’язань переможцем торгів.
Пропозиція:
Узгодити між собою суперечливі положення тендерної документації та викласти пункт 1.4.4. Розділу 1 Загальних положень Тендерної документації в такій редакції:
«Строк поставки товарів – протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової рознарядки від Замовника».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 7.doc 26.09.2023 21:45
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
26.09.2023 21:46
Вимога
Відхилено
Щодо проекту договору
Номер:
a91020f9a1534d4b8c402af8ecf36371
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.b9
Назва:
Щодо проекту договору
Вимога:
Щодо проекту договору
Розділ 9 «Відповідальність сторін»
Відповідно до п.9.2 встановлено розмір відповідальності Замовника 0,1% річних за прострочення оплати за договором, а для Постачальника (п.9.3) встановлено 15% при порушені строків постачання та при поставці неналежно якості товару 20%.
Відношення відповідальності Замовника та Постачальника є не коректним.
Так як Постачальник здійснює поставку без авансових платежів та має більші ризики ніж Замовник.
Просимо внести зміни виклавши п.9.2 проект договору у такі й редакції:
9.2. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 15 (п’ятнадцять) % від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
Або
9.3.1.При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 0,1 (нуль цілих одна десята) % від вартості непоставленого в строк ТОВАРУ на умовах, передбачених п. 4.4 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк ТОВАРУ за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити ТОВАР, якщо про інше його не попередив письмово ПОКУПЕЦЬ. У разі неможливості поставки ТОВАРУ у зв’язку із воєнними діями чи зупинкою виробництва, пов’язаною з військовими діями та/або їх наслідками, ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від сплати штрафу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2023 15:44
Вирішення:
Так як проєкт договору затверджений рішенням правління АТ "Укрзалізниця", зміни вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови оплати
Номер:
2070f24d0e324321ac3c589b0a2f6ec3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.c8
Назва:
Умови оплати
Вимога:
У зв'язку з неможливістю отримання кредитного страхування для України в звязку з війною, ми просимо змінити в тендері та проекті договору умову оплати для нерезидентів на оплату за акредитивом.
Просимо видалити прив'язку умов оплати за поставлений товар від проведення навчання та проведення тестів відповідності якості товару. Виконання зварювальних робіт на території України учасниками-нерезидентами наразі не може бути проведено на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2023 13:14
Вирішення:
Акредитивна форма розрахунків можлива на наступних умовах: безвідкличний непідтверджений акредитив наданий першокласним банком України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
c5c8b93525cd4211acad4489258b6850
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-14-013244-a.c7
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Пунктом 1.5. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же час пункт 1.6. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації Вашої Тендерної документації порушує вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Ваша Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 1.6. Розділу 1 Загальні положення Вашої тендерної документації передбачено:
Учасник-нерезидент, який визначений переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний відкоригувати (змінити) свою перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням курсу НБУ на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відкоригована цінова пропозиція надається переможцем процедури закупівлі разом з іншими документами.
Зауваження:
В разі, якщо переможцем Ваших тендерних торгів буде підприємство-резидент України, яке імпортувало продукцію для участі у Ваших торгах, при збільшені офіційного курсу НБУ до долару США від дати подання тендерної документації до дати постачання продукції, даний учасник буде нести збитки.
В той час як підприємство-нерезидент України в тій же самій ситуації буде мати змогу перерахувати свою тендерну пропозицію.
Пропозиція:
Доповнити спірне положення тендерної документації наступним чином:
«Учасник-резидент, який запропонував продукцію, ввезену з-за меж території України для участі у даній процедурі закупівлі, і який визначений переможцем закупівлі, - має право відкоригувати (змінити) свою перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням курсу НБУ на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відкоригована цінова пропозиція надається переможцем процедури закупівлі разом з іншими документами.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2023 08:55
Вирішення:
Зміни вноситись не будуть
Статус вимоги:
Відхилено