• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова твердих порід колоті (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)

Завершена

522 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 610.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2023 11:55 - 17.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Сертифікати ISO

Номер: d44684d7b3004648a88129ee1c03637b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-005167-a.b3
Назва: Сертифікати ISO
Вимога:
Просимо видалити вимогу щодо надання сертифікатів ISO. Це дискримінаційна вимога, яка звужує коло учасників закупівлі. Як правильно було зазначено попереднім скаржником - предметом закупівлі є дрова і на даний вид товару скасована обов’язкова сертифікація продукції. Ті сертифікати, які ви запитуєте, не мають відношення до продукції, яку ви плануєте закупати, адже сертифікати підтверджують систему управління якістю щодо менеджменту компанії та екологічного менеджменту компанії. Відповідно встановлюються штучні перешкоди для участі в тендері постачальників, які не володіють цими сертифікатами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів Також, зазначимо, що згідно вимог Додатку 3 У разі, якщо у Учасника відсутні дані документи, надаються документи, отримані прямим покупцем згідно наданого договору купівлі-продажу між прямим покупцем та Учасником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Договір з лісгоспом

Номер: e3bc005d0a32424e9af49d3fe3cc2a54
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-005167-a.c2
Назва: Договір з лісгоспом
Вимога:
Просимо усунути дискримінаційну вимогу, вказану в п.10 Додатку 3 ТД. Участь у тендерах беруть не лише суб'єкти господарювання, які перебувають у договірних відносинах з лісгоспами, а безпосередньо лісозаготівельники, які не потребують договору купівлі-продажу дров, оскільки самостійно їх заготовляють. Пропоную внести зміни і зазначити наступне: "10. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - завірену копію (копії) діючих договорів з лісгоспом для підтвердження законності походження товару у кількості не менше, ніж заявлено замовником у процедурі закупівлі. У разі, якщо Учасник не має прямих договорів, додатково надається договір купівлі-продажу між прямим покупцем та учасником. У разі, якщо Учасник є виробником продукції, то замість договору з лісгоспом він надає чинний дозвіл, виданий на ім'я учасника на виконання лісосічних робіт. Дозвіл має бути виданий відповідним органом (підрозділом) Державної служби України з питань праці".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Додатком 3 передбачена наступна вимога: 10. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - завірену копію (копії) діючих договорів з лісгоспом для підтвердження законності походження товару у кількості не менше, ніж заявлено замовником у процедурі закупівлі. У разі, якщо Учасник не має прямих договорів, додатково надається договір купівлі-продажу між прямим покупцем та учасником. Вищезаначене не містить вимоги щодо надання договору купівлі-продажу саме «дров». Ця вимога зазначена виключно задля підтвердження законності походження деревини. Враховуючи вищезазначене, вважаємо вашу вимогу безпідставною
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання сертифікатів

Номер: d4f1bdc3320342b9b6559e5b5dc69f48
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-005167-a.a1
Назва: Надання сертифікатів
Вимога:
Вимога щодо надання учасником Сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) та сертифікату на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначені сертифікати підтверджують саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії та екологічного менеджменту компанії, а не самого товару. Звертаю увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар, а саме: Дрова твердих порід колоті (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). З 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (далі – Декрет), який визначав правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України і, відповідно до цього, припинила своє існування державна система сертифікації, а тому із вказаної дати відмінена обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації. Із втратою чинності Декрету в Україні здійснено остаточний перехід від системи обов’язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації до оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів. Фактично на всю продукцію, яка раніше підлягала обов’язковій сертифікації в державній системі сертифікації, на сьогодні поширюється дія технічних регламентів. Єдиним держаним нормативним документом який регламентує відповідність Товару, що є предметом закупівлі «Дрова твердих порід колоті (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).» є технічні умови ТУУ -009942 07-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги». Тому, станом на даний час, Товар, що є предметом закупівлі «Дрова твердих порід колоті (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)», який заготовлена та реалізуються на території України, не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначені сертифікати, що є дискримінаційним до Учасників, у т. ч. тих, що не зобов’язані мати та / або не мають сертифікати на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту. Просимо видалити вимогу, щодо надання вищезазначених сертифікатів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів Також, зазначимо, що згідно вимог Додатку 3 У разі, якщо у Учасника відсутні дані документи, надаються документи, отримані прямим покупцем згідно наданого договору купівлі-продажу між прямим покупцем та Учасником.
Статус вимоги: Відхилено