• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудні відеокамери)

Нагрудні відеокамери

Торги не відбулися

1 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2023 17:25 - 24.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» Замовником.

Номер: bdf1b66f59a14edfbe3aeaf42432b2b3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.a8
Назва: СКАРГА щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» Замовником.
Скарга:
Реєстр № 38/1 від 01.11.2023р. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (далі скорочено – ТОВ) (Код ЄДРПОУ 33345054) Адреса: 02002, Київ, вул. Є. Сверстюка 19, к.1128 Електронна пошта: ukroboronexport.ltd@gmail.com Телефон: (098)2804940 Замовник: Головне управління Національної поліції у місці Києві (Код ЄДРПОУ 40108583 01601, Україна, Київська область, Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-11-013433-a СКАРГА щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» Замовником. Головне управління Національної поліції у місці Києві (надалі Замовник) оприлюднив Оголошення №UA-2023-09-11-013433-a про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудні відеокамери). Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у повній відповідності з вимогами Тендерної документації на закупівлю Замовника, подало відповідну тендерну пропозицію шляхом її розміщення в електронній системі закупівель. Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» загальною вартістю 996 000,00 грн. с НДС Протоколом №9 від 30.10.2023 року уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у м. Києві ПОВТОРНО!, всупереч положенням чинного законодавства і Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.10.2023 року №16617-п/пк-пз прийняте хибне рішення відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» не погоджується з таким рішенням, оскільки: 1.Перший раз Замовником 02.10.2023 р. було прийняте необґрунтоване Рішення, оформлене протоколом №7, про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 1.1.Підставами для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (далі – Скаржник), яка за всіма характеристиками відповідає Вимогам Замовника до предмета закупівлі, була та обставина, що Скаржником лише не були надані: – Сертифікат на системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO 27001:2023; – Сертифікат на системи управління безпеки ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008. Жодних інших зауважень у Замовника не було! 1.2.Тобто станом на 02.10.2023 р. пропозиція ТОВ«УКРОБОРОНЕКСПОРТ» відповідала ВСІМ вимогам Замовника окрім наявності вказаних сертифікатів. 1.3. Протокол № 7 від 02.10.2023 року уповноваженої особи Замовника був скасований Рішенням Комісії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.10.2023 року №16617-п/пк-п. 1.4. Тендерна документація Замовника і тендерна пропозиція Скаржника залишились таким яким були станом на 02.10.2023 року – дату прийняття протоколу №7, про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 1.5. п.60. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачає: «Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни, після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим пункту 59 цих особливостей, положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися, не підлягають оскарженню. Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання скарг, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб’єктами не було подано». 1.6. Ст.8 Цивільного кодексу України містить імперативні положення, згідно з якими: «1. Якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). 2. У разі неможливості використати аналогію закону для регулювання цивільних відносин вони регулюються відповідно до загальних засад цивільного законодавства (аналогія права)». 1.7. Прямої заборони Замовнику у разі скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника повторно відхиляти вказану пропозицію учасника з підстав які не були вказані в скасованому рішенні про відхилення тендерної пропозиції Учасника прямо не передбачене Особливостями, але виходячи з аналогії закону: не можуть бути підставою для ПОВТОРНОГО відхилення тендерної пропозиції Учасника ті положення тендерної пропозиції цього Учасника , щодо яких у Замовника не було жодних зауважень при прийнятті скасованого Уповноваженим органом Рішення про відхилення тендерної пропозиції. Є хибними підстави відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» вказані в Протоколі № 9 від 30.10.2023 року уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у м. Києві 2.Замовник хибно не вважає формальною помилкою кількість відеорегістраторів вказана учасником в документі, що не вимагався тендерною документацією. Вказана формальна помилка: – не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі; – не призводить до її спотворення; – не стосується характеристики предмета закупівлі; – не стосується кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 2.1.Згідно з «Переліком формальних помилок», Затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 формальними помилками вважаються: «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 2.3.З огляду на наведене, вважається формальною помилкою кількість відеорегістраторів вказана учасником в документі, що не вимагався тендерною документацією. Відповідно, вказана помилка не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» 3.У протоколі відхилення Замовник посилається на документ, що не вимагався тендерною документацією». 3.1.Інформація про кількість відеорегістраторів зазначена у таких документах, як «8 Довідка згода з умовами ТХ» зазначено кількість 120 шт, Документ «11 Підтвердження технічних характеристик» в якому зазначено 304 шт відеорегістраторів не вимагався тендерною документацією, а відтак не може бути підставою для відхилення. Крім цього в заповнених електронних формах в системі ПРОЗОРО зазначено кількість 120 відеорегістраторів, а саме: - за посиланням https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/f26c27448cdf4025a93861add0fe205e_f7dc67ef9c98e5a7056be784096faa48 https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/31406908/ 3.2.П.43. Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3.3.Таким чином, якщо на думку Замовника невідповідність кількості відеорегістраторів вказана учасником в документі, що не вимагався тендерною документацією іншим документам пропозиції – є недоліком тендерної пропозиції Учасника, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) для уточнення інформації Замовник зобов’язаний надати ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» 24 години на усунення недоліків. І лише у разі не усунення вказаного недоліку – Замовник мав право відхили пропозицію учасника. 3.4.При цьому звертаємо увагу Замовника на те, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» (стаття 26 Закону) З огляду на викладене, Замовник порушив п.43 Особливостей відхиливши пропозицію ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» з цієї причини. 4.Замовник у протоколі про відхилення пропозиції хибно зазначив: що Скаржник у файлі «24 Порівняльна таблиця.pdf» не зазначив інформацію щодо можливості зарядки через USB/зарядну станцію, а також відсутня інформація щодо типу акумуляторної батареї - Li-on або Li-pol та наявності запасної акумуляторної батареї. ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» не погоджується з Замовником оскільки зазначена інформація була вказана Скаржником в документах поданих у складі тендерної пропозиції: 4.1.Замовник в тендерній документації не вказав в якому конкретно документі пропозиції Учасник зобов’язаний вказати інформацію щодо можливості зарядки через USB/зарядну станцію, а також інформацію щодо типу акумуляторної батареї - Li-on або Li-pol та наявності запасної акумуляторної батареї. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником була встановлена лише вимога до предмета закупівлі: «Можливість зарядки через USB/зарядну станцію. Тип акумуляторної батареї - Li-on або Li-pol, наявність запасної акумуляторної батареї». 4.2.Інфомація про можливість зарядки через USB/зарядну станцію. Тип акумуляторної батареї - Li-on або Li-pol, наявність запасної акумуляторної батареї Скаржником було надано у складі пропозиції у наступних документах: «8 Довідка згода з умовами ТХ» «11 Підтвердження технічних характеристик» 24 Порівняльна таблиця 13.2 Паспорт DS.20 5.Замовник у протоколі про відхилення пропозиції підставою для відхилення найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» хибно зазначив що в Технічному паспорті, що надано у складі пропозиції Скаржника Інформація щодо післягарантійного обслуговування товару – відсутня. 5.1.ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» не погоджується з Замовником оскільки Замовник, в Тендерній документації не вказав, що документом який підтверджує інформацію, що термін після гарантійного обслуговування - не менше 5 років є Технічний паспорт. Фактично, інформація про після гарантійне обслуговування - не менше 5 років була вказана Скаржником в документах поданих у складі тендерної пропозиції. 5.2.Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником була встановлена лише вимога: «Гарантійний термін експлуатації - не менше 1,5 року, після гарантійне обслуговування - не менше 5 років». Учасником у файлі «24 Порівняльна таблиця-pdf» зазначено , що гарантійний термін експлуатації - не менше 1,5 року, після гарантійне обслуговування - не менше 5 років. 5.3.Звертаємо увагу Замовника, що вимога Ваша виконана, та підтверджена документами: «24 Порівняльна таблиця-pdf», «8 Довідка згода з умовами ТХ» , «11 Підтвердження технічних характеристик», «Копія сертиф. 28000.pdf», «Копія сертиф.27001.pdf.» Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» в паспорті (технічному паспорті) передбачена інформація тільки про гарантійне зобов’язання, а відтак інформація про після гарантійне обслуговування товару не зазначається в паспорті на товар. 5.4.Інфомація про після гарантійне обслуговування - не менше 5 років Скаржником було надано у складі пропозиції у наступних документах: «8 Довідка згода з умовами ТХ», «24 Порівняльна таблиця-pdf». Водночас, проектом договору (додаток 5 до тендерної документації) не передбачено після гарантійне обслуговування протягом 5 років. З огляду на викладене, дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозицію Скаржника, який запропонував найбільш економічно вигідну яка повністю відповідає ВСІМ вимогам Замовника порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як недискримінація учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи зазначене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням, ПРОШУ: 1.Скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у місці Києві оформлене протоколом від 30 жовтня 2023 року №9 щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 2.В порядку, передбаченому чинним законодавством та Тендерною документацією обрати переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудні відеокамери) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» та надіслати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». З повагою, Директор ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» ___________ М.М. Черевко
Дата розгляду скарги: 10.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2023 14:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.11.2023 14:35
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ", Черевко Михайло Миколайович 380982804940 ukroboronexport.ltd@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо неправомірного обрання переможцем процедури відкритих торгів тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника

Номер: ad1aa5bc4a7c46db84a8b6851b937fa3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.b7
Назва: СКАРГА щодо неправомірного обрання переможцем процедури відкритих торгів тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника
Скарга:
ПРОШУ: 1.Скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у місці Києві оформлене протоколом від 03 жовтня 2023 року №3 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, яким було обрано переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудні відеокамери) ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» та скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у місці Києві про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА». 2.Скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у місці Києві оформлене протоколом від 02 жовтня 2023 року №7 щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 3.В порядку, передбаченому чинним законодавством та Тендерною документацією Замовника зобов’язати Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у місці Києві обрати переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудні відеокамери) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» та зобов’язати Уповноважену особу Головного управління Національної поліції у місці Києві надіслати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». 4.У разі неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.10.2023 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2023 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник згоден з рішенням АМКУ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ", Черевко Михайло Миколайович 380982804940 ukroboronexport.ltd@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення законодавства.

Номер: 8839f27f312d4ac7a212c7b5ceae1a78
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.a6
Назва: Порушення законодавства.
Вимога:
При визначені вимог для підтвердження технічних характеристик вимагаємо застосовувати вимоги Закону України «Про захист прав споживачів», а не створювати перешкод для учасників різними ISO , які не мають ніякого відношення до предмету закупівлі. Вимагаємо привести додаток 2 у відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закон) тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потреби замовника. Більш того, згідно ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник встановлює вимоги тендерної документації керюючись виключно існуючими нормативно-правовими актами, практикою АМКУ та ДАСУ. Окрім того, маємо намір повідомити, що діючим законодавством передбечено механізм оскарження публічних закупівель, який реалізується відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.09.2023 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 640d0a37159b49f2ae8099d4b7a4a3a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.a5
Назва: Дискримінація
Вимога:
Тендерна документація, яка готується Замовником є основним документом, який містить вимоги щодо змісту та складу Тендерної документації визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Однією з запорук успішного проведення торгів є дотримання Замовником принципу недискримінації всіх учасників та рівного ставлення до них. Замовник при встановлені технічних, якісних характеристик предмету закупівлі та технічної специфікації повинен запобігти такої ситуації, коли виконати умови Документації можуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника. Тому, технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати щонайменше двом виробникам. Здійснивши аналіз ринку та вимоги викладені в Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», звертаємо Вашу увагу на те, що технічна специфікація містить дискримінаційні вимоги. З огляду на викладене, вимагаємо навести не менш 2-х виробників відеореєстраторів, які відповідають технічній специфікації, викладеної в додатку 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У тексті вимоги Вами було вірно зазначено, що Замовник має дотримуватись принципів визначених у Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на це та у відповідності до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» нами було проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, для одержання інформації від суб’єктів господарювання про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Проведеним аналізом одержаної інформації від суб’єктів господарювання, було встановлено технічні характеристики, які б задовольняли потреби Замовника, а також відповідали нормам чинного законодавства. Принагідно зазначеємо, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.09.2023 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 131701427e8a4b15b4be8b6e07e9528c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
3. У пропозиції потрібно надати перелік запропонованого обладнання з зазначенням повних найменувань моделей. 4. Запропонований учасником товар повинен мати відповідну технічну документацію: - довідка (інформація) в довільній формі щодо наявності авторизованого сервісного центру, який буде здійснювати гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі. У довідці зазначити найменування, місцезнаходження, контактний (і) телефон (и). Гарантом авторизованого сервісного центру, є наявність діючого на момент подання тендерної пропозиції сертифікату. На підтвердження наявності авторизованого сервісного центру, Учасник надає діючий сертифікат щодо авторизації виданий виробником. - для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару (а саме нагрудного відеореєстратора та станції заряджання) Учасник повинен надати детальні технічні характеристики товару із обов’язковим зазначенням найменування, моделі та артикулу із посиланням на відповідний документ (наприклад технічний паспорт, довідник (витяг) на українській мові та посилання на сайт виробника або дистриб’ютора (Якщо надано посилання на сайт дистриб’ютора, то додатково надати документ від виробника, що підтверджує повноваження дистриб’ютора)), копія якого завантажена у складі тендерної пропозиції Учасника. - копію сертифікату відповідності, копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 на запропоновану продукцію. - Сертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO 27001:2023; - Сертифікату на системи управління безпеки ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 - на підтвердження спроможності учасника вчасно здійснити поставку товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару (який ввозиться на територію України без сплати митних платежів), Учасник повинен надати оригінали документів або належно завірені копії документів, а саме, листа (и) авторизації від виробника (ів) на нагрудні відеореєстратори та станції заряджання, що пропонується учасником. Лист (и) повинен бути адресований Замовнику та повинен містити номер оголошення у системі ProZorro та бути чинним на дату подання тендерних пропозицій. Жодна вище зазначена вимога не підтверджує якість товара. З огляду на викладене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги та діяти відповідно до законодавства України. А також листа ДП Український державний центр радіочастот.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Детально ознайомившись зі змістом питання, повідомляємо наступне: Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закон) тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потреби замовника. Більш того, згідно ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Встановлення кількісних та якісних показників предмету закупівлі було обґрунтовано виходячи з виробничих потреб та особливостей замовника. Принагідно зазначеємо, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Тож, вважаємо недоцільним внесення змін у документацію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.09.2023 13:00
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2a0a2d0dea644d02959b05ee315442ae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник встановив в тендерній документації наступні вимоги: 3. У пропозиції потрібно надати перелік запропонованого обладнання з зазначенням повних найменувань моделей. 4. Запропонований учасником товар повинен мати відповідну технічну документацію: - довідка (інформація) в довільній формі щодо наявності авторизованого сервісного центру, який буде здійснювати гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі. У довідці зазначити найменування, місцезнаходження, контактний (і) телефон (и). Гарантом авторизованого сервісного центру, є наявність діючого на момент подання тендерної пропозиції сертифікату. На підтвердження наявності авторизованого сервісного центру, Учасник надає діючий сертифікат щодо авторизації виданий виробником. - для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару (а саме нагрудного відеореєстратора та станції заряджання) Учасник повинен надати детальні технічні характеристики товару із обов’язковим зазначенням найменування, моделі та артикулу із посиланням на відповідний документ (наприклад технічний паспорт, довідник (витяг) на українській мові та посилання на сайт виробника або дистриб’ютора (Якщо надано посилання на сайт дистриб’ютора, то додатково надати документ від виробника, що підтверджує повноваження дистриб’ютора)), копія якого завантажена у складі тендерної пропозиції Учасника. - копію сертифікату відповідності, копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 на запропоновану продукцію. - Сертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO 27001:2023; - Сертифікату на системи управління безпеки ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 - на підтвердження спроможності учасника вчасно здійснити поставку товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару (який ввозиться на територію України без сплати митних платежів), Учасник повинен надати оригінали документів або належно завірені копії документів, а саме, листа (и) авторизації від виробника (ів) на нагрудні відеореєстратори та станції заряджання, що пропонується учасником. Лист (и) повинен бути адресований Замовнику та повинен містити номер оголошення у системі ProZorro та бути чинним на дату подання тендерних пропозицій. Жодна з вищезазначених вимог не може бути прийнята як підтвердження технічних характеристик товару, Вони є дискримінаційними. З огляду на викладене приведіть тендерну документацію до вимог ччинного законодавства. А також листа ДП "Український державний центр радіочастот", який додається
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: 3. У пропозиції потрібно надати перелік запропонованого обладнання з зазначенням повних найменувань моделей. 4. Запропонований учасником товар повинен мати відповідну технічну документацію: - довідка (інформація) в довільній формі щодо наявності авторизованого сервісного центру, який буде здійснювати гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі. У довідці зазначити найменування, місцезнаходження, контактний (і) телефон (и). Гарантом авторизованого сервісного центру, є наявність діючого на момент подання тендерної пропозиції сертифікату. На підтвердження наявності авторизованого сервісного центру, Учасник надає діючий сертифікат щодо авторизації виданий виробником. - для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару (а саме нагрудного відеореєстратора та станції заряджання) Учасник повинен надати детальні технічні характеристики товару із обов’язковим зазначенням найменування, моделі та артикулу із посиланням на відповідний документ (наприклад технічний паспорт, довідник (витяг) на українській мові та посилання на сайт виробника або дистриб’ютора (Якщо надано посилання на сайт дистриб’ютора, то додатково надати документ від виробника, що підтверджує повноваження дистриб’ютора)), копія якого завантажена у складі тендерної пропозиції Учасника. - копію сертифікату відповідності, копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 на запропоновану продукцію. - Сертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO 27001:2023; - Сертифікату на системи управління безпеки ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 - на підтвердження спроможності учасника вчасно здійснити поставку товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару (який ввозиться на територію України без сплати митних платежів), Учасник повинен надати оригінали документів або належно завірені копії документів, а саме, листа (и) авторизації від виробника (ів) на нагрудні відеореєстратори та станції заряджання, що пропонується учасником. Лист (и) повинен бути адресований Замовнику та повинен містити номер оголошення у системі ProZorro та бути чинним на дату подання тендерних пропозицій. Жодна вище зазначена вимога не підтверджує якість товара. З огляду на викладене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги та діяти відповідно до законодавства України. А також листа ДП Український державний центр радіочастот.
Дата скасування: 22.09.2023 14:16
Вимога
Вирішена

Технічні

Номер: 7c8f56b9fe294fa0b0886477ef4665a9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.a2
Назва: Технічні
Вимога:
В вимогах Замовника зазначено Порти: USB, HDMI, 30 pin (або аналог). В сучасних відеореєстраторах не передбачається така кількість портів, оскільки програмне забезпечення відеореєстратора, дозволяє передавати, отримувати та обробляти дані через порт USB. З метою розширення конкуренції вимагаємо вилучити з вимог слова «HDMI, 30 pin» або сформулювати таким чином «Порти: USB або HDMI, або 30 pin (або аналог).»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги

Номер: ccb57bda441649f79834f6a08bf3b4b9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-11-013433-a.a1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Відеореєстратор, який містить GPS або WiFi або Bluetooth тощо відноситься до радіообладнання, а відтак учасник закупівлі не має права здійснювати продаж товару, а Замовник не повинен здійснювати придбання товару без сертифікату відповідності згідно Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 24 травня 2017 року № 355. Оскільки в додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено такі вимоги до відеореєстратора як: Вбудований мікрофон, динамік. Вбудований GPS приймач. GPS Гео Тег – зазначення координат на відео- та фотофайлах, ВИМАГАЄМО додати до додатку 2 таку вимогу: - копію Сертифікату на відповідність умовам технічного регламенту радіообладнання затвердженого постановою КМ України від 24.05.2017 № 355 (дійсний на час подання тендерної пропозиції).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детально ознайомившись зі змістом питання, повідомляємо наступне: Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закон) тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потреби замовника. Більш того, згідно ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Встановлення кількісних та якісних показників предмету закупівлі було обґрунтовано виходячи з виробничих потреб та особливостей замовника. Також у відповідності до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» нами було проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, для одержання інформації від суб’єктів господарювання про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Проведеним аналізом одержаної інформації від суб’єктів господарювання, було враховано такі кількісні та якісні показники предмету закупівлі, як габарити виробу, вага, зручність в експлуатації, термін експлуатації, строк гарантії, екологічна безпека, та оптимальне співвідношення ціни товару до його якості. Зазначимо, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до загальних принципів господарювання, визначених у статті 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання є дискримінаційним, оскільки відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 24 травня 2017 р. № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання», оскільки контроль за дотриманням постанови лежить на виробникові. Окрім того, зазначаємо, що поставлений товар буде детально перевірений на предмет дотриманням законодавства та відповідно до проєкту договору, викладеного у ТД 2.1 Товар Постачальника повинен відповідати вимогам до його якості на момент передачі Покупцю. Разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (інструкції з експлуатації, гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, гарантійний талон, технічний паспорт тощо). Тож, вважаємо недоцільним внесення змін у документацію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.09.2023 13:00