• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини системи опалення Соколівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Ярмолинецької селищної ради по вул. Шкільна, 21 в с. Соколівка Хмельницького району Хмельницької області, (відповідно до заходів по енергозбереженню об’єктів комунальної власності Ярмолинецької територіальної громади на 2022-2023 роки)» (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

2 864 694.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 323.47 UAH
Період оскарження: 11.09.2023 18:23 - 16.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

кваліфікаційні вимоги

Номер: 383c0b314de446d0a60ab08e71c67038
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013864-a.a2
Назва: кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.1 додатку №1 Учасником має бути надана інформаційна довідка про наявність власних кваліфікованих працівників для виконання робіт (у якій має бути відображена інформація про працівників за посадою слюсар-сантехнік не менше 1-го, маляр не менше 1-го, штукатур не менше 1-го. Про те відповідно до додатку №3 "Технічне завдання" в переліку робіт відсутні види робіт для яких необхідно мати в наявності маляра та штукатура. Відповідно до п.5 додатку №1 для підтвердження дотримання Учасником під час виконання робіт здорових та безпечних умов праці необхідно надати в складі тендерної пропозиції Учасника копії карт умов праці щодо професії маляра, штукатура разом з відповідними протоколами досліджень, однак наявність маляра та штукатура не потрібне для виконання робіт з капітального ремонту системи опалення! Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію з врахуванням специфіки оголошених робітю
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Технічне завдання замовника (Додаток 3) містить види робіт, для виконання яких передбачається залучення таких кваліфікованих працівників, як маляр (не менше 1-го) та штукатур (не менше 1-го). Тендерною документацією передбачено, що Учасник може підтвердити наявність таких працівників у будь який спосіб, передбачений чинним трудовим законодавством: наказом про прийняття працівника на роботу або договором ЦПХ. Також Замовник передбачив можливість залучення працівників субпідрядника. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, підтверджуючі документи щодо працівників вказаних професій, надаються субпідрядником. З огляду на викладене вище, Замовник не встановив дискримінаційні умови та не обмежив коло учасників. Умова тендерної документації щодо підтвердження наявності в Учасника працівників за професією маляра (не менше 1-го) та штукатура(не менше 1-го) не є дискримінаційною, відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», не обмежує коло учасників, а також не порушує їх права та законні інтереси.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: 7f80edd47c984e999a891f11806e5dc6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013864-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно п.6 розділу 3 Документації Учасники зобов’язані надати в складі пропозиції наступні документи: сертифікат ISO 9001:2015 або ISO EN 9001:2018, сертифікат ISO 45001:2019, сертифікат ISO 14001:2015, сертифікат ISO 37001:2018. Зазначені сертифікати мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та видані на ім’я такого учасника або субпідрядника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення будівельної діяльності. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”. Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. Враховуючи вищевказане просимо видалити вищевказану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно п.6 розділу III Документації встановлено, що Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015 або ISO EN 9001:2018, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи управління якості. Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 45001:2019, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему екологічного управління. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи екологічного управління. Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи управління щодо протидії корупції. Зазначені сертифікати мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та видані на ім’я такого учасника або субпідрядника. Дана вимога не є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Наявність в Учасника даних сертифікатів є гарантією спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг/робіт протягом усього часу їх надання/виконання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Одночасно, Замовником передбачена можливість надання вказаних вище сертифікатів від субпідрядника, якого учасник може залучити до виконання робіт. З огляду на викладене вище, Замовник не встановив дискримінаційні умови та не обмежив коло учасників. Умова тендерної документації щодо підтвердження наявності в Учасника сертифікатів ISO 9001:2015 або ISO EN 9001:2018, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, ISO 37001:2018 не є дискримінаційною, відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», не обмежує коло учасників, а також не порушує їх права та законні інтереси. Такої ж думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у Рішенні №673 -р/пк-пз від 13.01.2022.
Статус вимоги: Відхилено