-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з шиномонтажу та мийки транспортних засобів
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Завершена
402 338.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 011.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 011.69 UAH
Період оскарження:
11.09.2023 15:05 - 16.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
1942cd81602d4a0f93fd7a233850aa9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-11-009385-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Уповноваженій особі замовника.
Питання щодо розробки та затвердження, оприлюднення у вільний доступ тендерної документації, технічних специфікацій предмета закупівлі, встановлення технічних умов, визнання умов щодо виконання учасником зобов'язання з надання зазначених послуг також планування закупівель,підготовка до проведення процедури, формування річного плану, прийняття змін до річного плану, визначення потреб в кількості. Встановлення обов'язкових вимоги впровадження системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001, надати скановану копію відповідного сертифікату, Повинні мати впроваджену систему управління якістю щодо технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів ДСТУ ISO 9001 з ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту та сертифікат з управління навколишнім середовищем, додаткові вимоги щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу а саме евакуатора, додатково встановлюєте наявність електрогенератора за ймовірними відключеннями електроенергії , додатково встановлюєте вимоги щодо наявності на станції технічного обслуговування п'ять підйомників зазначеними можливостями піднімання ваги, зазначеними кількісними працівниками не менше 5.
Встановили що предмет не розбивається на лот хоча є помилка в документації що можливо окремим лотом.
Питання в наступному чому ви не використовуєте загальні рекомендовані, розроблені правила з підготовки, закупівель з особливостями на період дії правового режиму воєнного стану з особливостями які зменшили терміни для оперативного вирішення нагальних державних потреб?
Встановлюєте нерівні умови відповідальності за можливе прострочення, встановлюєте стандарти, правила норми, характеристики до зазначених послуг а саме автомийка та шиномонтаж з ремонтом колісних дисків, ремонт шин зазначеними латками хоча це встановлює фахівець тому що це безпека за яку в принципі контролюєте, чому ви не використовуєте загальні положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, технічні регламенти безпеки машин із змінами про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції наприклад, закон України про національний стандарт системи екологічного управління, національний стандарт України про систему управління якістю основні положення та словник термінів,наказ державного підприємства українська наукове дослідник і навчальний центр проблем стандартизації сертифікації та якості про прийняття нормативних документів України гармонізованих міжнародними та європейськими нормативними документами скасування нормативних документів України із змінами, Закон України про затвердження порядку видачі або відмови у видачі свідоцтва про призначення розширення або скорочення сфери призначення призупинення чи про затвердження правил розроблення проектів технічних регламентів що затверджується кабінетом міністрів України на основі актів законодавства європейського союзу, про технічні регламенти та оцінку відповідності, ігноруєте положення про державну службу України з безпеки на транспорті.
Будь ласка зверніть увагу, скористайтесь правом щодо зміни дискримінаційних умов, вимог щодо наявності сертифікатів управління якістю які скасовані не працюють і такі які не відповідають за те що ви вказали і не відповідали, вже прийняті та розроблені інші технічні регламенти, відповідний нагляд контроль щодо продукції послуг встановлення вимог на відповідність стандартів України
Надайте відповідь, чому встановлені вимоги обов'язкові, додаткові механізми, наявність інших механізмів щодо ремонту, поточного ремонту колісних транспортних засобів предназначені для руху безрейковими дорогами та використовуються для перевезення людей та або вантажів а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановлення на ньому обладнання чи механізмів.
Наявність обов'язкового програмного забезпечення та обов'язково це повинно бути СТО. В мене наприклад авто мийка і шиномонтаж. А РКО веде приват банк.
У разі якщо ви не приведете зміни до чинної норми, буду звертатись з правом на оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ 15.09.2023 10:27
- ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ 15.09.2023 10:27
Дата подачі:
14.09.2023 00:42
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за приділену увагу до закупівель ДСБТ! З приводу вашого запитання повідомляємо наступне:
1. Слід зазначити, що згідно пункту 0.2 стандарту ISO 14001 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема:
- захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього;
- покращення екологічних показників;
- зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію;
- інше.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якісне виконання надання відповідних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для здійснення відповідних послуг матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 11 Замовник встановлює, що в разі неможливості Замовника доставити свій автомобіль на СТО Учасника для отримання відповідних послуг, Учасник зобов'язується власними силами транспортувати автомобіль Замовника до свого СТО за заявкою Замовника, а саме за допомогою евакуатора.
4. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 10 та у зв’язку з ймовірними відключеннями електричної енергії по всій території України Учасник повинен мати в наявності джерела альтернативного безперебійного живлення (генератори) для безперебійної роботи всіх робочих постів та обладнання станцій технічного обслуговування та своєчасного надання відповідних послуг Замовнику.
5. Відповідно до Додатку 3 обладнання, встановлене на СТО, повинно відповідати встановленим стандартам, зокрема:
У сервісній зоні повинно бути не менше 3 підіймачів з вантажопідйомністю від 3200 кг, а також ще не менше 4 підіймачів з вантажопідйомністю 5 000 кг.
На балансі Укртрансбезпеки рахується 78 автомобілів вагою більш ніж 3500 кг та 61 автомобіль вагою до 3 200 кг. Для економії службового часу на СТО може заїхати водночас до 8 службових автомобіля з різною вагою.
Також відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 5 зазначаються:
«один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
6. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору, які визначив Замовник, є незмінними та не вважаються дискримінаційними.
7. Згідно проєкту Договору про надання послуг п. 3.2. «Послуги надаються у відповідності з Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 р. № 615 (далі - Правила), Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 р. № 102.».
8. СТО мається на увазі будь яка установа, яка має необхідну матеріально-технічну базу для надання відповідних послуг, встановлених Замовником в тендерній документації.
Будь ласка зверніть увагу, що згідно Таблиця 5 Перелік транспортних засобів Замовника тендерної документації, надання послуг повинно здійснюватися по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
Статус вимоги:
Відхилено