• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 - 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Капітальний ремонт, заміна вікон, в головному корпусу Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради » за адресою: вул. В’ячеслава Чорновола, будинок 1 м. Гайсин Вінницької області)

Завершена

2 616 878.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 084.39 UAH
Період оскарження: 12.09.2023 13:07 - 23.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Прийняти рішення про відміну відкритих торгів (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель).

Номер: d9d99f5458614908b75f6600ee7d873d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-006656-a.a3
Назва: Вимога Прийняти рішення про відміну відкритих торгів (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель).
Вимога:
Вих. № 2076 від 03.10.2023 р. Уповноваженій особі Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» Настаскіну С. А. ВИМОГА 12.09.2023 року на Веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) UA-2023-09-12-006656-a Код ДК 021-2015 - 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Капітальний ремонт, заміна вікон, в головному корпусу Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» за адресою: вул. В’ячеслава Чорновола, будинок 1 м. Гайсин Вінницької області). 27.09.2023 року відбувся електронний аукціон. За його результатами найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «Будкомплект» (1 888 800,01 грн. з ПДВ). Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2023 року було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «Будкомплект». 02.10.2023 року о 09-01-00 год. Замовник повідомив на Веб-порталі Уповноваженого органу про анулювання Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2023 року, яким було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «Будкомплект». Замовник замість нового протоколу від 02.10.2023 року, розмістив на Веб-порталі Уповноваженого органу Протокол від 29.09.2023 року, яким він визначив ТОВ «Будкомплект» переможцем, а не Протокол від 02.10.2023 року про відхилення пропозиції ТОВ «Будкомплект» із зазначенням підстав, як того вимагає п. 46 Особливостей. Тому ТОВ «Будкомплект» , розмістив на Веб-порталі Уповноваженого органу 03-10-23 року о 10-03-08 год. вимогу оприлюднити на Веб-порталі Уповноваженого органу протокол уповноваженої особи від 02.10.2023 року, яким відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Будкомплект». Відповідаючи на вимогу ТОВ «Будкомплект» 03.10.2023 року о 10-42-53 год. Замовник оприлюднив на Веб-порталі Уповноваженого органу Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 02 жовтня 2022 р., у яким відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект». Це рішення замовник аргументував, цитуємо: «В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів UА-2023-09-12-006656-а ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів UА-2023-09-12-006656-а- Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" з наступних підстав: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. А саме: Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Всупереч зазначеному, у договірній ціні учасника відсутня інформація про кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. При цьому, учасник жодним чином не обґрунтував відсутність такої інформації. Враховуючи викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». У тендерній документації Замовник не встановлював вимогу учасникам включати у договірну ціну кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Якщо Замовник не вимагав включати у договірну ціну кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами то ТОВ «Будкомплект» і не зобов’язаний їх включати. Наголошуємо, відповідно до п. 2 статті 5 Закону, одним із основних принципів публічних закупівель є максимальна економія бюджетних коштів. Якщо Замовник вважає за необхідне, аби учасник ТОВ «Будкомплект» обґрунтував відсутність інформації про кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, він мав би, відповідно до п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Але Замовник такої вимоги не поставив, чим порушив п. 43 Особливостей. У своєму рішенні і тендерній документації Замовник посилається на ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» втратило чинність, відповідно до наказу від 01.11.2021 р. № 281 Міністерства розвитку громад на території України. У Додатку № 4 ТД (проект договору), Додатком № 1 до нього (ДОГОВІРНА ЦІНА по об’єкту) Замовником встановлено (цитуємо): «Вид договірної ціни: тверда. Визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 Складена в поточних цінах станом на …. р.». Розділом VI ТД (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) пунктом 3 (Проект договору про закупівлю) Замвоником встановлено (цитуємо): «Проект договору про закупівлю (з урахуванням особливостей предмету закупівлі, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов) в окремому файлі, в Додатку 4 до цієї тендерної документації». Розділом VI ТД (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) пунктом 4 (Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю) Замовником встановлено (цитуємо): «Істотні умови договору про закупівлю робіт: - предмет договору - порядок розрахунків - сума, визначена у договорі; - строк виконання робіт; - строк дії договору. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки (у разі закупівлі товару)». Таким чином Замовник змусив учасників керуватися ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», які, як з’ясовано, втратило чинність, відповідно до наказу від 01.11.2021 р. № 281 Міністерства розвитку громад на території України. Виходячи з цих обставин, виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Тому, на виконання пп. 2 пункту 50 Особливостей, Замовник зобов’язаний прийняти рішення про відміну відкритих торгів (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель). Враховуючи наведене, керуючись 2 п. 50 Особливостей, вимагаємо: 1. Прийняти рішення про відміну відкритих торгів (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель). У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» буде вимушене скористатися правом і звернутися до Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією, зловживанням владними повноваженнями та до суду. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К. 03 жовтня 2023 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Враховуючи те, що даний ДБН втратив чинність, дискваліфікація ТОВ «Будкомплект» являється неправомірною. Тому вважаю за доцільне визнати ТОВ «Будкомплект» переможцем. З приводу договору- зміни будуть внесені у відповідності до законодавства та тендерної пропозиції. .
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо оприлюднити на Веб-порталі Уповноваженого органу протокол уповноваженої особи від 02.10.2023 року, яким відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Будкомплект».

Номер: a66272cc02b849ca96a9672ca9922cea
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-006656-a.a2
Назва: Вимагаємо оприлюднити на Веб-порталі Уповноваженого органу протокол уповноваженої особи від 02.10.2023 року, яким відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Будкомплект».
Вимога:
02.10.2023 року о 09-01-00 год. Замовник повідомив на Веб-порталі Уповноваженого органу про анулювання Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2023 року, яким було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «Будкомплект». Але замість нового протоколу від 02.10.2023 року, Замовник розмістив Протокол від 29.09.2023 року, яким він визначив ТОВ «Будкомплект» переможцем. Протокол від 02.10.2023 року про відхилення пропозиції ТОВ «Будкомплект» із зазначенням підстав, як того вимагає п. 46 Особливостей, Замовник не оприлюднив. Відповідно до п. 46. Особливостей (цитуємо): «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель». Враховуючи наведене, керуючись п. 46 Особливостей, вимагаємо: Оприлюднити на Веб-порталі Уповноваженого органу протокол уповноваженої особи від 02.10.2023 року, яким відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Будкомплект». Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К. 03 жовтня 2023 р.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Протокол надано згідно вимоги скаржника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

Неправомірна кваліфікація

Номер: 4c4943e64c504c8a8d37947b21427b34
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-006656-a.c1
Назва: Неправомірна кваліфікація
Вимога:
Протокольним рішенням Замовника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" було визнано переможцем закупівлі. Разом з тим, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі. Так, відповідно до п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до п. 5.31. Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни – не враховується. Всупереч зазначеному, у договірній ціні учасника відсутня інформація про кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. При цьому, учасник жодним чином не обґрунтував відсутність такої інформації. Враховуючи викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Особливу увагу звертаємо на те, що у аналогічній ситуації в закупівлі UA-2023-03-09-001728-a Орган оскарження задовольнив скаргу, вважаючи, що відсутність вказаної вище інформації (кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат) у договірній ціні – підстава для відхилення учасника. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. В протилежному випадку, будемо звертатись до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.