-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
38430000-8 Детектори та аналізатори (38434500-1 – Біохімічні аналізатори). Автоматичний біохімічний аналізатор.
Торги не відбулися
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2023 16:07 - 03.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
63e3587601a642708b807b25b98907c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a21
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА щодо неправомірного прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури відкритих торгів з особливостями
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_по_закупівлі_UA_2023_09_12_011787_a_на_переможця_pdf_p7s.zip 20.11.2023 19:22
- Скарга_по_закупівлі_UA_2023_09_12_011787_a_на_переможця.pdf.p7s 20.11.2023 19:22
- Скарга_по_закупівлі_UA_2023_09_12_011787_a_на_переможця.pdf 20.11.2023 19:22
- Скарга по закупівлі UA-2023-09-12-011787-a_(на переможця).docx 20.11.2023 19:22
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ_на_пояснення_Замовника_UA_2023_09_12_011787_a_на_переможця.docx.p7s 28.11.2023 23:23
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 28.11.2023 23:23
- 2 Посібник користувача.pdf 28.11.2023 23:23
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ (на пояснення Замовника) UA-2023-09-12-011787-a_(на переможця).docx 28.11.2023 23:23
- Пояснення.pdf 28.11.2023 23:23
- рішення від 22.11.2023 № 18741.pdf 22.11.2023 17:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 № 19216.pdf 30.11.2023 12:23
- рішення від 29.11.2023 № 19216.pdf 01.12.2023 09:13
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 24.11.2023 15:54
- 3 Інструкції до стартового набору.pdf 24.11.2023 15:54
- Пояснення.pdf 24.11.2023 15:54
- 2 Посібник користувача.pdf 24.11.2023 15:54
- 1 Додаток 2 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики_compressed (1).pdf 24.11.2023 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2023 19:33
Дата розгляду скарги:
29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.11.2023 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.12.2023 09:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19216-р/пк-пз від 29.11.2023р. проведено повторну оцінку Учасників.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
f65e966c9bf74e4bbdb6aab45e7ed285
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.c20
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши Додаток №3 Проєкт договору та Тендерну Документацію зі змінами від 31 жовтня 2023 року виникли питання стосовно звернення до Замовника з приводу надання пояснень та внесення змін з огляду на наступне:
ЩОДО ПИТАННЯ ВИМОГ ДОДАТКУ №3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ:
Відповідно до п. 3.1. Проєкту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації «Постачальник зобов'язується поставити та передати Товар згідно заявки - вимоги, наданої Замовником, протягом 10 календарних днів після заявки, але не пізніше 15 грудня 2023 року. Заявка Замовника відбувається шляхом направлення на електронну адресу Постачальника ____________________відповідної форми.»
При цьому, відповідно до п.3.9. Проєкту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації «Замовник має право відмовитися прийняти Товари від Учасника, якщо умови не відповідають умовам, зазначеним в узгодженій заявці.»
В той же час Замовник не оприлюднив зразок зазначеної заявки, наголошуємо що зазначена невідповідність у Проєкті договору є надзвичайно важливим для виконання постачання згідно умов Проєкту Договору та може привести до відмови прийняти Товар у Постачальника.
Крім того, відповідно до п. 3.5. Проєкту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації «В разі затримки поставки Товару, заявленому Замовником, Постачальник сплачує неустойку у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки. В разі поставки не в повному обсязі – зобов’язується поставити товар протягом трьох днів від дати поставки не в повному обсязі. У іншому випадку - Постачальник сплачує неустойку у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки.» та п. 7.3. Проєкту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації: «У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товару за бюджетні кошти (не поставку товару чи порушення строків його поставки), Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару.»
При цьому, п.4.4. розділу І. Загальні положення тендерної документації «Після підписання договору, протягом 10 календарних днів після заявки, але не пізніше 15 грудня 2023 року.»
Таким чином вимоги тендерної документації орієнтують потенційних учасників на один термін постачання, а вимоги Проєкту договору на інший та у разі їх порушення передбачають пеню, що є дискримінацією до потенційних учасників процедури закупівлі.
ВИМАГАЄМО: привести Додаток №3 Проєкт договору та Тендерну Документацію у відповідність між собою та відповідно до вимог Закону з урахуванням особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2023 23:49
Вирішення:
Проект договору (Додаток №3) та Тендерна документація відповідають вимогам законодавства та не мають суперечностей
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
011d3a4f472b467884e4fc493015fac5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.b19
Назва:
вимога
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК!!!
Детально проаналізувавши увесь перебіг подій стосовно закупівлі UA-2023-09-12-011787-а та тендерну документацію оголошеної процедуру відкритих торгів з особливостями за код ДК 021:2015- 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434500-1 – Біохімічні аналізатори). Автоматичний біохімічний аналізатор, затверджена протоколом Уповноваженої особи ПАЛАМАРЧУК Н.С. КНП «Знам’янської міської лікарні ім. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради № 1 від 12 вересня 2023 року зі змінами від 31 жовтня 2023 року, вважаємо за необхідне звернутися до Замовника з вимогою про наступне:
КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В.ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ:01111227.
ЦЕ- медичний заклад та лікувально-профілактична установа, яка надає стаціонарну кваліфіковану і спеціалізовану медичну допомогу.
КАТЕГОРІЯ- ЮРИДИЧНА ОСОБА, ЯКА ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПОТРЕБИ ДЕРЖАВИ АБО ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.
МАЄ СТАТУС РОЗПОРЯДНИКА бюджетних коштів, тобто вони можуть отримувати кошти з місцевого бюджету за програмно-цільовим методом для реалізації місцевих програм, тобто Є одержувачем та розпорядником бюджетних коштів.
Бюджетні кошти це кошти зібрані за рахунок платників податків ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!!!
УРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ ПОСАДОВІ ОСОБИ ТА УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В.ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МАЮТЬ ВЕЛИКУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МЕШКАНЦЯМИ ТА ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.
ВВАЖАЄМО ЗА НЕОБХІДНЕ РОЗТЛУМАЧИТИ ЗАМОВНИКУ ТА ШАНОВНІЙ СПІЛЬНОТІ:
ЗАМОВНИК КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В.ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, згідно плану UA-P-2023-09-12-005977-b опубліковано та оприлюднено 12 вересня 2023 15:57 проводить процедуру ЗА КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ тобто Є одержувачем та розпорядником бюджетних коштів.
НАЖАЛЬ БЕЗВІДПОВІДАЛЬНЕ СТАВЛЕННЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В.ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРИВЕДЕ ДО ПЕРЕВИЩЕНИХ ТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, з огляду на наступне:
Однією з основних передумов успішного проведення закупівлі є правильне та оптимальне її планування.
Пропонуємо розглянути питання щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовники найчастіше недооцінюють важливість цього етапу закупівель або не приділяють достатньої уваги до цього важливого етапу.
Результатом недостатньої уваги до ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ можуть стати або зрив запланованої процедури закупівлі та її скасування у разі встановлення занадто низької очікуваної вартості закупівлі, або ж ПЕРЕПЛАТА ЗАЙВИХ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ У ВИПАДКУ ВСТАНОВЛЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ ВИЩЕ ЕКОНОМІЧНО ОБГРУНТОВАНОЇ, ЩО прослідковується у випадку проведення процедури закупівлі яку проводить Замовник UA-2023-09-12-011787-a.
ВСІ ЗАКУПІВЛІ ПОВИННІ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ВІДПОВІДНО ДО ПРИНЦИПІВ, ВИКЛАДЕНИХ У СТАТТІ 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», один із яких принцип максимальної економіі, ефективності та пропорційності.
Враховуючи викладене ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ МАЄ ОСОБЛИВЕ ЗНАЧЕННЯ ТА Є ВАЖЛИВИМ ЕТАПОМ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
НАЛОЛОШУЄМО!!! ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОПРИЛЮДНЕННЯ ЗАВИЩЕНОЇ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ РОЗЦІНЮЄТЬСЯ КОНТРОЛЮЮЧИМИ ОРГАНАМИ: ДАСУ, БЕБ, ДБР, ДСР НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ, ЯК ЗЛОВЖИВАННЯ ТА НЕЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ЗАМОВНИКОМ.
ОКРЕМО ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА!
НАМИ ПРОВЕДЕНИЙ АНАЛІЗ РИНКУ, ЩОДО ЗАКУПІВЛІ АНАЛОГІЧНОГО МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ З ТЕХНІЧНИМИ ПАРАМЕТРАМИ ЯКІ ПОВНІСТЮ СПІВПАДАЮТЬ З ВИМОГАМИ ЗАМОВНИКА, а саме:
ЗАКУПІВЛЯ №1:
ЗАМОВНИК Військово – медичний клінічний центр Західного регіону, закупівля UA-2023-05-30-001023-a, згідно Додатку №2 Технічна специфікація позиція 5, Автоматичний біохімічний аналізатор крові, Медико-технічні вимоги Замовника повністю співпадають з вимогами КНП "Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради Додаток №2 МТВ закупівля UA-2023-09-12-011787-а.
Наголошуємо, прилад Автоматичний біохімічний аналізатор крові, а саме Автоматичний біохімічний аналізатор крові DS-261 був закуплений за закупівлею UA-2023-05-30-001023-a за 516 000,00 тисяч грн за одиницю про що свідчить укладений та опублікований 14 червня 2023 15:01 Договір №2/23-78 від 14 червня 2023 року.
ЗАКУПІВЛЯ №2:
ЗАМОВНИК КНП «Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, закупівля UA-2023-09-15-011757-a, згідно Додатку №3 МТВ Аналізатори, вимоги до Автоматичний біохімічний аналізатор повністю співпадають з вимогами КНП "Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради Додаток №2 МТВ закупівля UA-2023-09-12-011787-а.
Наголошуємо, прилад Автоматичний біохімічний аналізатор крові, а саме Автоматичний біохімічний аналізатор крові DS-261 був закуплений за закупівлею UA-2023-09-15-011757-a за 550 000,00 тисяч гривень за одиницю про що свідчить укладений та опублікований 31 жовтня 2023 12:09 Договір №339 від 31 жовтня 2023 року.
ОКРЕМО НАГОЛОШУЄМО ЗАМОВНИК КНП «Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області ОПУБЛІКУВАВ 15 вересня 2023 16:04 очікувану вартість закупівлі UA-2023-09-15-011757-a 553 378,00 та успішно завершив закупівлю.
ЗАКУПІВЛЯ №3:
ЗАМОВНИК ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ», закупівля UA-2023-09-27-004891-a, згідно Додатку №3, вимоги до Автоматичний біохімічний аналізатор повністю співпадають з вимогами КНП "Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради Додаток №2 МТВ закупівля UA-2023-09-12-011787-а.
Наголошуємо, прилад Автоматичний біохімічний аналізатор крові, а саме Автоматичний біохімічний аналізатор крові DS-261 був закуплений за закупівлею UA-2023-09-27-004891-a за 545 454,97 тисяч гривень за одиницю про що свідчить укладений та опублікований 18 жовтня 2023 13:03 Договір №217 від 18 жовтня 2023 року.
ОКРЕМО НАГОЛОШУЄМО ЗАМОВНИК ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ» ОПУБЛІКУВАВ 27 вересня 2023 11:40 очікувану вартість закупівлі UA-2023-09-27-004891-a 555 000,00 та успішно завершив закупівлю.
ВИСНОВКИ:
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ ТА АНАЛІЗ РИНКУ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ АНАЛОГІЧНОГО ПРИЛАДУ ЯКА БУЛА ОПУБЛІКОВАНА НЕ БІЛЬШЕ 555 000,00 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ, ЩО НА 95 000,00 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ МЕНШЕ ЧИМ ВИЗНАЧЕНО ЗАМОВНИКОМ КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В.ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ ТА АНАЛІЗ РИНКУ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ АНАЛОГІЧНОГО ПРИЛАДУ ЯКЕ БУЛО ЗАКУПЛЕНЕ НЕ ДОРОЖЧЕ 550 000,00 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ, ЩО МОЖНО ВІДСЛІДКУВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ prozorro.
ВИМАГАЄМО:
1. ВИМАГАЄМО НАДАТИ ТА ОПРИЛЮДНИТИ ПРИМІРНУ МЕТОДИКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОЇ УПОВНОВАЖЕНІ ОСОБИ КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В.ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗБІЛЬШИЛА ТА ОПРИЛЮДНИЛА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ НА 95 000,00 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ.
2. ВІДМІНИТИ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-09-12-011787-a.
3. У РАЗІ НЕ ЗАДОВОЛЕННЯ НАШОЇ СКАРГИ ПРОТЯГОМ ТРЬОХ ДІБ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДО КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ СТОСОВНО ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ПО СУТІ ЩОДО ПОСАДОВИХ ОСІБ КНП «ЗНАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. А.В. ЛИСЕНКА» ЗНАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ З ПРИВОДУ ПИТАННЯ ЩОДО ПЕРЕВИЩЕНИХ ТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2023 21:10
Вирішення:
При формуванні очікуваної вартості уповноваженою особою було дотримано вимоги законодавства на основі моніторингу ринку та шляхом запиту цінових пропозицій та формувався до наведених вами дат закупівель. До розрахунку бралася інформація за період 1-2 квартал 2023 року, зокрема: закупівля системи prozorro (UA-2023-03-01-004473-a, UA-2023-01-11-006907-a) та інформація з мережі інтернет за вказаний період (https://med-mm.com/ua/avtomaticheckii-bioximicheckii-analizator-ds-261.html).
Наведена вами інформація свідчить лише про можливий порядок цін станом на сьогодні та не може свідчити про навмисне збільшення очікуваної вартості.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
547368a41ccb435a93b916379fef377f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a18
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми маємо намір стати учасником тендеру на закупівлю UA-2023-09-12-011787-а, що оголошений КНП «Знам’янської міської лікарні ім. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради, але детально проаналізувавши Додаток №3 Проєкт договору та Тендерну Документацію зі змінами від 31 жовтня 2023 року виникли питання стосовно звернення до Замовника з приводу надання пояснень та внесення змін з огляду на наступне:
ЩОДО ПИТАННЯ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ, ЯКОСТІ ТОВАРУ ТА ПРАВ ТА ОБОВ’ ЯЗКІВ:
Відповідно до вимог Додатку №3 Проєкт договору, а саме: п.6.2.5 Не приймати товар у разі виявлення не відповідності товару вимогам п.5 цього Договору.
В той же час вимоги пунктів 5 Додатку №3 Проєкт договору, мають суттєві розбіжності між собою та іншими пунктами Договору, з огляду на наступне:
ВИМОГИ пункт 5.1. Додатку №3 Проєкт договору Постачальник повинен передати Замовнику товар, визначений цим Договором, якісні характеристики якого відповідають медико-технічним вимогам до тендерної документації Замовника.
ВИМОГИ ПУНКТ 5.2. Товар, що постачається повинен мати документи, що підтверджують відповідність вимогам, встановленими до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
ВИМОГИ ПУНКТ 5.4. Якщо якість отриманого Товару не відповідає технічним вимогам Замовника, показникам, зазначених у документах про відповідність якості Товару або виявлено бракований Товар, Постачальник протягом 2-х календарних днів з моменту одержання повідомлення від Замовника (в усній або письмовій формі) за свій рахунок робить заміну неякісного Товару. Час витрачений на обмін Товару більше 3-ох календарних днів, вважається простроченням поставки.
ВВАЖАЄМО ЗА НЕОБІДНЕ ЗАЗНАЧИТИ, ЩО ЗАМОВНИК ЗГІДНО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗІ ЗМІНАМИ ВІД 31 ЖОВТНЯ 2023 МАЄ МОЖЛИВІСТЬ В ПОВНІЙ МІРІ ВПЕВНИТИСЯ У ВСІХ ВИМОГАХ ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬСЯ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ ЩОДО ПРОДАЖУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ДАНОГО МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ, ТОМУ НЕ ЗРОЗУМІЛИЙ ФАКТ ВСТАНОВЛЕННЯ САМЕ ТАКИХ НЕРОЗБІРЛИВИХ ПУНКТІВ ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ.
КРІМ ТОГО ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, ЩО ВИМОГИ ПУНКТ 3.7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника, відносно якості – згідно з сертифікатом якості виробника та іншими супровідними документами. ЩО ПОВНІСТЮ СУПЕРЕЧАТЬ ПУНКТАМ 5 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ.
ВИМАГАЄМО:
1. Надати роз’яснення, що мав на меті Замовник, ЗГІДНО ВИМОГ ПУНКТУ 5.2. встановлюючи саме такі НЕРОЗБІРЛИВІ вимоги, щодо підтвердження відповідності вимогам, встановленими до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами за якими згідно п.6.2.5. Замовник має право не прийняти товар.
2. Надати роз’яснення, що мав на меті Замовник, ЗГІДНО ВИМОГ ПУНКТУ 5.4. встановлюючи саме такі НЕРОЗБІРЛИВІ вимоги за якими згідно п.6.2.5. Замовник має право не прийняти товар у УЧАСНИКА.
3. Привести Додаток №3 Проєкт договору та Тендерну Документацію у відповідність між собою та відповідно до вимог Закону з урахуванням особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2023 16:35
Вирішення:
Проект договору (Додаток №3) та Тендерна документація відповідають вимогам законодавства та не мають суперечностей
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
dfa11c1bd478404398aa5b1d18593d01
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a17
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми маємо намір стати учасником тендеру на закупівлю UA-2023-09-12-011787-а, що оголошений КНП «Знам’янської міської лікарні ім. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради, але детально проаналізувавши Додаток №3 Проєкт договору та Тендерну Документацію зі змінами від 31 жовтня 2023 року виникли питання стосовно звернення до Замовника з приводу надання пояснень та внесення змін з огляду на наступне:
ЩОДО ПИТАННЯ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ:
Відповідно до вимог п. 4.3. Тендерної документації :
Доставка товару за адресою: вул. М.Грушевського, буд. 15, місто Знам’янка, Кіровоградська обл.
Режим роботи: з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 15:00.
Дату та час поставки заздалегідь узгодити по телефону 0996660414.
Комірник складу: Міщенко Інна Миколаївна
В той же час вимоги Додатку №3 Проєкт договору, п.3.2. ВЖЕ НЕ МІСТІТЬ ВИМОГИ ЩОДО РЕЖИМУ РОБОТИ ЛІКАРНЯНОГО ЗАКЛАДУ ТА ВИМОГ ЩОДО ЧАСУ ПОСТАЧАННЯ з 8:00 до 15:00:
П.3.2. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Замовника: 27400, Кіровоградська обл., м. Знам’янка, вул. Михайла Грушевського, буд. 15.
ВИМАГАЄМО:
1. надати роз’яснення, що мав на меті Замовник встановлюючи саме такі НЕРОЗБІРЛИВІ вимоги.
2. привести Додаток №3 Проєкт договору та Тендерну Документацію у відповідність між собою та відповідно до вимог Закону з урахуванням особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2023 16:30
Вирішення:
Проект договору (Додаток №3) та Тендерна документація відповідають вимогам законодавства та не мають суперечностей. Умови поставки прописані в договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
d3f92557ee3f4848bb328078474b2952
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a16
Назва:
Вимога
Вимога:
Уважно вивчивши зміни, що опубліковані 30 жовтня 2023 13:39, звертаємо увагу Замовника на Додаток 3 проєкт Договора, а саме: щодо невідповідності
пункту 3.1. Постачальник зобов'язується поставити та передати Товар згідно заявки - вимоги, наданої Замовником, протягом 10 календарних днів після заявки, але не пізніше 31 жовтня 2023 року.
ДАНИЙ ПУНКТ НЕ УЗГОДЖУЄТЬСЯ З ОГОЛОШЕННЯМ ТА П 4.4. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 1 від 12 вересня 2023 року зі змінами від 30 жовтня 2023 року та опублікована 30 жовтня 2023 13:39.
Вимагаємо від Замовника привести у відповідність Додаток №3 згідно тендерної документації та оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2023 23:21
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про внесення змін до Додатку 3 тендерної документації.
Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо невідповідності строків розірвання
Номер:
fc7838fc21a44c05a32610d726027ffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a15
Назва:
Вимога щодо невідповідності строків розірвання
Вимога:
Відповідно до п. 6.2.1; 6.4.2; 7.5.;7.6.; 8.4.; 11.1.; 11.2.; дані пункти проєкту договору НЕ УЗГОДЖУЮТЬСЯ між собою щодо строків розірвання Договору.
Вимагаємо від Замовника визначитися та внести зміни у Додаток №3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2023 23:19
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про внесення змін до Додатку 3 тендерної документації.
Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність умов проекту договору
Номер:
b09c812447fc47e4b55c10eb169cff15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a14
Назва:
Невідповідність умов проекту договору
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно до Додатку 3 Проєкт Договору:
Пункт. 3.7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника, відносно якості – згідно з сертифікатом якості виробника та іншими супровідними документами.
Пункт 3.9. Замовник має право відмовитися прийняти Товари від Учасника, якщо умови не відповідають умовам, зазначеним в узгодженій заявці.
Пункт 5.1. Постачальник повинен передати Замовнику товар, визначений цим Договором, якісні характеристики якого відповідають медико-технічним вимогам до тендерної документації Замовника.
ДАНІ ПУНКТИ НЕ УЗГОДЖУЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ!
Вимагаємо привести умови проєкту договору у відповідність та внести зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2023 23:17
Вирішення:
Замовник не вважає, що зазначені скаржником пункти не узгоджуються між собою та пропонує скаржнику уточнити, що саме його не влаштовує в даних пунктах.
Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо форми документу
Номер:
8c6266eef0b544af8da1aaf70ae594c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.a13
Назва:
Вимога щодо форми документу
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до додатку 4 тендерної документації вимагається надати ПОВНИЙ ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Просимо роз’яснити чим він відрізняється від витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» передбаченого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року N 207? Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2023 23:15
Вирішення:
Шановний скаржнику!
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
п.2 наказу МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30.03.2022 № 207 затверджено: Установити, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якими передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Вимогами тендерної документації передбачено, що: учасник, який визнаний переможцем торгів надає перелік документів згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
У Додатку 4 до тендерної документації вимагається наступне: Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Зазначені вимоги є цілком правомірні та зрозумілі, і якщо вам відомо, то у витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» зазначається інформація саме у такому формулюванні, як зазначено у вимогах Додатку 4 до тендерної документації, а саме про те, що особа, яка робить запит (ПІБ) до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Враховуючи зазначене не зрозуміло які додаткові роз’яснення потрібні скаржнику. Та складається враження, що скаржник навмисно затягує процедуру закупівлі.
Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2023 10:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e1a14ceef82b40d081ef3972624378ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-011787-a.c12
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкція до набору АСАТ. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Скарга по закупівлі UA-2023-09-12-011787-a_(зміни 2 ).docx 05.10.2023 21:19
- Скарга по закупівлі UA-2023-09-12-011787-a_(зміни 2 ).pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція до набору Глюкоза. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція до набору АЛАТ. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Посібник користувача Аналізатор серії DS. SINNOWA..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція Контрольна сироватка Патологія. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція до набору Креатинін. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція до набору Сечовина. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція Контрольна сироватка Норма. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція Мультикалібратор. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- Інструкція до набору Холестерин. PZ CORMAY S.A..pdf 05.10.2023 21:19
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ (відповідь Замовника) UA-2023-09-12-011787-a_(17.10.2023).pdf 17.10.2023 23:06
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ (відповідь Замовника) UA-2023-09-12-011787-a_(17.10.2023).docx 17.10.2023 23:06
- Рішення від 09.10.2023 № 16000.pdf 09.10.2023 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2023 № 16687.pdf 19.10.2023 12:54
- Рішення від 18.10.2023 № 16687.pdf 23.10.2023 17:35
- Інструкції реагентів Гранум.pdf 11.10.2023 10:51
- Інструкції реагентів Cormay.pdf 11.10.2023 10:51
- Відповідь 2.pdf 11.10.2023 10:51
- Інструкції реагентів Dialab.pdf 11.10.2023 10:51
- Інструкція_SINNOWA _DS-261.pdf 11.10.2023 10:51
- Інструкція_Urit_ГРАНУМ_LabAnalyt-8210.pdf 11.10.2023 10:51
- Інструкція_Urit_СА_4ЗОА.pdf 11.10.2023 10:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2023 21:23
Дата розгляду скарги:
18.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.10.2023 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2023 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на підставі рішення АМКУ№ 16687-р/пк-пз від 18.10.2023 було внесено зміни до Тендерної документації та оприлюднено зміни 30.10.2023 року.