• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І

Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І

Завершена

533 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 666.50 UAH
Період оскарження: 14.09.2023 16:31 - 14.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна умова тендерної документації

Номер: fef9cdcfe93d40cb8162871b6898ce28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-012921-a.a6
Назва: Дискримінаційна умова тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, в абз. 2 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації вами прописано «База навантаження повинна знаходитися в межах міста Вишневе до 30 км (Визначення відстані від бази відвантаження Учасника асфальтобетонних сумішей в транспортні засоби до місця виконання робіт Замовником, здійснюється відповідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА, а саме ДОДАТКУ В (довідковий) СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕНЬ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ таблиця В.1), у вказаному вами додатку В вище вказаного ДСТУ прописано середню відстань для міст та сільських місцевостей, але не вказано що в межах міста, як територіальної одиниці! Ви знову прописуєте дискримінаційну вимогу! І таке враження що під конкретного учасника, який знаходиться в м. Вишневе. Торги проводяться прозоро і публікуються з доступом на всю Україну для того щоб могли приймати участь всі бажаючі учасники, які мають технічну можливість постачати якісну продукцію на відстань до 30 км. Вимагаємо прибрати умову: «База навантаження повинна знаходитися в межах міста Вишневе»! так як це дискримінаційна умова, яка звужує коло учасників до одного, який знаходиться в м. Вишневе. А це пряме порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в іншому випадку будемо писати скаргу в АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, маєтся на увазі "від міста Вишневе " технична помилка виправлена.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги закупівлі

Номер: 56bba0eef8a144a6bf8a3d0e2d6e1bfb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-012921-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги закупівлі
Скарга:
Детальний опис скарги в листі що додається
Дата розгляду скарги: 02.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2023 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.10.2023 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання РІШЕННЯ № 15611-р/пк-пз від 02.10.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Асфальт В10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14- 012921-a, з метою усунення порушень по процедурі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами. Уповноваженою особою Комунального підприємства «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі - Замовник) внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Асфальт В10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14- 012921-a, з метою усунення порушень.
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ ", Соколова Людмила 380667746667 liudmyla.sokolova@ab-stolichny.com.ua
Скарга
Скасована

дискримінаційна вимога тендерної документації

Номер: c0b326a4ba944371995cd4e5ca5678b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-012921-a.a4
Назва: дискримінаційна вимога тендерної документації
Скарга:
детальний опис скарги в листі, що додається
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.09.2023 14:43
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ ", Соколова Людмила 380667746667 liudmyla.sokolova@ab-stolichny.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: cfb3726ce9ab43c9a7f0302f7fcc058d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-012921-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які дозволять розширення кола потенційних учасників у закупівлі: 1. В Додатку № 2 Розділ І зазначено, що «Місце доставки товарів: самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км) від адреси Замовника Київська обл., м. Вишневе вул. Зелена, 2, склад виробничої бази, Київська, 2Д)». Перевезення на більшу відстань також гарантуватиме доставку асфальтобетонної суміші належної температури. Вимагаємо при умові самовивозу Замовником з бази навантаження Учасника збільшити відстань з «до 5 км» на «до 60 км» або змінити умови поставки на «з доставкою». 2. В Додатку № 2 Розділ ІІІ пункт 2 зазначено, що «Документи щодо рецептурного складу асфальтобетонних сумішей, сертифікати якості, технічні паспорта, протоколи випробувань асфальтобетонних сумішей що є предметом закупівлі, видані сертифікованими по ДСТУ ISO 10012:2005 власними лабораторіями (скановані копії оригіналів, або завірені Учасником копії).». Окрім сертифікації лабораторій по ДСТУ ISO 10012:2005, ще проводиться акредитація випробувальних лабораторій відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019. Вимагаємо додати в даний пункт інформацію про можливість надання документів, виданих лабораторіями, акредитованими відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019, а також додати інформацію про можливість надавати документи видані не тільки власними лабораторіями, але й лабораторіями, залученими на договірних засадах. 3. В Додатку № 2 Розділ ІІІ пункт 3 зазначено, що «Цех по виробництву асфальтобетонної суміші повинен складатися з основного виробничого корпусу оснащеного не менш ніж трьома паралельними технологічними лініями.». Враховуючи, що предметом закупівлі є асфальтобетонна суміш одного типу і що одноразова партія постачання за замовленням становить 1,0 т.-2,0 т. асфальтобетону, для її виробництва достатньо однієї технологічної лінії, тому вимагаємо прибрати вимогу про те, що основний виробничий корпус повинен бути оснащений не менш ніж трьома паралельними технологічними лініями. Вимога є недоцільною та обмежує коло учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ми вдячні вам за вказане зауваження та збагачення дискусії щодо обмежень у тендерній документації. Після ретельного обговорення вашого запитання та вивчення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ми визначили, що зміна відстані доставки товарів до 10 км в даному випадку може не бути можливою через обмеження інфраструктури або інших обставин. Відповідно частини 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на особливості виконання робіт нашою Дільницею по утриманню автомобільних шляхів і шляхових споруд КП "УКГ" та технологічну необхідність, яка передбачає поставку асфальтобетону в обсязі від 1,0 до 2,0 тон на замовлення, важлива роль відводиться відстані перевезення. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км навіть у сприятливих погодних умовах може бути дуже важким завданням, і це може призвести до технічних ускладнень при його укладанні. У зимовий період, коли погодні умови можуть бути надзвичайно важкими, перевезення асфальтобетону на такі відстані стає технічно неможливим для якісного ремонту дорожнього покриття. З огляду на вищевказані обставини та потребу в терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону від 10 км до 200 км, як ви пропонуєте, у даному контексті залишається технічно неможливою у важкі погодні умови. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км доставити асфальт для якісного укладання є технічно неможливим в зимовий період, особливо враховуючи потребу у терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе. З огляду на вищевказані обставини, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону до 10 км та більше, як ви пропонуєте, у даному контексті може бути дуже обмеженою з огляду на необхідність забезпечення якісного та безперебійного утримання доріг під час погіршення погодних умов в зимовий період. Ми розуміємо вашу думку щодо конкуренції, і завжди стараємося створити максимально сприятливі умови для учасників. Однак у даному контексті збільшення відстані може вплинути на ефективність та логістику процесу доставки асфальту, що важливо для успішної реалізації ремонтних робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 4252d787cd6f49b9931665383f564b12
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-012921-a.c2
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, ви прописали в Додатку 2 "місце доставки товарів самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км)" але відповідно до таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1) максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей не більше 150 км. Крім того, транспортування та зберігання асфальтобетонних сумішей регламентовано пунктом 9 ДСТУ Б В.2. 7-119:2011, у якому немає жодного обмеження щодо відстані, на яку можуть бути транспортовані асфальтобетоні суміші. Тому прописана вами вимога немає ніякокого відношення до частоти та кількості транспортування асфальтобетонних сумішей. Відповідно відсутня законна аргументація цієї вимоги., а тому вона є дискримінаційною! що призводить обмеження кола учасників. Вимагаємо внести зміни до цього пукту до 40 км. у випадку відмови та для прозорої конкуренції змушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ми вдячні вам за вказане зауваження та збагачення дискусії щодо обмежень у тендерній документації. Після ретельного обговорення вашого запитання та вивчення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ми визначили, що зміна відстані доставки товарів до 10 км в даному випадку може не бути можливою через обмеження інфраструктури або інших обставин. Відповідно частини 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на особливості виконання робіт нашою Дільницею по утриманню автомобільних шляхів і шляхових споруд КП "УКГ" та технологічну необхідність, яка передбачає поставку асфальтобетону в обсязі від 1,0 до 2,0 тон на замовлення, важлива роль відводиться відстані перевезення. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км навіть у сприятливих погодних умовах може бути дуже важким завданням, і це може призвести до технічних ускладнень при його укладанні. У зимовий період, коли погодні умови можуть бути надзвичайно важкими, перевезення асфальтобетону на такі відстані стає технічно неможливим для якісного ремонту дорожнього покриття. З огляду на вищевказані обставини та потребу в терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону від 10 км до 200 км, як ви пропонуєте, у даному контексті залишається технічно неможливою у важкі погодні умови. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км доставити асфальт для якісного укладання є технічно неможливим в зимовий період, особливо враховуючи потребу у терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе. З огляду на вищевказані обставини, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону до 10 км та більше, як ви пропонуєте, у даному контексті може бути дуже обмеженою з огляду на необхідність забезпечення якісного та безперебійного утримання доріг під час погіршення погодних умов в зимовий період. Ми розуміємо вашу думку щодо конкуренції, і завжди стараємося створити максимально сприятливі умови для учасників. Однак у даному контексті збільшення відстані може вплинути на ефективність та логістику процесу доставки асфальту, що важливо для успішної реалізації ремонтних робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6bc03601754a4b63a1298e623e55473f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-012921-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Ознайомившись з вимогами тендерної документації, було виявлено порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, а саме місце доставки товарів: самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км) від адреси Замовника Київська обл., м. Вишневе вул. Зелена, 2, склад виробничої бази, Київська, 2Д). За таких умов взагалі відсутня конкуренція. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, збільшити відстань хоча б до 10 км, в разі відмови вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ми вдячні вам за вказане зауваження та збагачення дискусії щодо обмежень у тендерній документації. Після ретельного обговорення вашого запитання та вивчення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ми визначили, що зміна відстані доставки товарів до 10 км в даному випадку може не бути можливою через обмеження інфраструктури або інших обставин. Відповідно частини 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на особливості виконання робіт нашою Дільницею по утриманню автомобільних шляхів і шляхових споруд КП "УКГ" та технологічну необхідність, яка передбачає поставку асфальтобетону в обсязі від 1,0 до 2,0 тон на замовлення, важлива роль відводиться відстані перевезення. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км навіть у сприятливих погодних умовах може бути дуже важким завданням, і це може призвести до технічних ускладнень при його укладанні. У зимовий період, коли погодні умови можуть бути надзвичайно важкими, перевезення асфальтобетону на такі відстані стає технічно неможливим для якісного ремонту дорожнього покриття. З огляду на вищевказані обставини та потребу в терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону від 10 км до 200 км, як ви пропонуєте, у даному контексті залишається технічно неможливою у важкі погодні умови. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км доставити асфальт для якісного укладання є технічно неможливим в зимовий період, особливо враховуючи потребу у терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе. З огляду на вищевказані обставини, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону до 10 км та більше, як ви пропонуєте, у даному контексті може бути дуже обмеженою з огляду на необхідність забезпечення якісного та безперебійного утримання доріг під час погіршення погодних умов в зимовий період. Ми розуміємо вашу думку щодо конкуренції, і завжди стараємося створити максимально сприятливі умови для учасників. Однак у даному контексті збільшення відстані може вплинути на ефективність та логістику процесу доставки асфальту, що важливо для успішної реалізації ремонтних робіт.
Статус вимоги: Відхилено