-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Закупівля ліцензій Microsoft за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48620000-0 Операційні системи
Завершена
752 223.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 761.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 761.12 UAH
Період оскарження:
12.09.2023 11:02 - 17.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК"
Номер:
b0ab82cbc5b2403a9473a2ad201a0780
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-003559-a.b4
Назва:
Вимога відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК"
Вимога:
Шановний Замовник, З 15 квітня 2023 року набув чинності Закон України №2974-IX від 20.03.2023 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав інтелектуальної власності». Посилання на повний текст Закону: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2974-20 Цим Законом збільшені можливості для боротьби з порушниками, як розповсюджувачем так споживачем контрафактної продукції. Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" – не має статусу офіційного партнера компанії «Microsoft Ireland Operations Limited» та/або партнерські або дистриб’юторські повноваження компанії «Microsoft Ireland Operations Limited».
На Вашу Вимога про усунення порушення від 10.10.23, 12:21 дозавантажити в систему Prozorro партнерську угоду та/або партнерські або дистриб’юторські повноваження компанії «Microsoft Ireland Operations Limited» вищезазначена вимога зовсім не була виконана.
Офіційними дистрибуторами програмного забезпечення (далі – ПЗ) Microsoft в Україні є компанії ТОВ «МТІ» та ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «І-АР-СІ», відповідний лист від ТОВ «Майкрософт Україна» додається.
Учасник не є партнером цих дистрибуторів і не звертався до них ні для отримання цін для участі в цій закупівлі, ні для отримання авторизаційного листа.
Для підтвердження цього ви можете звернутись безпосередньо до ТОВ «МТІ» за телефоном (044) 207 40 61, або ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «І-АР-СІ» за телефоном (44) 230 34 74. Виходячи із вищенаведеного, Учасник в своїй пропозиції запропонував ПЗ що має ознаки контрафактного, яке не має ніякого відношення до офіційного ліцензійного ПЗ Microsoft.
Дивіться прецедент за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-05-013700-a, за яким є рішення Антимонопольного комітету, що стосується даного контрагента.
Тобто, Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК"»:
1. Не виконало Вимогу про усунення порушення від 10.10.23, 12:21
2. Не зазначило в Тендерній пропозицій, який конкретний продукт Microsoft вони збираються постачати с вказанням номеру самого продукту, що може свідчити про ознаки шахрайства.
З підстав, передбачених абзацом 4 підпункту 1 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" №Д-391 від 11 жовтня 2023 року та відхилити пропозицію ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК"
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 05.10.2023 № 15919.pdf 16.10.2023 18:54
- Офіційні дистриб'ютори Microsoft ОЕМ в Україні .jpg 16.10.2023 18:54
- Протокол УО Д -416.pdf 17.10.2023 17:56
Дата подачі:
16.10.2023 18:54
Вирішення:
Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих.
Відповідно до п. 9 с. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником в тендерній документації та Додатках до неї не була виставлена вимога щодо надання Учасниками авторизаційного листа від офіційного дистриб`ютора компанії Microsoft в Україні та/або листа чи інформації від компанії Microsoft про те, що ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" постачає продукцію офіційними каналами.
Учасник ТОВ "СІТІУС ПРО" наполягає на тому, щоб ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" безпідставно надав Замовнику підтвердження офіційного дистриб’ютора продукції Microsoft, тобто той документ, який не передбачався Тендерною документацією та зазначає, що дана звернення до Microsoft викласти на підставі пункту 42 Особливостей та як приклад надає посилання на процедуру закупівлі. Зазначаємо, що у відповідності до пункту 42 Особливостей «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Учасник не надавав даної інформації у зв’язку із не вимаганням надання даної інформації Замовником у технічній документації до тендерної документації.
Також хочемо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Зазначаємо, що скаржник зазначає посилання на процедуру закупівлі та пише, що дана закупівля та рішення АМКУ є аналогічними до закупівлі, що проводив Замовник. Пояснюємо, що якби скаржник був трішки уважнішим то він би замітив вимогу замовника у наведеній закупівлі та відповідно до якої і розглядалося порушення, що встановлено АМКУ. Також, щодо вимоги, що встановив Замовник до Учасника на виправлення невідповідностей протягом 24 годин. Замовником висунуто вимого відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження та прохання завантажити авторизаційний лист чи партнерську угоду, що учасник проігнорував, так як Замовник не може відхилити по даному пункту пропозицію Учасника.
Зазначаємо, що у Замовником при постачанні товару буде перевірено технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Також Замовником з власної ініціативи направлено лист до компанії Microsoft на підтвердження партнерських відносин (підписання партнерської угоди) чи авторизаційного листа від компанії Microsoft. Відповідно до файлу наданого ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" «Лист про якість.pdf» та «Гарантійний лист на новий товар.pdf» товар та документи додані до товару, що буде поставлено буде перевірено із залученням компанії Microsoft на справжність ліцензій та їх потрапляння на митну територію України. У разі недостовірних даних чи порушення з боку учасника чинного законодавства, щодо ввозу, продажі чи розповсюдження даного товару, Замовником буде розірвано договір та подано відповідні документи до правоохоронних органів, щодо дій Учасника.
Таким чином враховуючи те, що Учасник ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" не підпадає під дію пункту 44 Особливостей та статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» та виконав вимоги тендерної документації, у замовника відсутні підстави для ствердження, що в пропозиції Учасника-Переможця наявні підстави для відхилення.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів визначених у ст. 5 Закону, а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу потенційного Учасника такого змісту: «Не задоволено».
Повідомляємо, що відповідно до пункту 44 та 45 Особливостей у Замовника відсутні підстави для законного відхилення пропозиції Учасника, що визначений переможцем.
Вважаємо, що процедура закупівлі проводиться чесно, об’єктивно, із забезпеченням рівних умов для всіх учасників і повним дотриманням дотриманням норм статті 5 Закону та рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" являється об’єктивним та неупередженим з дотриманням вимог законодавства.
Зважаючи на все вище зазначене хочемо зауважити, що на думку Замовника дана вимога дублює попередню вимогу того самого Учасника та порушує вимоги частини 5 статті 5 Закону. Учасник, на думку Замовника, зловживає своїм правом на оскарження та недобросовісно користувається своїми правами, визначеними Законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав інтелектуальної власності».
Номер:
2d4e6d057b5c49fdb06ba5870df116ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-003559-a.c3
Назва:
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав інтелектуальної власності».
Вимога:
Шановний Замовник,
З 15 квітня 2023 року набув чинності Закон України №2974-IX від 20.03.2023 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав інтелектуальної власності». Посилання на повний текст Закону: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2974-20
Цим Законом збільшені можливості для боротьби з порушниками, як розповсюджувачем так споживачем контрафактної продукції.
ТОВ «РОЯЛТЕК» – не має статусу офіційного дистриб’ютора компанії розробника програмного забезпечення (Microsoft) в Україні.
Ми вимагаємо у Замовника з’ясувати походження товару та легальність його ввезення в Україну з точки зору Податкового Законодавства. Для цього ТОВ «РОЯЛТЕК» має надати Замовнику підтвердження офіційного дистриб’ютора продукції Microsoft, або самої компанії Microsoft про офіційне та легальне походження запропонованого товару.
(Див. прецедент за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-24-009056-a)
В разі відсутності такого підтвердження, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «РОЯЛТЕК», як таку що підпадає під дію Закону України №2974-IX від 20.03.2023 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав інтелектуальної власності», оскільки, в цьому випадку, буде мати ознаки постачання контрафактної продукції.
Відповідальність при придбанні такої продукції несе як продавець, так і покупець.
З Повагою.
ТОВ "СІТІУС ПРО"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Д -369.pdf 27.09.2023 17:51
Дата подачі:
26.09.2023 20:07
Вирішення:
Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих.
Відповідно до п. 9 с. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником в тендерній документації та Додатках до неї не була виставлена вимога щодо надання Учасниками авторизаційного листа від офіційного дистриб`ютора компанії Microsoft в Україні та/або листа чи інформації від компанії Microsoft про те, що ТОВ «РОЯЛТЕК» постачає продукцію офіційними каналами.
Учасник ТОВ "СІТІУС ПРО" наполягає на тому, щоб ТОВ «РОЯЛТЕК» безпідставно надав Замовнику підтвердження офіційного дистриб’ютора продукції Microsoft, тобто той документ, який не передбачався Тендерною документацією та зазначає, що дана звернення до Microsoft викласти на підставі пункту 42 Особливостей та як приклад надає посилання на процедуру закупівлі. Зазначаємо, що у відповідності до пункту 42 Особливостей «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Учасник не надавав даної інформації у зв’язку із не вимаганням надання даної інформації Замовником.
Також хочемо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Зазначаємо, що у Замовником при постачанні товару буде перевірено технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Також Замовником з власної ініціативи направлено лист до компанії Microsoft на підтвердження партнерських відносин (підписання партнерської угоди) та на надання інформації щодо офіційних дилерів. В листі будуть зазначені всі шість Учасників, що приймали участь в закупівлі.
Таким чином враховуючи те, що Учасник ТОВ «РОЯЛТЕК» не підпадає під дію пункту 44 Особливостей та статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» та виконав вимоги тендерної документації, у замовника відсутні підстави для ствердження, що в пропозиції Учасника-Переможця наявні підстави для відхилення.
Учасник в тендерній пропозиції надав Довідку з інформацією щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, та скан-копії аналогічних договорів з актами і накладними до них.
Крім того, в телефонному режимі поспілкувавшись з іншими Замовниками, указаними в Довідці, Замовником з’ясовано, що нарікань до якості товару та виконання вимог договору з ТОВ «РОЯЛТЕК» не має.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «РОЯЛТЕК» виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів визначених у ст. 5 Закону, а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу потенційного Учасника такого змісту: «Не задоволено».
Повідомляємо, що відповідно до пункту 44 та 45 Особливостей у Замовника відсутні підстави для законного відхилення пропозиції Учасника, що визначений переможцем.
Вважаємо, що процедура закупівлі проводиться чесно, об’єктивно, із забезпеченням рівних умов для всіх учасників і повним дотриманням дотриманням норм статті 5 Закону та рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОЯЛТЕК» являється об’єктивним та неупередженим з дотриманням вимог законодавства.
Зважаючи на все вище зазначене хочемо зауважити, що на думку Замовника дана вимога дублює попередню вимогу того самого Учасника та порушує вимоги частини 5 статті 5 Закону. Учасник, на думку Замовника, зловживає своїм правом на оскарження та недобросовісно користувається своїми правами, визначеними Законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо авторизаційного листа ТОВ "РОЯЛТЕК"
Номер:
4dc35f6faeeb4d679780516d11fdd5ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-003559-a.a2
Назва:
Щодо авторизаційного листа ТОВ "РОЯЛТЕК"
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, рекомендуємо Вам використати своє право Замовника та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. А саме звернутися до компанії Майкрософт, яка видала такий авторизаційний лист, щоб перевірити статус компанії ТОВ "РОЯЛТЕК" на предмет дійсності зазначених даних. У випадку надання недостовірних даних, пропозиція такого Учасника/Переможця підлягає відхиленню."
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 44 цих особливостей. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Попередня практика перевірки достовірності інформації по даному Учаснику, де було виявлено недостовірність надання інформації щодо Авторизаційного листа Майкрософт, відображена в закупівлях (Протоколи відхилення учасника ТОВ "РОЯЛТЕК"):
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-19-016447-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-24-009762-a
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Д -367.pdf 25.09.2023 18:26
Дата подачі:
22.09.2023 11:02
Вирішення:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
22.09.2023 о 11:02 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу/скаргу № UA-2023-09-12-003559-a.a2, такого змісту: «Доброго дня. Шановний Замовнику, рекомендуємо Вам використати своє право Замовника та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. А саме звернутися до компанії Майкрософт, яка видала такий авторизаційний лист, щоб перевірити статус компанії ТОВ "РОЯЛТЕК" на предмет дійсності зазначених даних. У випадку надання недостовірних даних, пропозиція такого Учасника/Переможця підлягає відхиленню."
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 44 цих особливостей. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Попередня практика перевірки достовірності інформації по даному Учаснику, де було виявлено недостовірність надання інформації щодо Авторизаційного листа Майкрософт, відображена в закупівлях (Протоколи відхилення учасника ТОВ "РОЯЛТЕК"):
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-19-016447-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-24-009762-a».
Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих.
Відповідно до п. 9 с. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовником в тендерній документації та Додатках до неї не була виставлена вимога щодо надання Учасниками авторизаційного листа від офіційного дистриб`ютора компанії Microsoft в Україні та/або листа чи інформації від компанії Microsoft про те, що ТОВ «РОЯЛТЕК» постачає продукцію офіційними каналами. І саме тому, що ця вимога не передбачалась Тендерною документацією, Замовник не може керуватись пунктом 42 Особливостей стосовно запиту до компанії Майкрософт для підтвердження інформації яка Замовником не вимагалася.
Таким чином враховуючи те, що Учасник ТОВ «РОЯЛТЕК» виконав вимоги тендерної документації, у замовника відсутні підстави для ствердження, що в пропозиції Учасника-Переможця наявні підстави для відхилення на підставі пункту 44 Особливостей та статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», де Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей.
Учасник ТОВ «РОЯЛТЕК» в тендерній пропозиції надав Довідку з інформацією щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, та скан-копії аналогічних договорів з актами і накладними до них.
Крім того, в телефонному режимі поспілкувавшись з іншими Замовниками, указаними в Довідці, Замовником з’ясовано, що нарікань до якості товару та виконання умов договору з ТОВ «РОЯЛТЕК» не має.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «РОЯЛТЕК» виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів визначених у ст. 5 Закону, а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу потенційного Учасника такого змісту: «Не задоволено».
Також повідомляємо, що Замовником з власної ініціативи буде направлено лист до компанії Microsoft для отримання інформації про офіційних дистриб’юторів та/або представників на постачання та/або розповсюдження програмної продукції Microsoft на території України.
Вважаємо, що процедура закупівлі проводиться чесно, об’єктивно, із забезпеченням рівних умов для всіх учасників і повним дотриманням дотриманням норм статті 5 Закону та рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОЯЛТЕК» являється об’єктивним та неупередженим з дотриманням вимог законодавства.
Зважаючи на все вище зазначене хочемо зауважити, що на думку Замовника дана вимога порушує вимоги частини 5 статті 5 Закону та Учасник, що подав вимогу, зловживає своїм правом на оскарження та недобросовісно користувається своїми правами, визначеними Законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Пропозиція компанії ТОВ «РОЯЛТЕК»
Номер:
e2cbccdeabc0425b94f12fac571c1e81
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-003559-a.b1
Назва:
Пропозиція компанії ТОВ «РОЯЛТЕК»
Вимога:
ТОВ «РОЯЛТЕК» був визнан переможцем у торгах №UA-2023-09-12-003559-a.
З метою уникнення шахрайства при поставці програмної продукції компанії Microsoft , вимагаємо надати ТОВ «РОЯЛТЕК» Замовнику ДЕРЖАВНІЙ УСТАНОВІ "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" авторизаційний лист від офіційного дистриб`ютора компанії Microsoft в Україні та/або листа чи інформації від компанії Microsoft про те, що ТОВ «РОЯЛТЕК» постачає продукцію офіціними каналами. Це забезпечить ліцензійну чистоту та гарантує сплату податків на території Україні в повному обсязі.
В разі відсутності такого підтвердження вимагаємо відхилити пропозицію компанії ТОВ «РОЯЛТЕК».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Д -366.pdf 25.09.2023 18:25
Дата подачі:
21.09.2023 17:48
Вирішення:
21.09.2023 о 17:48 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу/скаргу № UA-2023-09-12-003559-a.b1, такого змісту: «ТОВ «РОЯЛТЕК» був визнан переможцем у торгах №UA-2023-09-12-003559-a.
З метою уникнення шахрайства при поставці програмної продукції компанії Microsoft , вимагаємо надати ТОВ «РОЯЛТЕК» Замовнику ДЕРЖАВНІЙ УСТАНОВІ "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" авторизаційний лист від офіційного дистриб`ютора компанії Microsoft в Україні та/або листа чи інформації від компанії Microsoft про те, що ТОВ «РОЯЛТЕК» постачає продукцію офіціними каналами. Це забезпечить ліцензійну чистоту та гарантує сплату податків на території Україні в повному обсязі.
В разі відсутності такого підтвердження вимагаємо відхилити пропозицію компанії ТОВ «РОЯЛТЕК».».
Відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих.
Відповідно до п. 9 с. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником в тендерній документації та Додатках до неї не була виставлена вимога щодо надання Учасниками авторизаційного листа від офіційного дистриб`ютора компанії Microsoft в Україні та/або листа чи інформації від компанії Microsoft про те, що ТОВ «РОЯЛТЕК» постачає продукцію офіційними каналами.
Таким чином враховуючи те, що Учасник ТОВ «РОЯЛТЕК» не підпадає під дію пункту 44 Особливостей та статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» та виконав вимоги тендерної документації, у замовника відсутні підстави для ствердження, що в пропозиції Учасника-Переможця наявні підстави для відхилення.
Учасник в тендерній пропозиції надав Довідку з інформацією щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, та скан-копії аналогічних договорів з актами і накладними до них.
Крім того, в телефонному режимі поспілкувавшись з іншими Замовниками, указаними в Довідці, Замовником з’ясовано, що нарікань до якості товару та виконання вимог договору з ТОВ «РОЯЛТЕК» не має.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «РОЯЛТЕК» виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів визначених у ст. 5 Закону, а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу потенційного Учасника такого змісту: «Не задоволено».
Повідомляємо, що відповідно до пункту 44 та 45 Особливостей у Замовника відсутні підстави для законного відхилення пропозиції Учасника, що визначений переможцем.
Також повідомляємо, що Замовником з власної ініціативи буде направлено лист до компанії Microsoft для отримання інформації про офіційних дистриб’юторів та/або представників на постачання та/або розповсюдження програмної продукції Microsoft на території України.
Вважаємо, що процедура закупівлі проводиться чесно, об’єктивно, із забезпеченням рівних умов для всіх учасників і повним дотриманням дотриманням норм статті 5 Закону та рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОЯЛТЕК» являється об’єктивним та неупередженим з дотриманням вимог законодавства.
Зважаючи на все вище зазначене хочемо зауважити, що на думку Замовника дана вимога порушує вимоги частини 5 статті 5 Закону та Учасник, що подав вимогу, зловживає своїм правом на оскарження та недобросовісно користувається своїми правами, визначеними Законом та затягує терміни проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено