• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки

Обсяг надання послуг: 1 послуга., згідно обсягів Додатку 2 до тендерної документації

Завершена

282 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 410.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2023 11:16 - 18.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 1fb947f99b334f7d96045a43ebb08b04
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-13-004004-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
1. Замовник вимагає подачу у складі тендерної пропозиції документ «Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями при проведенні контролю метрологічних характеристик ЗВТ та обладнання, що застосовуються поза сферою законодавчо регульованої метрології». Зазначений документ не регулюється чинним законодавством України і не надає жодних повноважень його власнику. Вимагаємо видалити зазначений «документ» з вимог тендерної документації. 2. Тендерна документація передбачає залучення субпідрядників, однак, технічна специфікація містить наступне: «Повірка ЗВТ здійснюється власними силами Учасника, про що надається відповідний гарантійний лист». Вимагаємо видалити вказану вимогу з технічної специфікаії. 3. Замовник вимає наступне: «Повірка ЗВТ здійснюється на місці її експлуатації впродовж 2 робочих днів з моменту звернення Замовника. Повірка ЗВТ на території Учасника повинна здійснюватися впродовж 2 робочих днів з моменту звернення Замовника. Враховуючи зазначене, матеріально-технічна база Учасника повинна знаходитись в межах Львівської області (надати відповідний гарантійний лист, із зазначенням місцезнаходження матеріально-технічної бази Учасника).» Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 №193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» містить вимогу: тривалість проведення повірки ЗВТ не повинна перевищувати 15 робочих днів після надання ЗВТ на повірку в разі сплати за її проведення (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких згідно з методикою повірки перевищує цей строк). Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193 не встановлюють жодних вимог до місця надання послуг. Так, Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193, встановлює умови проведення повірки, а саме повірку ЗВТ проводять: – у стаціонарних або пересувних повірочних лабораторіях; – безпосередньо на місці експлуатації або ремонту. При цьому, місце проведення повірки визначає виконавець, зважаючи на економічні чинники, можливість транспортування еталонів, допоміжних ЗВТ і допоміжного обладнання та ЗВТ, що повіряють, погоджуючи це рішення із заявником. Вимагаємо видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги щодо наявності матеріально-технічна база Учасника повинна знаходитись в межах Львівської області та протиправних термінів надання послуг. 4. Замовник вимає надання копій договорів про надання послуг у медичній сфері, тобто укладений з медичними закладами/установами за кожен з наступних років – 2020 р., 2021 р., 2022 р. Загальна сума обсягу виконання аналогічних договорів з надання послуг, вказаних у довідці, не повинна бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею. Обсяг закупівлі ніяк не впливає на його якість. Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Вимагаємо видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо обсягів виконання аналогічних договорів з тендерної документації. 5. Замовник вимагає надання довідка в довільній формі про наявність не менше 10 кваліфікованих працівників в штаті Учасника з досвідом роботи щодо надання послуг згідно з предметом закупівлі не менше 5 років з наданням копій підтверджуючих документів щодо їх кваліфікації. Наявність свідоцва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, виданого Міністерством економіки України засвідчує можливість надання послуг кваліфікованим перносалом з відповідним досвідом. Кількість персоналу, який буде задіяний для виконання відповідних послуг, покладено на виконавця. Вимагаємо видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо кількості та досвіду персоналу виконавця з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо подання у складі тендерної пропозиції документа «Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями при проведенні контролю метрологічних характеристик ЗВТ та обладнання, що застосовуються поза сферою законодавчо регульованої метрології». Повідомляємо. що для підтвердження технічних можливостей з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки необхідно мати «Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології». Проте в переліку засобів вимірювальної техніки є медичні прилади без функції вимірювання (наприклад дефібрилятори), яких немає у Галузі (Сфері) уповноваження. На підтвердження здатності (технічних можливостей) здійснювати перевірку такого медичного обладнання вимагається надання «Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями при проведенні контролю метрологічних характеристик ЗВТ та обладнання, що застосовуються поза сферою законодавчо регульованої метрології». 2. Стосовно вимог тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації щодо можливості залучення субпідрядника/співвиконавця та здійснення повірки власними силами відповідно – подаючи гарантійний лист щодо надання послуг власними силами Учасник підтверджує свої зобов’язання надати послуги у будь-якому випадку незалежно від залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця. Відтак, дані вимоги не є взаємовиключні та залучення Учасником субпідрядника/співвиконавця не вважатиметься невідповідністю вимогам тендерної документації. 3. З приводу вимоги про здійснення повірки ЗВТ на місці її експлуатації впродовж 2 робочих днів з моменту звернення Замовника. Враховуючи зазначене, матеріально-технічна база Учасника повинна знаходитись в межах Львівської області повідомляємо наступне: Наказом Мінекономіки від 08.02.2016р. № 193 встановлено максимальний час повірки засобів вимірювальної техніки. Враховуючи необхідність щоденного використання медичного обладнання для діагностування та лікування пацієнтів та неможливість прогнозування його завантаження, Замовником встановлено обґрунтований час їх повірки впродовж 2-х робочих днів на місці експлуатації. Вимога щодо територіального розміщення матеріально-технічної бази Учасника в Львівській області обумовлена необхідністю надання послуги протягом 2 днів після звернення, що буде неможливо здійснити Учасником, який знаходиться на значній відстані від Замовника. Зазначена вимога зумовлена тим, що Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” здійснює діяльність цілодобово, без вихідних та святкових днів. Разом з тим, Замовник під час здійснення процедури закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відтак, у відповідності до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель Замовником у п. 4.3. тендерної документації визначено місце надання послуг - вул. Івасюка, 31, м.Львів-Винники, 79495, а також Додатком 2 до тендерної документації визначено, що повірка ЗВТ здійснюється на місці її експлуатації. Отже, вимога щодо місця надання послуг жодним чином не порушує норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не дискримінує учасників та не унеможливлює конкуренцію серед них. 4. Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлена відповідно до п. 28 Особливостей: У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору. Критерій підтвердження виконання аналогічних договорів у розмірі 50% не може бути витлумаченим як дискримінаційний, оскільки не перевищує межу очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 100% і стосується всіх учасників торгів без виключень. Встановлений відсоток та підтвердження укладених аналогічних договорів за кожен з наступних років 2020 р., 2021 р., 2022 р., не може бути перешкодою для взяття участі у торгах працюючих спеціалізованих надавачів послуг з повірки та калібрування. Відповідність учасника зазначеній вимозі документації є ознакою компетентності та передумовою своєчасно і у повному обсязі виконувати договірні зобов’язання учасником, оскільки предметом даної закупівлі є повірка та калібрування досить великої кількісті обладнення. 5. Замовник, керуючись законодавством у сфері публічні закупівлі має право вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв, щоб переконатися, що в Учасника є необхідна кількість кваліфікованого персоналу з достатнім досвідом надання послуг, вміннями та навичками. Спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, обумовлено вимогами та специфікою предмета закупівлі (повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки), а саме: оперативністю, якістю, що прямо залежить від кількості персоналу та досвіду на момент здійснення закупівлі. Також вимога, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена з урахуванням великої кількості обладнання, яке вказане в Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації), що потребує повірці та калібрування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.09.2023 18:02