• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль для промислового перероблення кам’яна

Завершена

1 938 999.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 695.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2023 13:24 - 23.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"

Номер: a7ab809bd92d4010b2658aabc0e5c361
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-007001-a.a2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» Україна, 04053, м. Київ, пров.Бехтерівський, буд.4-Б, офіс 45 Код 44907923 № 01 від 08.10.2023 р. Орган оскарження: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, місто Київ, вул. Митрополита Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» ЄДРПОУ 44907923 Юридична адреса: 04053, м. Київ, Бехтерівський пров, буд. 4Б, оф. 45 Поштова адреса: 04053, м. Київ, Бехтерівський пров, буд.4Б, оф. 45 IBAN: UA 493225400000026006101090809 Банк: : АТ«Комінбанк» Тел.: 044 334 59 68 E-Mail: tesoillogis@gmail.com Замовник закупівлі (рішення якого оскаржуються): Комунальне підприємство "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" Дрогобицької міської ради 82100, Україна, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, буд. 15 Код ЄДРПОУ 43032947 Тел.: +380675963609 E-Mail: kpsmu@i.ua Закупівля: UA-2023-09-14-007001-a («ДК 021:2015 - 14410000-8 — Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)» СКАРГА (в порядку чинного законодавства України) 14 вересня 2023 року на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель (портал prozorro.gov.ua) Комунальним підприємство "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) розміщено оголошення UA-2023-09-14-007001-a про закупівлю солі для промислового перероблення кам’яної ДК 021:2015 - 14410000-8 Кам’яна сіль. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями. Кінцевий термін подання пропозицій – 26.09.2023 р. Дата проведення Аукціону – 27.09.2023 р. Очікувана вартість предмета закупівлі - 1 938 999,30 UAH (з ПДВ). Пропозиції учасників: - ТОВ «Влад Транс» - 1 281 000,00 UAH, з ПДВ. - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» - 1 386 000,00 UAH, з ПДВ. - ТОВ «ЗІО-СПОРТ» - 1 873 620,00 UAH, з ПДВ. Проте, 04.10.2023 р., не дивлячись на набагато нижчу ціну, Замовником прийнято рішення (протокол № 5, надалі - Протокол) про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості). Переможцем визнано ТОВ «ЗІО-СПОРТ» (код ЄДРПОУ 39224698, Львівська область, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93, 79021) 05.10.2023 р. Замовником прийнято рішення (протокол № 6), що тендерна пропозиція ТОВ «ЗІО-СПОРТ» відповідає вимогам тендерної документації і опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Не погоджуючись з вищевказаними рішеннями Замовника, вважаємо за необхідне зазначити наступне. Дії Замовника в публічних закупівлях повинні ґрунтуватись на вимогах чинного законодавства у сфері державних закупівель, а дії Органу оскарження при розгляді скарг та прийнятті рішень повинні відповідати визначеній процедурі та чинному законодавству. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина четверта вказаної статті встановлює, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно статті 4 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: - законності; - гласності; - захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. Відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Відповідно до п. 10 частини другої статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У п. 5.1. (таблиця) Тендерної документації зазначено, що «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %». Замовник не звернув уваги на те, що ціна, запропонована ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» нижча на 487 620,00 грн. ніж ціна ТОВ «ЗІО-СПОРТ», яке визнано переможцем чим порушив принципи публічних закупівель встановлені чинним законодавством України. Підстави для подання скарги. Згідно частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати та обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» вважає рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції та про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ЗІО-СПОРТ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації і опублікування повідомлення про намір укласти договір - незаконними, необґрунтованими та направленими на порушення принципів публічних закупівель, враховуючи викладені у цій Скарзі фактичні обставини та їх нормативне обґрунтування. 1. Замовник у Протоколі вказує, що «відповідно до вимог п. 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: - Довідку про негативний досвід співпраці видану замовником – КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради. Довідка повинна містити інформацію про вихідний номер та дату довідки, назву учасника і замовника. Учасник у складі пропозиції не надав довідки про негативний досвід співпраці видану замовником - КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради». Тобто, Замовник свідомо оголошує про те, що учасники зобов’язані отримати довідку від НЬОГО стосовно інформації, яка заздалегідь йому відома. Звертаємо увагу на те, що навіть якщо таку довідку отримувати, то двоє учасників торгів знаходяться у одній області з Замовником (Львівська), а ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» - м. Київ. Вважаємо все вищевказане дискримінаційними вимогами щодо нашого підприємства, а рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції та про визнання переможця – незаконними. 2. Замовник у Протоколі вказує, що «відповідно до вимог п. 6 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копії проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Учасник у складі пропозиції подав протокол випробувань на відповідність вимогам НРБУ-97, де об’єктом випробувань є «сіль технічна кам’яна», чим не підтвердив якісні характеристики запропонованого ним товару….». Вважаємо, що вказана Замовником причина відмови є незаконною і являє собою «гру слів», адже різниця між визначеннями «Сіль технічна кам’яна» та «Сіль для промислового перероблення кам’яна» законодавчо не визначена. Радіологічні випробування здійснюються з метою визначення вмісту радіоактивних речовин в продукції. Також, слід зазначити, що ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» до тендерної документації додавало і інші документи в яких фігурувала назва «сіль технічна кам’яна»: протоколи сертифікаційних випробувань на відповідність ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледнi для автомобільних доріг, Технічні умови" та ДСТУ 4246:2003 «Сiль для промислового переробляння. Технічні умови» тощо. Жодних зауважень від Замовника не надійшло. Вказане підтверджує, що протокол випробувань на відповідність вимогам НРБУ-97 поданий нашим підприємством стосується саме предмета закупівлі. 3. Замовник у Протоколі вказує, що «Учасник у складі пропозиції подав договір №23/04-01 від 24 квітня 2023 року з офіційним представником/дилером/дистриб’ютором без надання документального підтвердження правовідносин з виробником. При цьому в договорі вказаний строк його дії до 30 червня 2023 року». Вважаємо, що вказана Замовником причина відмови є незаконною, адже п. 5.2. вищевказаного договору передбачена автоматична «пролонгація» на той самий термін. Те, що договір продовжує свою дію підтверджується відповідними митними документами про постачання предмета закупівлі після 30.06.2023 р. Також, нашим підприємством у складі пропозиції було подано ПІДТВЕРДЖЕННЯ від постачальника (із зазначенням назви Замовника і номера закупівлі) про те, що він гарантує постачання для ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» необхідної кількості предмета закупівлі. Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 4. Відповідно до вимог Технічної специфікації «учасники у складі пропозиції повинні підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копію сертифікату відповідності та протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути виданий не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р.». Проте, Замовник не звернув увагу на відсутність у поданих ТОВ «ЗІО-СПОРТ» документах основних показників якості предмету закупівлі, а саме: у сертифікаті відповідності від 09.01.2023 №UA.021.00219-23 та протоколі випробувань від 06.01.2023 №001-Б/23 відсутні дані про показники масової частки кальцію – іона, масової частки магнію, масової частки калію – іона, масової частки сульфату – іона, масової частки оксиду заліза, масової частки нерозчинного у воді залишку. Вважаємо, що відсутність вказаних основних показників у складі пропозиції свідчить про те, що ТОВ «ЗІО-СПОРТ» не виконав вимоги Замовника, а саме – не підтвердив якісні характеристики товару. Тобто, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗІО-СПОРТ». Отже, прийнявши рішення про визнання переможцем ТОВ «ЗІО-СПОРТ», про відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації та про повідомлення про намір укласти договір Замовник порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що безпідставно прийнявши рішення про відхилення нашої пропозиції та рішення про визнання переможцем ТОВ «ЗІО-СПОРТ» Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК», принципи публічних закупівель та чинне законодавство України. У преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2023-09-14-007001-a «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» зазначене в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2023 р. № 5. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗІО-СПОРТ», про відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації та про повідомлення про намір укласти договір зазначене в протоколі Кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗІО-СПОРТ» щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)» від 05.10.2023 р. № 6. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2023 р. № 5. 2. Протокол кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗІО-СПОРТ» щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)» від 05.10.2023 р. № 6. 3. Копії митних декларацій. 4. Копія договору купівлі-продажу від 24.04.2023 р. №23/04-01. 5. Сертифікат на вміст радіоактивних речовин від 11.05.2023 р. № 208-БУ. 6. Протоколи сертифікаційних випробувань на відповідність ДСТУ 8853:2019 та ДСТУ 4246:2003. 7. Лист-підтвердження постачальника від 25.09.2023 р. 8. Сертифікат відповідності від 09.01.2023 №UA.021.00219-23 та протокол випробувань від 06.01.2023 №001-Б/23 (ТОВ «ЗІО-СПОРТ»). Директор ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» О. Тесля
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2023 19:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.10.2023 16:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК", Токар Ігор 380932403396 logist.tesoil@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ВЛАД ТРАНС ЗАХІД" та визначення ТОВ "ЗІО-СПОРТ" ПЕРЕМОЖЦЕМ

Номер: 0861eebcb0d747e3af9a77328df98e08
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-14-007001-a.a1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ВЛАД ТРАНС ЗАХІД" та визначення ТОВ "ЗІО-СПОРТ" ПЕРЕМОЖЦЕМ
Скарга:
ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що у відповідності з вимогами пункту 1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому пропозиція Скаржника була відхилена Замовником, підставою відхилення згідно протоколу від 03.10.2023 № 4 було «Учасник у складі пропозиції не підтвердив якісні характеристика запропонованого товару шляхом надання скан-копії протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою», що не відповідає дійсності. Відповідно до п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 (у разі їх встановлення) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Згідно з п.3.8. розділу 3 Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 2 Документації передбачено, що Учасники повинен підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання, зокрема, скан-копію протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Згідно п.5 Приміток до Тендерної документації Замовником встановлено: «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації». В складі пропозиції Скаржника надано архівний файл (технічні характеристики.rar) в якому міститься протокол випробування продукції від 07.09.2023 №373-Х/23 відповідно до якого проведено дослідження, а саме, мета перевірки: перевірка зразків на відповідність вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового перероблення. Технічні умови» за показниками: визначення вмісту хлористого натрію, крупність, визначення вологи, визначення вмісту сульфатів, визначення вмістузалізистосиньородного калію, та НРБУ (Норми радіаційної безпеки України). На сторінці 2 вищезаначеного протоколу в таблиці зазначено результати випробувань питомої активності радіонуклідів Бк/кг та зазначено що всі показники не перевищують норми. Також у складі пропозиції Скаржника надано файл (21 довідки кваліфікація ч.2.pdf), який містить лист-роз’яснення від 19.09.2023 № 56 (сторінка 4-8 файлу) відповідно до якого Скаржником зазначено, що ним у складі пропозиції надано протокол випробувань продукції від 07.09.2023 року № 373-Х\23 на підставі якого видано сертифікат відповідності, зазначений протоколом також було проведено дослідження проб на відповідність Нормам радіаційної безпеки України, результати таких випробувань зазначені у таблиці до протоколу (графа Питома активність радіонуклідів) та повідомлено, що протокол випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності та протокол досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України це один документ, який підтверджує відповідність технічних характеристик. Проте Замовник, керуючись виключно своїм матеріальним бажання визначити пропозицію найдорожчого учасника, технічна пропозиція якого взагалі не відповідає вимогам замовника, (різниця цінової пропозиції майже 600 000,00 грн) не звернув уваги ні на лист-роз’яснення, ні на сам протокол, які надані у складі пропозиції Скаржника вирішив безпідставно та формально, безпідставно відхилити пропозицію ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХД». Серед іншого, на підтвердження відповідності нашої пропозиції зазначаємо, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про систему громадського здоров’я» органом який може здійснювати досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України є, зокрема, акредитована лабораторія, яка виконує функції та відповідає критеріям (досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України). Порядок проведення досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я від 14.07.1997 № 208 «Про затвердження Норм радіаційної безпеки України» (НРБУ-97)», є основним державним документом, що встановлює систему радіаційно-гігієнічних регламентів для забезпечення прийнятних рівнів опромінення як для окремої людини, так і суспільства взагалі. Відповідно до пункту 8.6.1. Для матеріалів, що мають естетичну цінність величина Аеф не повинна перевищувати 3700 Бк/кг в ступені -1. Використання їх для внутрішнього та зовнішнього оздоблення об'єктів громадського призначення, за виключенням дитячих закладів, та для зовнішнього оздоблення цокольних частин житлових будинків може бути дозволене на підставі окремих регламентів, затверджених головним державним санітарним лікарем України, або особою, якій надано відповідні повноваження. Коли величина Аеф в будівельних матеріалах та мінеральній сировині нижче або дорівнює 370 Бк/кг в ступені -1, то вони можуть використовуватись для всіх видів будівництва без обмежень (I клас). Враховуючи все вищевикладене, Протоколом від 07.09.2023 № 373-Х/23, на стор.2 в розділі таблиці питома активність радіонуклідів проведено дослідження проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України та зазначено що фактичний показник ефективної питомої активності (Аеф) природних радіонуклідів у мінеральній сировині та будівельних матеріалах не перевищує 370 Бк/кг. Тобто протоколом від 07.09.2023 № 373-Х/23 проведено дослідженння проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я від 14.07.1997 № 208 «Про затвердження Норм радіаційної безпеки України» (НРБУ-97)». 2. Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, уповноваженою особою Судою Володимиром Станіславовичем 05.10.2023 року протоколом № 6 прийнято рішення про визначення ТОВ "ЗІО-СПОРТ" переможцем процедури закупівлі, пропозиція якого не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 (у разі їх встановлення) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Згідно з п.3.8. розділу 3 Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 2 Документації передбачено, що Учасники повинен підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копію сертифікату відповідності та протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути виданий не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р. - скан-копію протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Також п. 6 Додатку 2 Документації Замовником встановлено якісні вимоги у табличні формі, а саме: № п/п Найменування Один. вим. К-ть Найменування нормативного документу 1 Сіль для промислового перероблення кам’яна, сорт вищий т 210 Повинен відповідати вимогам ДСТУ 4246: 2003 Технічні вимоги для придбання солі кам’яної згідно ДСТУ 4246:2003 (виший сорт): 1) масова частка хлористого натрію: не менш 97,7 %; 2) масова частка вологи: не більше 0,25 %; 3) масова частка кальцій – іона: не більше 0,5 %; 4) масова частка магній – іона: не більше 0,15 %; 5) масова частка калій – іона: не більше 0,15 %; 6) масова частка сульфат – іона: не більше 1,2 %; 7) масова частка оксиду заліза: не більше 0,010 %; 8) масова частка нерозчинного у воді залишку: не більше 0,4 %. Відповідно до вимог Технічної специфікації, учасники у складі пропозиції повинні підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копію сертифікату відповідності та протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути виданий не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р. У складі пропозиції Переможця надано, зокрема, сертифікат відповідності від 09.01.2023 №UA.021.00219-23 (файл Сертифікат відповідповідності .pdf) та протокол випробувань від 06.01.2023 №001-Б/23 (файл Протокол до Сертифікату .pdf). Проте, жоден із цих документів не містить інформації щодо: масової частки кальцій – іона: не більше 0,5 %; масової частки магній – іона: не більше 0,15 %; масової частки калій – іона: не більше 0,15 %; масової частки сульфат – іона: не більше 1,2 %; масової частки оксиду заліза: не більше 0,010 %; масової частки нерозчинного у воді залишку: не більше 0,4 %., що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція, подана ТОВ "ЗІО-СПОРТ", не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині, та відповідно до вимог Закону, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Не зважаючи на зазначене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, та визначив ТОВ "ЗІО-СПОРТ" переможцем процедури закупівлі яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» та визначення ТОВ «ЗІО-СПОРТ», є безпідставним та незаконним. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій (оприлюдненого 03.10.2023), Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у відхиленні пропозиції ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» та визначенні ТОВ «ЗІО-СПОРТ», чим порушені наші законні права та інтереси як учасника закупівлі. Замовник застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників чим порушив принципи здійснення закупівель та недискримінації учасників, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 30 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи з викладеного вище, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль Сіль для промислового перероблення кам’яна, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-007001-a. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ЗІО-СПОРТ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль Сіль для промислового перероблення кам’яна, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-007001-a. Додатки: 1. Протокол від 07.09.2023 № 373-Х/23. 2. Лист-роз’яснення 3. Акт відбору зразків солі 4. Лист ДП «Львівстандартметрологія
Дата розгляду скарги: 19.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2023 20:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2023 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ замовником виконано.
Автор: ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД», Ягоцький Олег Петрович +380673208284 vladtranswest@gmail.com