-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку А-4
Завершена
198 979.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 989.80 UAH
мін. крок: 1% або 1 989.80 UAH
Період оскарження:
16.03.2018 18:12 - 22.03.2018 18:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
af5ad66a2de1410086b919a4442284fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-002304-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-03-16-002304-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Житомирській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-03-16-002304-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: товщина паперу, мікрон ISO 534 – 106 ± 4; жорсткість, мінімум ISO 2493 md – 125+/-15, cd – 60+/-10; вміст вологи, % ISO – 4,3 % ± 0,4. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити параметр до паперу А-4 – вологість, % та змінити параметри і викласти їх в наступній редакції: товщина паперу, мікрон ISO 534 – min 100; жорсткість, мінімум ISO 2493 md – 122+/-22, cd – 50+/-15 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 11:14
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
a233818c3ed44e8589f5568db21b5137
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-002304-c.c2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-16-002304-c (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 28.03.2018 р.
05.04.2018 о 17:06 було опубліковано Протокол № 61 від 04.04.2018р, де зазначено, що пропозиція учасника ТОВ “Український папір” відхилено через відсутній додаток п’ятий до оголошення а саме: проект договору про закупівлю та не надання зразку паперу, який планується до підписання, що вимагався відповідно до оголошення про закупівлю, проте дане відхилення є неправомірною дією з боку Замовника.
Відповідно до Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Замовником у п. 4, Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та в інших розділах подання Проекту договору не передбачено. Звертаємо увагу, що надання зразку паперу, який планується до підписання теж не передбачено Оголошення про проведення допорогової закупівлі. Інформація про надання зразку паперу, який планується до постачання зазначено Замовником лише у Додатку 1 до оголошення, проте строків подання зразку зазначено не було.
Також зазначаємо, що відповідно до вимог п. 9 Оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено, що Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства на умовах, що відповідають умовам прийнятої Замовником пропозиції Учасника, не раніше ніж через 2 робочих дні та не пізніше 20 днів після оприлюднення рішення про переможця Закупівлі, проте станом на 05.04.2018 року учасника ТОВ “Український папір” не було визнано переможцем закупівлі, а отже учасник не мав жодних підстав для подання Замовнику проекту договору або зразку паперу.
Виходячи з вище поданої інформації, вимагаємо відмінити рішення щодо визначення переможцем учасника ПП “Палей”, скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ “Український папір” та визнати останнього переможцем відповідно «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35. В разі ігнорування даного звернення, ми будемо вимушені звернутися до відповідних органів для перевірки законності дій з боку Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 12.04.2018.pdf 12.04.2018 18:06
Дата подачі:
09.04.2018 22:04
Вирішення:
Вимогу учасника неможливо задовольнити у звязку з тим, що Замовник не може оцінити якість поставленого товару оскільки учасник не надав зразок та не вказав у жодному із документів конкретну марку чи назву паперу, який планується до поставки.
Статус вимоги:
Відхилено