• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (послуги з пусконалагодження та монтажу пожежної сигналізації м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1)

Торги відмінено

57 768.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 577.68 UAH
Період оскарження: 12.09.2023 16:52 - 17.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"

Номер: 919cb9b2d6f34095901e60fceb54b537
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-013061-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"
Скарга:
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» Комунальне некомерційне підприємство "Дніпропетровська багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпровської обласної ради (далі – «Замовник») 12.09.2023 оприлюднило оголошення за ідентифікатором UA-2023-09-12-013061-а про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (послуги з пусконалагодження та монтажу пожежної сигналізації м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1) з очікуваною вартістю 57 768 грн без ПДВ 20.09.2023 о 14:59 відбувся аукціон, в якому взяли участь ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» (далі Скаржник) та ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ". За результатами аукціону, Скаржником була запропонована найбільш економічно вигідна ціна 31720,83 грн. без ПДВ, та визначена системою як аномально низька. 20.09.2023 о 16.03 Скаржником було завантажено до системи Обгрунтування аномально низької ціни (файл Обгрунтування аномально низької ціни) з вихідним номером 09/85 від 20.09.2023 (додається окремим файлом як доказ) 25.09.2023 Замовником було оприлюднено Протокольне рішення № 78 про відхилення пропозиції Скаржника, з аргументацією що Учасник надає обгрунтування аномально низької тендерної пропозиції стосовно ціни – 38065,00 грн. що не відповідає найбільш економічно вигідній тендерній пропозиції Учасника, яку він зазначив як остаточну пропозицію і яка визначена найбільш економічно вигідною, та складає 31720,83 грн. Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС», вважає його незаконним та безпідставним з наступних причин: Замовник у Протокольному рішенні № 78 від 25.09.2023 зазначає, що: - В обгрунтуванні ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» є невідповідність стосовно ціни найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є аномально низькою тендерною пропозицією. Ціна аномально низької тендерної пропозиції учасника, яка визнана найбільш економічно вигідною, складає 31720,83 грн. Учасник надає обгрунтування аномально низької тендерної пропозиції стосовно ціни – 38065,00 грн. що не відповідає найбільш економічно вигідній тендерній пропозиції учасника, яку він зазначив як остаточну пропозицію і яка визнана найбільш економічно вигідною, та складає 31720,83 грн У відповідь на дане твердження повідомляємо, що в оприлюдненому у системі закупівель Обгрунтуванню аномально низької ціни з вихідним номером 09/85 від 20.09.2023 (додається окремим файлом як доказ) Скаржником було зазначено: - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС», як учасник тендеру UA-2023-09-12-013061-a на послуги з пусконалагодження та монтажу пожежної сигналізації м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 за кодом ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації для КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", даною довідкою інформує, що нами запропонована найбільш економічно вигідна пропозиція 31 720,83 грн без ПДВ (38065,00 грн з урахуванням ПДВ) яка визначена системою як аномально низька. Оскільки Скаржник є платником ПДВ, та згідно Розділу 5 Тендерної документації, учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для послуг даного виду, в дужках було зазначено кінцеву вартість договору, але обгрунтування надано стосовно ціни 31720,83 без ПДВ. Так як Замовником, при оголошенні закупівлі, було встановлено очікувану вартість 57 768,00 грн без ПДВ, тобто Замовник сам обрав такий критерій оцінки як вартість без ПДВ, керуючись п. 31 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та норм встановлених Замовником, Скаржником у полі «Цінова пропозиція на весь обсяг закупівлі» було зазначено ціну 31720,83 грн без ПДВ і в Тендерній пропозиції вказано додатково ціну з урахуванням ПДВ, оскільки Скаржник є платником ПДВ, а Замовником у Розділі 5 Тендерної документації передбачено: - Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для послуг даного виду. Щодо твердження Замовника: - Відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» в тендерній документації визначено, що найбільш економічно вигідною буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ – у разі , якщо учасник не є платником ПДВ Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ) У Додатку 4 Тендерної документації зазначається така інформація: «Ціна включає у себе усі податки, збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються Виконавцем. Вартість доставки персоналу Виконавця та/або будь яких інших осіб, залучених для надання Послуг за Договором». Тобто ціна пропозиції повинна бути з врахуванням ПДВ, якщо учасник є платником податку. повідомляємо наступне: Скаржником було виконано всі вимоги Замовника, в полі ціна без ПДВ – було зазначено ціну без ПДВ, оскільки Замовник сам обрав даний критерій оцінки пропозицій, а в пропозиції додатково вказано ціну з ПДВ як остаточну для підписання Договору. Також звертаємо вашу увагу, що навіть з урахуванням ПДВ, пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною. Також, доводимо до вашого відома, що п.5 Розділу 1 Тендерної документації Замовника передбачено: Недискримінація учасників: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тобто Замовник передбачив при проведенні закупівлі, що переможцем може стати платник ПДВ і в такому випадку у кінцевій вартості договору повинен бути врахований ПДВ. Більш того, Замовник в Протокольному рішенні №78 від 25.09.2023 року, сам посилається на роз’яснювальну інформацію, оприлюднену на сайті Мінекономіки, а саме: - В результаті проведення процедури закупівлі, оголошеної Замовником без урахування включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ), переможцем може стати як платник так і неплатник ПДВ. У разі перемоги учасника – платника ПДВ, у кінцевій вартості договору повинен бути врахований ПДВ. Тобто ПДВ має враховуватись у кінцевій вартості договору, а не в тендерній пропозиції, хоча ще раз зазначаємо, що пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною навіть з урахуванням ПДВ. Таким чином у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» з цієї причини. Стосовно твердження Замовника про те, що Учасник закупівлі не звертався до Замовника з будь яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації повідомляємо наступне: У Скаржника не виникало потреби в уточненнях та запитаннях, адже Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Оскільки Замовником було встановлено такий критерій оцінки як ціна без ПДВ, Скаржником було вказано ціну, згідно вимог Замовника, та додатково надано ціну згідно його системи оподаткування, що теж передбачено Тендерною документацією. Таким чином твердження Замовника про те, що в полі «Цінова пропозиція на весь обсяг закупівлі» мала бути зазначена ціна з урахуванням ПДВ є некоректним та незаконним, оскільки протирічить встановленим самим же Замовником вимогам та порушує п.1 ст. 29 Закону України про Публічні закупівлі, а саме: Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. п. 31 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Також, на вимогу Скаржника за номером UA-2023-09-12-013061-a.a1, про скасування неправомірного Рішення № 78, Замовник продовжив наполягати, що під час подання пропозиції у полі «Цінова пропозиція на весь обсяг закупівлі» мала бути вказана ціна з урахуванням ПДВ, незважаючи на те, що ним же самим було встановлено очікувану вартість без ПДВ і Скаржник не міг у полі «ціна без ПДВ» зазначити ціну з ПДВ! Отже, оскільки аргументація Замовника в Протокольному рішенні № 78 від 25.09.2023 р. не відповідає дійсності, адже обгрунтування надано на ціну 31720,83 без ПДВ та додатково вказано ціну з урахуванням ПДВ, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, та за відсутності інших причин для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС»), таке Рішення є неправомірним, безпідставним та таким, що порушує ст. 29 Закону України про Публічні закупівлі та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Окремо звертаємо вашу увагу на те, що така практика проведення закупівель (а саме проведення закупівлі без ПДВ та у разі перемоги платника ПДВ підписання договору з урахуванням ПДВ) є досить росповсюдженою, та має чіткий алгоритм оцінки: це визначення переможця за ціною без ПДВ, та у разі визнання переможцем платника ПДВ, при підписанні договору додатково враховується ПДВ. До прикладу це закупівлі: UA-2023-09-11-006483-a UA-2023-09-06-011832-a UA-2021-08-26-010718-a Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Дніпропетровська багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпровської обласної ради, скасувати Протокольне рішення №78 від 25.09.2023 року у закупівлі UA-2023-09-12-013061-а за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (послуги з пусконалагодження та монтажу пожежної сигналізації м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1, та повернути пропозицію ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» на кваліфікацію. Додатки: 1. Протокольне рішення № 78 від 25.09.2023 року 2. Обгрунтування аномально низької ціни 3. Тендерна пропозиція
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.10.2023 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.10.2023 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: було виконано Рішення АМКУ, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" згідно РІШЕННЯ АМКУ за №16165-р/пк-пз від 10.10.2023р. та повернуто на кваліфікацію
Автор: ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС", Світлана ОЛІМП +380932025335 tender_olimp@ukr.net http://olimp-bezpeka.com.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація!

Номер: 682286b9bdf64fe182ccaf0595730957
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-013061-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація!
Вимога:
ШАНОВНИЙ Замовнику! Розуміємо ваше бажання у будь який спосіб обрати свого постачальника, але не цього разу! Якщо вже оголосили закупівлю, ще й з помилками, будьте ласкаві відповідати нормам та законам. 1) Ми не звертались за роз'ясненнями стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації, тому-що вами зазначено Оголошена вартість 57 768 грн БЕЗ ПДВ!!!!! І зазначити у цьому полі вартість з ПДВ це порушення!!!! 2) В обгрунтуванні аномально низької ціни нами зазначено 31720,83, а в дужках повна вартість 38065,00, тобто ключовою є 31720,83 як і зазначено на майданчику! 3) Стосовно інформації, оприлюдненої на сайті Мінекономіки, ви самі ж собі протирічите! Там чітко зазначено: переможцем можк стати як неплатник ПДВ, так і платник ПДВ. у разі перемоги платника ПДВ, у КІНЦЕВІЙ ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ!!!! (не у вартості зазначеній на майданчику, під час подання пропозиції!!!!), а саме У КІНЦЕВІЙ ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ!!!! повинен бути врахований ПДВ!!!! Таким чином вимагаємо скасувати рішення УО №78, та визнати нас переможцем! У іншому випадку будемо змушені відстоювати свої права у АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з абзацами 10 та 11 пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначено, що «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ)». А також згідно з абзацем 14 пункту 1 розділу 5 «Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ» Тобто «Остаточна пропозиція» повинна містити ціну з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), яка, в вашому випадку, складає - 38065,00 грн. в т.ч. ПДВ – згідно з Вашою «Тендерною пропозицією». В електронній системі закупівель за результатами електронного аукціону сума остаточної пропозиції Учасника, становить 31720,83 грн. При цьому, згідно із завантаженими Учасником до електронної системи закупівель документами, зокрема формою «Тендерна пропозиція (цінова)», остаточна цінова пропозиція переможця торгів склала 38065,00 грн. в т.ч. ПДВ. Відповідно ч.4 ст.41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно пункту 2 частини 1 статті 43 Закону договір буде нікчемним у разі укладання договору з порушенням ч.4 ст.41 Закону.
Статус вимоги: Відхилено