• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль технічна код 14410000-8 - Кам’яна сіль за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів)

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.

Завершена

7 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 600.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2023 15:58 - 06.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про усунення незаконних дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: a7854e92d9214d838072520acb2c190d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-011829-a.b3
Назва: СКАРГА про усунення незаконних дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради оголошено закупівлю Сіль технічна код 14410000-8 - Кам’яна сіль за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів). Ознайомившись із тендерною документацією для участі у вказаній закупівлі зазначаємо, про наявність у такій вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В абзаці 9 Технічні вимоги до предмету закупівлі, Додатку 3 до Тендерної Документації Технічне завдання/Технічна специфікація, вимагається: «Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється». Зазначення Замовником такої вимоги, а саме наявність не менше 50% від обсягу закупівлі товару в період проведення закупівлі, є дискримінаційною та явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку уповноваженої особи з публічних закупівель. Наданий момент товариство на своєму складі не має в наявності 50 % солі від обсягу закупівлі, а саме 400 тонн, так як ТОВ «Укрєвросвіт» бере участь у численній кількості торгів на закупівлю різного роду товару і не може закуповувати сіль для кожного Замовника наперед, ще не здобувши перемогу в торгах, оскільки це економічно необґрунтовано. Повідомляємо, що наше Товариство має необхідний технічний потенціал та досвід у постачанні солі. Надання укладених договорів з виробниками солі необхідних марок, а також надання укладених договорів з іншими замовниками на поставку аналогічного товару, що і в даній закупівлі та позитивних листів-відгуків від замовників з яким співпрацювало Товариство, повинно впевнити Замовника в можливості учасника здійснити постачання солі в необхідній кількості та в указані строки. Відповідно Товариство зможе поставити необхідну кількість товару для Замовника у випадку визнання його переможцем. За таких обставин, маючи договірні відносини з виробником солі, а також позитивну ділову репутацію з поставки вказаного товару, наше товариство не зможе взяти участь у даній закупівлі через дискримінаційні вимоги. Зазначаємо, що наявність солі на складі учасника не гарантує добросовісну поставку. Даною вимогою Замовник надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах для учасників, які закуповують сіль за фактом постачання у кількості та з якісними показниками, що відповідають потребам конкретного Замовника. Крім цього Замовник не обґрунтовує чому саме учасник повинен мати в наявності 50% від обсягу товару, а не 30% чи можливо 80%. Також зазначаю про те, що необхідність зберігання такого великого об’єму солі на початку осені, а саме у вересні не обґрунтована Замовником, так як сіль для Замовника потрібна в період опадів снігу для посипання доріг. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника). Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, встановлена Замовником в тендерній документації вимога щодо наявності товару не менше 50% від обсягу закупівлі товару, в період проведення процедури закупівлі, суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Керуючись п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради внести зміни в Додаток 3 до Тендерної Документації Технічне завдання/Технічна специфікація, а саме виключити абзац 9 Технічні вимоги до предмету закупівлі - Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2023 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2023 12:32
Дата виконання рішення Замовником: 03.10.2023 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.09.2023 № 15425-р/пк-пз щодо закупівлі - Сіль технічна код 14410000-8 - Кам’яна сіль за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (Благоустрій населених пунктів)" Оголошення № UA-2023-09-14-011829-а.
Автор: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", Олег Клок +380678806255 ukrevrosvit09@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА про усунення незаконних дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 3558cd87484d45ba99638dc110739529
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-011829-a.a2
Назва: СКАРГА про усунення незаконних дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради оголошено закупівлю Сіль технічна код 14410000-8 - Кам’яна сіль за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів). Ознайомившись із тендерною документацією для участі у вказаній закупівлі зазначаємо, про наявність у такій вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В абзаці 9 Технічні вимоги до предмету закупівлі, Додатку 3 до Тендерної Документації Технічне завдання/Технічна специфікація, вимагається: «Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється». Зазначення Замовником такої вимоги, а саме наявність не менше 50% від обсягу закупівлі товару в період проведення закупівлі, є дискримінаційною та явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку уповноваженої особи з публічних закупівель. Наданий момент товариство на своєму складі не має в наявності 50 % солі від обсягу закупівлі, а саме 400 тонн, так як ТОВ «Укрєвросвіт» бере участь у численній кількості торгів на закупівлю різного роду товару і не може закуповувати сіль для кожного Замовника наперед, ще не здобувши перемогу в торгах, оскільки це економічно необґрунтовано. Повідомляємо, що наше Товариство має необхідний технічний потенціал та досвід у постачанні солі. Надання укладених договорів з виробниками солі необхідних марок, а також надання укладених договорів з іншими замовниками на поставку аналогічного товару, що і в даній закупівлі та позитивних листів-відгуків від замовників з яким співпрацювало Товариство, повинно впевнити Замовника в можливості учасника здійснити постачання солі в необхідній кількості та в указані строки. Відповідно Товариство зможе поставити необхідну кількість товару для Замовника у випадку визнання його переможцем. За таких обставин, маючи договірні відносини з виробником солі, а також позитивну ділову репутацію з поставки вказаного товару, наше товариство не зможе взяти участь у даній закупівлі через дискримінаційні вимоги. Зазначаємо, що наявність солі на складі учасника не гарантує добросовісну поставку. Даною вимогою Замовник надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах для учасників, які закуповують сіль за фактом постачання у кількості та з якісними показниками, що відповідають потребам конкретного Замовника. Крім цього Замовник не обґрунтовує чому саме учасник повинен мати в наявності 50% від обсягу товару, а не 30% чи можливо 80%. Також зазначаю про те, що необхідність зберігання такого великого об’єму солі на початку осені, а саме у вересні не обґрунтована Замовником, так як сіль для Замовника потрібна в період опадів снігу для посипання доріг. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника). Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, встановлена Замовником в тендерній документації вимога щодо наявності товару не менше 50% від обсягу закупівлі товару, в період проведення процедури закупівлі, суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Керуючись п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради внести зміни в Додаток 3 до Тендерної Документації Технічне завдання/Технічна специфікація, а саме виключити абзац 9 Технічні вимоги до предмету закупівлі - Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється»
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.09.2023 17:09
Автор: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", Олег Клок +380678806255 ukrevrosvit09@ukr.net
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендеру

Номер: 79509e3003fa4ff6bc82fbc62880fc19
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-011829-a.c1
Назва: Дискримінаційні умови тендеру
Вимога:
Вимагаємо прибрати з технічного завдання вимогу про запас солі 50% від закупівлі як дискимінаційну та таку яка не відповідає вимогам Системи Закупівель Прозорро , яка була створена для чесної конкуренції та зниження вартості закупівельних цін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Дякуємо за запитання. Районною адміністрацією планувалось внести зміни до Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації). Оскільки, 18.09.2023 о 17:21:32 год. подана скарга, згадані зміни будуть внесені при прийнятті рішення Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Задоволено