• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів

Завершена

177 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2023 09:32 - 17.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність вимог ТД до законодавства

Номер: 1f34c40897cb49ba80fdc4023768b467
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-001223-a.a5
Назва: Невідповідність вимог ТД до законодавства
Вимога:
У Додатку 2 до Тендерної документації вимагаєте надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з небезпечними відходами категорії В з переліком операцій: збирання, оброблення, утилізація. Звертаємо вашу увагу на те, що за визначенням утилізація - доцільне використання відходів або залишків виробництва для отримання корисної продукції. Подумайте будь ласка логічно, як можна взагалі переробити відходи категорії В на щось для вторинного використання? В таблиці "Кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі" ви вказуєте, що Вам необхідні послуги з організації збирання, перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів категорії В, тому доцільніше вимагати саме ці операції в Ліцензіях. Згідно Наказу МОЗУ №1602 Розділ 5 - медичні відходи категорії В - відходи категорії В підлягають інсинерації/кремації - знешкодження. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та внести в перелік необхідні відповідно до законодавства операції : збирання, зберігання, оброблення, знешкодження. Операція з перевезення - ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 4 розділу І Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Відповідно до умов додатку 2 Тендерної документації збирання медичних відходів повинно здійснюватися в одноразові стійкі до проколу контейнери/мішки/пакети що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування: «Особливо небезпечно»/кольорове маркування, «Органні відходи»/кольорове маркування, «Гострі предмети». Також додатком 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до контейнера, а саме «Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Враховуючи викладене, у Тендерній документації міститься вимога про наявність Ліцензії на збирання, оброблення, утилізації небезпечних медичних відходів, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Неправомірна та незаконна вимога тендерної документації

Номер: 5d5ed250d9f649d49f2c3bd07fd38af6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-001223-a.b4
Назва: Неправомірна та незаконна вимога тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, у тендерній документації до закупівлі, вами вимагається: «Надати підтвердження здійснення виробничого контролю та моніторингу впливу діяльності підприємства на довкілля: • протокол вимірювання вмісту забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони підприємства; • протокол проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку.» Шановний Замовнику, яким чином дані дослідження впливатимуть на якість наданих послуг? Яким нормативно-правовим актом передбачено, що Замовником можуть вимагатись для надання послуг організації збирання, перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів. Категорія В: • протокол вимірювання вмісту забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони підприємства; • протокол проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку. Що для Вас, як для лікарні, дадуть дані дослідження? Можливо тендерна документація була складена Вашими «консультантами» не у Ваших інтересах? Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! В іншому випадку будемо змушені захищати своє право в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ваша вимога розглянута, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Незаконні умови ТД

Номер: ae7d08f847074b608fc099f475d27775
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-001223-a.b3
Назва: Незаконні умови ТД
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, вами висунути вімоги щодо сертифікату системи екологічного менеджменту: «Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів».» Процедура отримання сертифікату міжнародної організації не є обов’язковою. Вона проводиться у добровільному порядку. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ,ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від учасників надання сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001, діючого в Україні. Головною метою впровадження вказаного стандарту є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності. Таким чином, наявність у підприємства сертифікату на систему відповідності ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів. Окремо зазначаємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання Сертифікату системи за стандартами ISO. Наприклад, рішення 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a.b3), рішення 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 (UA-2018-05-17-000313-b.b2), рішенням №18408-р/пк-пз від 11.12.2019 (UA-2019-11-05-001267-c.c2)/ Вимога щодо того, що "Учасник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту" із наданням копій сертифікатів ISO базується на тому, що орган сертифікації обов'язково повинен мати право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів». Оскільки роботи, що мають виконуватись Виконавцем, пов'язані із переробкою та утилізацією небезпечних відходів, вимога щодо коду сертифікації IAF/EA 24 є цілком логічною і законною. Враховуючи викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оскарчення умов тендерної документації

Номер: adfb7ed7f3c54770a1ab865ba223f5a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-001223-a.c2
Назва: оскарчення умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, вами вимагається: Наявність Ліцензії на збирання, оброблення, утилізації небезпечних медичних відходів, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Ми не згодні з певними видами поводження з медичними відходами категорії В, оскільки згідно класифікації кодів ДК відсутні інші види поводження, окрім як: збирання, вивезення або транспортування, утилізація або видалення. Згідно єдиного закупівельного словника коду ДК 021:2015-90520000-8, який вказаних в різних частинах тексту тендерної документації закупівлі, його офіційною назвою є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», а його складовою є 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами: 90524100-7 - Послуги зі збирання медичних відходів 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів 90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів Як зазначено вище, інших видів поводження з небезпечними медичними відходами окрім «збирання», «утилізації/видалення», «вивезення», «Збирання, транспортування та утилізація/видалення» немає. Замовник в своїй тендерній документації вказав окрім вище вказаного переліку також «оброблення». Хочемо наголосити на тому, що операція ОБРОБЛЕННЯ на Послуги з організації збирання, перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів. Категорія В НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ. Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації в частині надання Ліцензії Учасником та викласти в наступній редакції: «наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.» У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені подати скаргу в АМКУ для відтворення можливості законного проведення даної закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 (далі – Наказ № 325) провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446. Відповідно до Наказу № 325 система поводження з відходами в закладі складається з етапів, зокрема, включає етап оброблення або знешкодження відходів (за потреби та в разі наявності Ліцензії у закладу). Тому Замовник визначає потребу та встановлює вимоги відповідно до норм чинного законодавства, що є для всіх учасників однаковими та недискримінаційними. У розділі V. Вимоги до відходів категорії В 1 Наказу № 325 визначено яким чином відходи категорії В обробляються та методи оброблення відходів категорії В. Відповідно до п.21 розділу V. Вимоги до відходів категорії В 1 Наказу 325 ПЕРЕДБАЧЕНІ оброблення та/або інсинерація відходів категорії В проводиться закладом, за умови дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. В інших випадках, відходи категорії В транспортуються перевізником для проведення оброблення/інсинерації суб’єктом господарювання, що отримав Ліцензію, з дотриманням вимог, зазначених в пункті 19 цього розділу. Оброблення і знешкодження відходів, визначених в підпункті 6 пункту 1 цього розділу не потребує дотримання вимог пункту 4 розділу І цих Правил. Оскільки Замовник не має відповідної Ліцензії, то вимога щодо наявності відповідної Ліцензії була включена до тендерної документації. Враховуючи викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оскарження ТД

Номер: 8a769c5abcec415a854e099968fbf48f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-12-001223-a.a1
Назва: оскарження ТД
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, вами вимагається: 1. Надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок), в якому передбачена процедура видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання органами Держпраці дозволів на виконання робіт та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Дозвіл) та реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація). Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 р. № 77 (далі – Постанова № 77) затверджено Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Згідно з Постановою № 77 експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою № 77, здійснюється суб’єктом господарювання за умови наявності відповідного дозволу. Експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою № 77, здійснюється на підставі Декларації за формою згідно з додатком 8 до Порядку. Таким чином, залежно від типу обладнання та його технічних характеристик визначається пункт Переліку, до якого належить обладнання. Якщо обладнання належить до пункту з групи А Переліку, то для його експлуатації вимагається отримання Дозволу; якщо до пункту з групи Б Переліку, вимагається реєстрація Декларації. Тому вимагаємо внести зміни в умови тендерної документації, а саме: Надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та або дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, обладнання. У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації послуги, що повинні надаватись пов’язані з поводження з медичними відходами категорії «В» (епідемічно (інфекційно) небезпечні відходи, що є одним із найнебезпечніших відходів, містять патогенні мікроорганізми та токсичні речовини, які можуть призводити до прямого чи опосередкованого забруднення середовища та стати причиною виникнення інфекційних і неінфекційних хвороб. Відповідно до Технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ) суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами. Виходячи з норм постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами;- перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг. Роботи, що виконуються в рамках закупівлі, включають в себе роботи підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Відповідно до статті 57 Закону України «Про управління відходами» особи, винні за порушення у сфері управління відходами, несуть відповідно до закону дисциплінарну, адміністративну, адміністративно-господарську, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, за порушення встановленого порядку управління відходами, що призвело до негативного впливу на здоров’я людей, забруднення навколишнього природного середовища та завдало економічних збитків; порушення встановлених правил і режиму експлуатації установок та виробництв з оброблення відходів, полігонів для захоронення відходів. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги вид небезпечних відходів, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено