• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів))

Завершена

251 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 259.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2023 16:03 - 22.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Наголошуючи на недосконалості тендерної документації Замовника, рекомендуємо уповноваженій особі Замовника звернути увагу на деталі документації закупівлі.

Номер: d77432e68d7d4dbaab6db373ec196750
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-13-012346-a.c2
Назва: Наголошуючи на недосконалості тендерної документації Замовника, рекомендуємо уповноваженій особі Замовника звернути увагу на деталі документації закупівлі.
Вимога:
Додаток 3 має умову для учасників закупівлі - Якщо у вимогах до надання послуг не вказані якісь дії чи заходи, які мають бути здійснені відповідно до чинного законодавства, то Виконавець повинен здійснити такі дії і заходи, керуючись вимогами чинного законодавства. Шановний Замовник! Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі надає роз яснення: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Керуючись ст. 16 Закону Замовник може вимагати документальне підтвердження. п.9 Додатку 3 тендерної документації має згадування про "не вказані якісь дії чи заходи", що не визначені ст. 16 Закону - не існує перенесення відповідальності від Замовника на Учасника закупівлі по п.9 документації (про що Замовник намагається роз яснити Учаснику). Керуючись чинним законодавством, Замовник може і зобов язаний у відповідності до чітких вказівок норм законодавства вимагати від Учасника документальні підтвердження. Наприклад: Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання - чітка вимога Замовника інших публічних закупівель, яка присутня у Додатку 2 пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання наказу №289 Державного комітету України з питань технологічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004) та наказі МОЗ України від 06.09.2023. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - чітка вимога з наданням документа, що вимагається Постановою КМУ від 29 травня 1995 р. N 364. ...і так далі. Публікуючи тендерну документацію з довідками та гарантійними листами Замовник не зобов язує Учасника (надавача послуг в майбутньому) нести повну відповідальність щодо як виконання умов договору, так і поводження з небезпечними відходами. Іншою мовою - Замовник досягне мінімальної ціни результатів проведення закупівлі, а от чи буде надання послуг від Переможця відповідати чинному законодавству - питання! Наголошуючи на недосконалості тендерної документації Замовника, рекомендуємо уповноваженій особі Замовника звернути увагу на деталі документації закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: П. 6-7 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає документальне підтвердження в учасників наявної (діючої) Ліцензії для провадження відповідної господарської діяльності. Постановою КМУ від 13.07.2016 року № 446 затверджено Ліцензійні умови,які встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Для отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Здобувач ліцензії має їм відповідати, а ліцензіат – суворо дотримуватися цих ліцензійних вимог.Ліцензія видається лише при виконання всіх вимог, які передбаченні законодавством. З вищесказаного робимо висновок, що, зазначивши наявність Ліцензії, Замовник в повній мірі виконав вимоги чинного законодавства України, зокрема ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як наявність Ліцензії є доказом наявності кваліфікаційних критеріїв (вимог) в технічній документації. Зазначимо, що п. 9 Додатку 3 додатково, до п. 6-7, контролює виконання умов чинного законодавства, наявність яких, виходячи із поданої вимоги (скарги), піддаються сумніву. Безпідставні звинувачення щодо пошуку мінімальної ціни предмета закупівлі або ж критики, стосовно гарантійних листів, як підтвердження зобов’язань, - голослівні, є абсолютно надуманими та такими, які можуть виставити Замовника послуги в непрофесійному, обмеженому, та такому, що кидає тінь на чесну та конкурентну співпрацю з майбутніми Виконавцями, такі висновки є упередженими та чисто суб’єктивними. Жоден з пунктів Додатку 3 не направлений на отримання корисливого результату, а направлений виключно на створення прозорих та законних умов для подальшої роботи.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2023 16:10
Вимога
Залишено без розгляду

Назва предмета закупівлі не відповідає чинному законодавству

Номер: 2abbd95ea78c408e9b0aababcf405063
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-13-012346-a.b1
Назва: Назва предмета закупівлі не відповідає чинному законодавству
Вимога:
п. 4.1. назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)). Код ДК 021:2015-90520000-8 не має видів поводження з небезпечними відходами "сортування", "(перероблення)", "видалення", "знезараження", "знищення" - предмет закупівлі визначено не у відповідності до чинного законодавства. Підтвердження: РІШЕННЯ комісії АМКУ №12197-р/пк-пз від 07.08.2023 - Зобов'язати комунальне підприємство внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-19-007636-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Вимога: змінити тендерну документацію до вимог чинного законодавства (код ДК).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предмет закупівлі визначено замовником самостійно відповідно до норм законодавства за найбільш близьким кодом Національного класифікатора України ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015№1749– «90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ». Окрім того, предмет закупівлі не поділено на окремі частини, з метою уникнення проведення закупівлі. Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що чинним законодавством України не передбачено спеціальних суб’єктів владних повноважень, до компетенції яких належить визначення правильності віднесення тих чи інших товарів до відповідних класифікаційних угрупувань. Таким чином, обрання вказаного коду Національного класифікатора України ДК 021:2015 є обґрунтованим, відповідає встановленому порядку визначення предмета закупівлі, а також не суперечить пункту 6 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Метою замовника є як найшвидше проведення процедури, для закупівлі якісних послуг та цільова витрата державних коштів, Ваша вимога є неаргументованою, так як для всіх учасників зрозумілий предмет закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2023 16:10