• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку А4

Завершена

2 125 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 627.50 UAH
Період оскарження: 12.09.2023 16:59 - 17.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційне зазначення методів вимірювання технічних показників

Номер: 5d99ec0daed84df8b9e0d8c662d9d0cd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-013194-a.a2
Назва: Дискримінаційне зазначення методів вимірювання технічних показників
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-09-12-013194-a на закупівлю Папір для друку А4 (ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне), нами було встановлено, що деякі методи вимірювання технічних параметрів до Паперу для друку А4,80 г/м2,500 арк., білий були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених методів вимірювання технічних параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками та їхніми методами вимірювання в сукупності. Просимо Вас зробити зміни до до Паперу для друку А4,80 г/м2,500 арк.,, а саме: в технічному показнику Яскравість,% (ISO 2470), або (ISO 2470-2) не менше 110 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримати Вами найбільш економічну вигідну пропозицію кращої якості. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Виходячи з вимог пункту 31 частини першої статті 1 та статті 22 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. Поряд з цим розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 29 Закону. Своєю чергою, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 31 Закону. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, встановленим замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Сукупності характеристик, встановлених замовником у тендерній документації, представлених на українському ринку відповідають: Виробник 1: Europapier Smart Line Let (Клас А+) – в тому числі ISO 2470. Виробник 2: Xerox Premier (Клас А+) – в тому числі ISO 2470. Враховуючи вищевикладене, вимога про встановлення методу вимірювання технічного параметру «Яскравість» тільки ISO 2470 являється не дискримінаційною, є законною та обґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про скасування вимоги щодо наявності Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 1146e3478e164258873b84be648355e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-013194-a.a1
Назва: Про скасування вимоги щодо наявності Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Вимога:
В Тендерній документації є вимога до Учасників надати копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на заявлений в тендерній пропозиції папір. Така вимога є дискримінаційною, бо приведе до зменшення кількості Учасників та зменшить отримання найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. З 1 жовтня 2023 року наберуть чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Оскільки всі дії по закупівлі( підписання Договору, поставка паперу, тощо) будуть відбуватися, починаючи з жовтня 2023, просимо Вас скасувати вимогу про наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Виходячи з вимог пункту 31 частини першої статті 1 та статті 22 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. Поряд з цим розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 29 Закону. Своєю чергою, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 31 Закону. В частині вимог про надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на заявлений в тендерній пропозиції папір замовник керувався вимогами Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та включив дану вимогу до тендерної документації, що не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує якість та безпечність запропонованого Учасником товару. Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар замовник керується інформацією про об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи – де будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Щодо набуття чинності окремих положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX з 1 жовтня 2023 року, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції повідомляємо, що для підтвердження відповідності на запропонований Учасником у складі пропозиції товар вимагається Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виключно під час подачі тендерних пропозицій Учасниками, тобто до 20 вересня 2023 року, а не на момент підписання Договору та поставки паперу тощо. Підтвердженням цього є підпункт 5.4. Проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) де зазначено, що на момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар. Враховуючи вищевикладене, вимога про надання копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на заявлений в тендерній пропозиції папір являється не дискримінаційною, є законною та обґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено