• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Набої

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)

Торги не відбулися

895 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 950.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2023 16:36 - 17.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дотримання вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: b4f8109d15c14f62885f0a34fa6f713b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-012692-a.a1
Назва: Дотримання вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику. В статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено такі принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. З огляду на викладене вимагаємо поділити закупівлю по лотам відповідно до найменувань набоїв.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу I «Загальні положення» Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно з пунктом 5 розділу I «Загальні положення» Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є його правом, а не обов’язком. Замовник не погоджується з твердженням щодо встановлення дискримінаційних вимог, оскільки у даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено