• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення одноразового використання)

33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення одноразового використання)

Завершена

718 977.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 594.89 UAH
Період оскарження: 14.03.2018 15:47 - 26.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Виділення в оремий лот

Номер: 23150a58dd9f44baae428ac32514162e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-14-001442-a.a1
Назва: Виділення в оремий лот
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2235254, номер тендеру у UA-2018-03-14-001442-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику процедури закупівлі! На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, повідомляємо наступне. У відповідності до положень абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (зі змінами), які застосовуються з 01 січня 2017 року: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.». Таким чином, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком. Усі позиції предмета закупівлі товару: 33140000-3 Медичні матеріали (Вироби медичного призначення одноразового використання) відповідають показнику четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. На Вашу думку таке об’єднання є порушенням частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Переконані, що об’єднання усіх позицій предмету закупівлі не є дискримінаційною вимогою і не обмежує право учасників взяти участь у торгах та поставити товари, які є предметом закупівлі, у повному асортименті, уклавши при цьому відповідні договори з певними суб’єктами господарювання. На території України достатня кількість конкурентоспроможних компаній та підприємств, які здійснюють оптову чи роздрібну торгівлю виробами медичного призначення різних виробників. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Також, однією із підстав закупівлі в цілому (без поділу на лоти), є доцільність придбання необхідної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування ціни на зазначену продукцію (витрати на транспортування, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність, системність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним з точки зору економії бюджетних коштів та часу отримання товару на склад Замовника. Вимоги процедури закупівлі не обмежують конкуренцію та розроблені для необмеженого кола осіб, які здійснюють господарську діяльність в сфері торгівлі виробами медичного призначення, з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, в тому числі таких як, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність.
Статус вимоги: Не задоволено