• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві

Завершена

675 766.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 757.66 UAH
Період оскарження: 16.02.2018 17:27 - 01.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі

Номер: 3a5656d60e3c448d839c1e959c961bc4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-16-001812-a.a2
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 т. (044) 594-64-12, Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі) Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївзеленгосп» Юридична адреса: 54022, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Маячна, 1/7; Адреса для листування: 54022, м. Миколаїв, вул. Маячна, 1/7; тел. (0512) 22-10-74; E-mail: nikolaev.zelen.hoz@gmail.com; Банківські реквізити: п/р 26006260079 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО: 380805; Код за ЄДРПОУ: 36383789; Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради; Юридична адреса: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7; тел. (0512) 36-02-84; E-mail: depgkh@i.ua; Банківські реквізити: р/р невідомий ГУ ДКСУ в Миколаївській обл., МФО 826013; Код за ЄДРПОУ: 03365707; Відомості про процедуру закупівлі: Назва процедури закупівлі: відкриті торги; Дата та час проведення: 06 березня 2018 11:09 - 06 березня 2018 13:30 Предмет закупівлі: ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві) Tender ID: UA-2018-02-16-001812-a ID: 6e3ebdf8a52e43fd8a74059f303de5f6 16.02.2018 року в системі публічних закупівель «PROZORRO» (за адресою prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-16-001812-a) було опубліковано оголошення про закупівлю послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві). 06 березня 2018 року відбувся аукціон про публічну закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: (77310000-6) в якому взяли участь наступні підприємства: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївзеленгосп», код за ЄДРПОУ: 36383789; місцезнаходження вулиця Маячна 1/7, місто Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54022; 3. Фізична особа-підприємець Бутук Ірина Миколаївна, код за ЄРПОУ: 2160709080; місцезнаходження вулиця Будівельників, будинок 3, квартира 49, місто Вознесенськ, Миколаївська область, Україна, 56500; За результатами аукціону ФОП Бутук І. М., зайняла перше місце запропонувавши остаточну вартість робіт у сумі 585 000,00 гривень. Після завершення процедури аукціону, 13.03.2018 р., тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради було розглянуто пропозицію ФОП Бутук І. М., та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним підприємцем. Ознайомившись з опублікованою документацією на Інтернет ресурсі «Держзакупівлі.онлайн», було виявлено, що підприємець, яка оголошена переможцем аукціону, а саме Фізична особа-підприємець Бутук Ірина Миколаївна не виконала умови, які були визначенні в тендерній документації а саме: По-перше, у розділі «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16» зазначається вимога до учасників аукціону про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яку Замовник чітко визначив: «договір щодо надання послуг по догляду за зеленими насадженнями та копію акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору в якому (яких) мають бути зазначені наступні види послуг (робіт): або викошування газонів; або санітарне очищення території; або утримання фонтану». Але подані ФОП Бутук І. М., документи не відповідають чітко визначеному Замовником критерію, оскільки першому поданому Договорі про надання послуг № 22 від 06.06.2017 р., предметом договору визначено наступне: «Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з прибирання території за адресою Замовника …». Як вбачається, з вищезгаданого договору ФОП Бутук І. М., має досвід з здійснення прибирання території, але не має досвіду з санітарного очищення, тобто поданий договір не відповідає вимогам, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. По-друге, у другом у договорі поданому ФОП Бутук І. М., також не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у Договорі № 18 про надання послуг від 15.04.2017 р., предметом визначено: Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з посадки (створення квітнику) та догляду за квітами на присадибній ділянці …». Оскільки жоден з поданих ФОП Бутук І. М., договорів та актів виконаних робіт до договорів не містить підтвердження досвіду виконання робіт з викошування газонів, санітарне очищення території, або утримання фонтану, що визначено Замовником як обов’язкова умова, є підставою визнання тендерної пропозиції ФОП Бутук І. М., такою, що не відповідає вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. По-третє, замовником ставилась про надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність трудових відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. В складі тендерної пропозиції ФОП Бутук І. М., було подано цивільно-правові угоди з трьома працівниками, але виходячи із Роз’яснень наданих Міністерством соціальної політики України у листі від 23.05.2017 р. N 10620/0/2-17/13, зазначається, що Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Виходячи зі змісту норм статті 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовим договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець (власник або уповноважений ним орган), а цивільно-правового - замовник і виконавець. Виходячи із вищенаведеного листа-роз’яснення цивільно-правова угода не тягне виникнення трудових відносин між сторонами, що також є невиконанням умов Замовника про надання підтвердження наявності трудових відносин між учасником та вказаними у довідці працівниками. З огляду на невідповідність поданих ФОП Бутук І. М., документів умовам тендерної документації є підстави для відхилення тендерної пропозиції. Але незважаючи на допущенні порушення тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняв протизаконне рішення, щодо укладення договору з Фізичною особою-підприємцем Бутук Іриною Миколаївною. Допущенні тендерним комітетом порушення законодавства, мають явні ознаки дискримінаційних дій по відношенню до нашого товариства, відповідно з визначенням таких дій наведеним у п. 6, 7 ч. 2 ст. 15 Закону, а саме: - «Надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; - «Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами»; Також варто зазначити, що тендерна документація та Протокол про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 13.03.2018 року та повідомлення про намір укласти договір завантажені в систему електронних закупівель без підписів та печатки відповідальної особи замовника. На підставі вищенаведеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу; 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводяться Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради за предметом послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві) (код за ДК 021:2015: (77310000-6), Tender ID: UA-2018-02-16-001812-a; ID: 6e3ebdf8a52e43fd8a74059f303de5f6. 3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Бутук Іриною Миколаївною, код за ЄДРПОУ: 2160709080; 4. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради відновити та продовжити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги до органу оскарження в сумі 5000,00 гривень, з підтвердженням зарахування їх до державного бюджету; Директор ТОВ «Миколаївзеленгосп» Шпунтов Д. В.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.04.2018 21:50
Автор: ТОВ "Миколаївзеленгосп", Піднебесна Тамара Іванівна +380512220023 nikolaev.zelen.hoz@gmail.com http://zelenhoz.mk.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога в порядку частини 1 абзацу 2 ст32 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 3c49fd74f5fa4a9c96998e2ac80f8e2d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-16-001812-a.b1
Назва: Вимога в порядку частини 1 абзацу 2 ст32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Брижатому О.В. Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 06.03.2018 було проведено аукціон за кодом ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об'єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами та квітниками, розташований в м. Миколаєві) ТОВ «Миколаївзеленгосп» подало свою пропозицію та прийняло участь у аукціоні. За наслідками проведення якого переможцем було визнано іншого учасника, а саме ФОП Бутук Ірину Миколаївну. ТОВ “Миколаївзеленгосп” звертається до ДЖКХ Миколаївської міської ради за наданням інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ “Миколаївзеленгосп” якщо: На підтвердження наявності досвіду виконання робіт за аналогічним договором, ФОП Бутук Ірина Миколаївна надає Договір надання послуг з прибирання території (№22 від 06.06.2017) та акти до нього, коли тендерною документацією вимагалось договір щодо надання послуг по догляду за зеленими насадженнями та копію акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору в якому (яких) мають бути зазначені наступні види послуг (робіт):або викошування газонів;або санітарне очищення території; або утримання фонтану.Також у складі тендерної пропозиції ФОП Бутук Ірина Миколаївна надан договір надання послуг(№ 18 від 15.04.2017) в якому замовник бере на себе зобов'язання з посадки та догляду за квітами та акт до нього. У другому випадку також не просліджується договір по догляду за зеленими насадженнями та акти з або викошування газонів;або санітарного очищення території; або утримання фонтану. Виходячи із вищевикладеного не можливо визначити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тендерна пропозиція учасника не   відповідає   кваліфікаційним   критеріям, установленим статтею 16 Закону. З огляду на вищевикладене та у відповідності до ч. 1, абзац 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ “Миколаївзеленгосп”. Директор ТОВ «Миколаївзеленгосп» Шпунтов Д. В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Директору ТОВ «Миколаївзеленгосп» Шпунтову Д.В. На Вашу вимогу від 16.03.2018 року щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів (ФОП Бутук І.М.), у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Миколаївзеленгосп», тендерний комітет департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради повідомляє наступне. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до умов тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена тендерна пропозиція ФОП Бутук І.М., яка становить 585 000,00 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), в той же час, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Миколаївзеленгосп» становить 665 789,62 грн. (шістсот шістдесят п’ять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять грн. 62 коп.). Згідно з приписами ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Бутук І.М., тендерним комітетом встановлено її відповідність вимогам тендерної документації, а саме: відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником, відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та подання інших документів передбачених тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція ФОП Бутук І.М. визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації - ФОП Бутук І.М. визначено переможцем процедури закупівлі. Дякуємо за звернення! Голова тендерного комітету О.В. Брижатий
Статус вимоги: Не задоволено