• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикаторні смужки)

Завершена

44 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 224.90 UAH
Період оскарження: 31.03.2018 17:45 - 03.04.2018 18:30
Вимога
Вирішена

Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника

Номер: 6b1532ecb1f44808a898b141306079a8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-31-000051-a.a1
Назва: Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
До скарги додоємо: 1.Лист №1та №2 від 10.04.2018.(є в системі) 2.гарантійниц лист поз.№2 3.Інструкції та сертифікати
Вирішення: Шановний учаснику, ФОП Андрющенко М.Є на Вашу скаргу від 13.04.2018,12:53. №ID: UA-2018- 03-31- 000051-a.a1 повідомляємо. Пропозиція надана ФОП Андрющенко М.Є. (ЄДРПОУ 2720525429) не відповідає вимогам оголошення про закупівлю №UA-2018- 03-31- 000051-a за ДК 021:2015: 33120000-7 — "Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання" не тільки за відсутності гарантійних листів виробників але й за відсутності необхідних документів на товар, які б підтвердили його якість. Відповідно до п. 1 додатку№1 до тендерної документації «Для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, кожен учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ або декларацію відповідності, сертифікат якості та/або сертифікат відповідності, інструкцію з використання». Учасником в складі пропозиції не надано сертифікат якості та/або сертифікат відповідності, інструкцію з використання на п.1 Специфікації (Тест-смужки для загального аналізу сечі UrineRS H10 (100 шт/уп)). Гарантійні листи, які просила надати наша установа за умовами оголошення про закупівлю №UA-2018- 03-31- 000051-a за ДК 021:2015: 33120000-7 — "Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання" було внесено з метою отримання гарантії того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачати якісний товар ( з відповідним строком придатності ) в обумовлені терміни та в необхідній кількості для забезпечення безперешкодної роботи установи Замовника. Від учасника не надійшло жодного гарантійного листа на підтвердження того, що термін придатності товару на момент доставки буде не менше 80% від строку виготовлення. ФОП Андрющенко М.Є. не надало даний гарантійний лист навіть від себе. Тож вимоги оголошення про закупівлю №UA-2018- 03-31- 000051-a , щодо надання гарантійних листів також не було виконано і те, що термін придатності товару на момент доставки буде не менше 80% від строку виготовлення не підтверджено учасником, а саме: Відповідно до п. 3 додатку№1 до тендерної документації «3.Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України).». - учасником в складі пропозиції не надано гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України) п.1 та п.2 специфікації, що не відповідає загальним вимогам додатку №1 до оголошення. Дякуємо за роз’яснення з приводу рішень АМКУ № 237-р/пк- ск від 26.02.2014р., № 429-р/пк- ск від 18.04.2014р. та №172-р/пк- ск від 11.02.2014р. але є багато більш свіжіших рішень АМКУ, де зазначено, що вимога замовника «надати гарантійного листа Виробника або офіційного представника не суперечить діючому законодавству, як наприклад рішення АМКУ №2037 - р/пк-пз від 13.12.2016 та рішення АМКУ № 372-р/пк- ск від 29.02.2016р. Замовник має право вимагати гарантійні листи з метою отримання гарантії того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачати якісний товар ( з відповідним строком придатності ) в обумовлені терміни та в необхідній кількості для забезпечення безперешкодної роботи установи Замовника. Шановний учаснику, ФОП Андрющенко М.Є враховуючи вище викладене Вашу скаргу від 13.04.2018, 12:53. №ID: UA-2018- 03-31- 000051-a.a1 вважаємо безпідставною. Вимоги, КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» не суперечать Порядоку здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35 та статті 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, яка визначає основні принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція; відкритість; максимальна економія; недискримінація кожного з Учасників; неупередженість). Ваше прохання щодо скасування рішення про дискваліфікацію не буде задоволено, так як наш заклад має право обирати серед учасників того хто дійсно матиме змогу постачати якісний товар ( з відповідним строком придатності) в обумовлені терміни та в необхідній кількості для забезпечення безперешкодної роботи установи Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні