-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна (для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) згідно коду за ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»
Завершена
1 115 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 577.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 577.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2023 14:30 - 13.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
e8cd0ac3c018418c8baed277b8d47317
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-08-009009-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику!
Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне.
8 вересня 2023 року Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) (код ЄДРПОУ – 43315602) (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-08-009009-a, оголошення про проведення закупівлі послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна (для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)) ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»), за процедурою – відкриті торги з особливостями.
Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:
1. Згідно «Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатка №1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ» до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У пункту 1 Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у виконавця спеціалізованих ліцензійних комп’ютерних програм (Audatex, Eurotax, інше) та іншого інформаційного забезпечення передбаченого Методикою товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, із зазначенням форми власності.
Перелічена вище вимога Замовника порушують законні права та інтереси нашого підприємства на участь у вказаній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно 1.3. Методики товарознавчої експертизи її вимоги є обов'язковими для всіх суб'єктів оціночної діяльності під час оцінки КТЗ у випадках, передбачених законодавством України або договорами між суб'єктами цивільно-правових відносин. Тому Методикою товарознавчої експертизи у Додатку 6 встановлений перелік рекомендованих нормативно-правових актів, методичної, довідкової літератури та комп'ютерних баз даних з програмним забезпеченням, також допускається використання каталогів, комп'ютерних програм та прайс-листів дилерів виробників і торговельних фірм, а також із спеціалізованих для продажу КТЗ періодичних видань та використання ресурсів мережі Інтернет.
Згідно Методики товарознавчої експертизи спеціалізовані ліцензійні комп’ютерні програми (Audatex та інше) рекомендовані для складання кошторису відновлювального ремонту КТЗ. Також зазначене, що нормативно-правові документи, методична та довідкова література, версії програмних продуктів можуть з часом оновлюватися.
Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі Закон про оцінку), Методикою товарознавчої експертизи та будь-якими іншими нормативно-правовими документами, для здійснення оціночної діяльності за напрямом 1.3. «Оцінка колісних транспортних засобів» та для оцінки арештованого майна для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), не встановлена наявність у СОД ліцензійних комп’ютерних програм (Audatex, Eurotax, інше) та іншого інформаційного забезпечення.
Таким чином, вимога щодо наявності договорів, що підтверджують наявність ліцензійних комп’ютерних програм (Audatex, Eurotax, інше) та іншого інформаційного забезпечення є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно «Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатка №1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ» до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У пункті 2 Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у штаті СОД не менше, ніж 12 працівників на дату оприлюднення інформації про закупівлю, з яких не менше 10 оцінювачів мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів з яких:
- не менш як 3 (два) працівники успішно пройшли міжнародно-визнаний навчальний курс з оцінки майна та мають сертифікат міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA);
- не менш 5-х сертифікованих оцінювачів, які мають кваліфікацію з експертної грошової оцінки земельних ділянок;
- не менш ніж 1 (один) сертифікований оцінювач, який має профільну вищу освіту з бухгалтерського обліку або економіки/фінансів.
Перелічена вище вимога Замовника порушують законні права та інтереси нашого підприємства на участь у вказаній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 08.09.2023 р. № 112, проекту договору, який наведений у Додатку 5, та Додатку № 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» предметом закупівлі є виключно послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна, визначеного у виконавчих провадженнях відділів державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), з метою встановлення ринкової вартості майна для реалізації на публічних торгах (аукціоні), які надаються в межах Києва, Київської області та Черкаській області. Також виконавець повинен надавати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам, передбаченим законами України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та викладені у національному стандарті № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, національному стандарті № 2 «Оцінка нерухомого майна», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1442, національному стандарті № 3, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 29.11.2006 № 1655 «Оцінка цілісних майнових комплексів», національному стандарті № 4 «Оцінка майнових прав інтелектуальної власності», затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 03.10.2007 № 1185, методиці оцінки майна, затвердженою постановою Кабінетів Міністрів України від 10.12.2003 № 1891, ЗаконуУкраїни «Про виконавче провадження» та інших нормативно-правових актів України.
Законом про оцінку встановлено, що оцінка майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають у своєму складі хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за будь-якими напрямами з оцінки для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
Відповідно до ст.5 Закону про оцінку та будь-якими іншими нормативно-правовими документами, для здійснення оціночної діяльності за будь-якими напрямами оцінки та оцінки арештованого майна для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) з метою встановлення ринкової вартості майна для реалізації на публічних торгах (аукціоні), не встановлено обов’язкової наявності у штаті або складі СОД 12 працівників, 5 або 10 оцінювачів відповідної кваліфікації, оцінювачів, що мають сертифікат міжнародного зразка та оцінювачів, що мають профільну вищу освіту з бухгалтерського обліку або економіки/фінансів.
Таким чином, вимога щодо наявності у штаті СОД щонайменше 12 працівників, з яких 10 оцінювачів, з яких 3 (два) працівники успішно пройшли міжнародно-визнаний навчальний курс з оцінки майна та мають сертифікат міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA), не менш 5-х сертифікованих оцінювачів, які мають кваліфікацію з експертної грошової оцінки земельних ділянок та не менш ніж 1 (один) сертифікований оцінювач, який має профільну вищу освіту з бухгалтерського обліку або економіки/фінансів є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно «Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатка №1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ» до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У п.п. 2.7. та 2.10. пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявність в штаті учасника спеціаліста інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна, який має право проводити передбачені статтею 393 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи з технічної інвентаризації об’єкту нерухомого майна, та вимога надати копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна.
Перелічена вище вимога Замовника порушують законні права та інтереси нашого підприємства на участь у вказаній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 08.09.2023 р. № 112, проекту договору, який наведений у Додатку 5, та Додатку № 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» предметом закупівлі є виключно послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна, за результатами яких виконавець зобов’язаний надати Замовнику звіт про оцінку майна.
Законом про оцінку встановлено, що оцінка майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають у своєму складі хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за будь-якими напрямами з оцінки для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
Відповідно до ст.5 Закону про оцінку та будь-якими іншими нормативно-правовими документами, для здійснення оціночної діяльності за будь-якими напрямами оцінки та оцінки арештованого майна для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), не встановлено обов’язкової наявності у штаті або складі СОД спеціаліста інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна та кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна для здійснення оціночної діяльності.
Таким чином, вимога щодо наявності у штаті СОД спеціаліста інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна, є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Вилучити вимогу в п.п.1.1. та 1.3 пункту 1. Додатка №1 до Тендерної документації та рункт 1 Додатка №1 до Тендерної документації викласти наступним чином:
«Документи, що підтверджують наявність у власності чи користуванні адміністративного приміщення (розміщення адміністративного приміщення у тимчасових спорудах не допускається)».
2. Вилучити вимогу в п.п.2.5. пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації.
3. Вилучити вимогу в п.п.2.6. пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації.
4. Вилучити вимогу в п.п.2.7. пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації.
5. Вилучити вимогу в п.п.2.10. пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації.
6. п.п. 2.1 пункт 2 Додатка № 1 до Тендерної документації викласти наступним чином:
«Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Під відповідною кваліфікацією та досвідом слід мати на увазі наявність в оцінювача кваліфікаційного свідоцтва за напрямком 1.1.».
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника у штаті оцінювачів, які мають кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності, а також мають досвід роботи в штаті суб’єкта оціночної діяльності – учасника закупівлі до дати оприлюднення оголошення про закупівлю (з обов’язковим зазначенням такої інформації: прізвище, ініціали, посада, стаж та/або досвід роботи на ній) та які будуть залучатися до надання послуг, з яких:
1) не менш 1-го сертифікований оцінювач, який має кваліфікацію з експертної грошової оцінки земельних ділянок;
2) не менш 1-го сертифікованого оцінювача, який має кваліфікацію оцінювача – 1.6 "Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність".
Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 113.pdf 15.09.2023 14:26
Дата подачі:
12.09.2023 17:11
Вирішення:
П Р О Т О К О Л № 113
уповноваженої особи
Центрального міжрегіонального управління
Міністерства юстиції (м. Київ)
м. Київ «15» вересня 2023 року
Порядок денний:
1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги від 12.09.2023
(UA-2023-09-08-009009-a.a1) процедури закупівлі послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна (для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) згідно коду за ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління».
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час прийому пропозицій процедури закупівлі послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна (для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) згідно коду за ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» потенційним учасником була подана вимога від 12.09.2023
(UA-2023-09-08-009009-a.a1), щодо внесення зміни до тендерної документації.
Потенційний учасник вимагає усунути порушення принципів здійснення публічних закупівель щодо встановлення дискримінаційних вимог та внести зміни до тендерної документації, та викласти її в новій редакції запропонованій потенційним учасником для забезпечення можливості участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розглянувши вищезазначену вимогу, повідомляєм наступне:
1. Специфікою роботи з оцінки арештованих відділами ДВС колісних транспортних засобів (далі – КТЗ) є в тому числі оцінка КТЗ арештованого митними органами, тобто КТЗ що ввозиться на митну територію України, а також їх частин. Такі транспортні засоби, в деяких випадках, частково розукомплектовані та мають пошкодження. Також, арештовані державними виконавцями транспортні засоби теж можуть мати пошкодження, вартість яких повинна бути врахована під час оцінки даних КТЗ.
Відповідно до п. 7.3 «Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів» затвердженої Наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України 24.11.2003 142/5/2092 (у редакції наказу Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24.07.2009 № 1335/5/1159) (далі - Методика), вартість транспортних засобів визначається з урахуванням «додаткового збільшення (зменшення) ринкової вартості КТЗ виходячи з його комплектності, укомплектованості, пошкоджень, відновлення і оновлення складників», яке в свою чергу відповідно до п. 7.25 цієї методики визначається з урахуванням «вартості відновлювального ремонту з урахуванням коефіцієнта фізичного зносу КТЗ, розрахованого відповідно до вимог пункту 8.2 Методики».
В свою чергу, п. 8.2 Методики передбачено визначення: вартості ремонтно-відновлювальних робіт; вартості необхідних для ремонту матеріалів; вартості нових складників, що підлягають заміні під час ремонту. Для визначення вищезазначених складових Методикою в Додатку 6 наведено перелік рекомендованих нормативно-правових актів, методичної, довідкової літератури та комп'ютерних баз даних з програмним забезпеченням.
Вимогою Методики до програмного забезпечення є відповідність статусу науково-прикладного результату відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" та пройти апробацію у державних спеціалізованих установах.
В зв’язку з значною кількістю робіт по оцінці КТЗ та обмеженими законом строками на її виконання, Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) як замовник закупівлі обґрунтовано вимагає наявність у учасника відповідного програмного забезпечення для виконання даного виду робіт.
Ми не наполягаємо на виборі тієї чи іншої програми з дозволених Методикою, тому в тендерній документації, встановлена вимога щодо наявності у виконавця спеціалізованих ліцензійних комп’ютерних програм (Audatex, Eurotax, інше).
Але, програмне забезпечення, повинно використовуватись учасником на законних підставах, та відповідати вимогам «Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів», як обов’язкового документу при виконанні оцінок КТЗ та їх складових.
Отже, наша вимога повністю обґрунтована.
2. Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» встановлено, що оцінка майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають у своєму складі хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за будь-якими напрямами з оцінки для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
Наша вимога не обмежує та ніяким чином не впливає на можливість отримання учасником сертифіката суб’єкта оціночної діяльності.
Така вимога обумовлена значною кількістю оцінок які необхідно виконати – обсягом робіт. Значним територіальним розосередженням відділів замовника – в трьох територіальних одиницях України – м. Київ, Київська та Черкаська області.
Отже, вимога повністю обґрунтована специфікою виконання договору, кількістю робіт, місцезнаходженням відділів, часом встановленим законом на виконання оцінки в рамках виконавчого провадження.
3. п.п. 2.7. та 2.10. пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявність в штаті учасника спеціаліста інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна, який має право проводити передбачені статтею 393 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи з технічної інвентаризації об’єкту нерухомого майна, та вимога надати копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна.
Така вимога обґрунтована частою необхідністю визначення технічних характеристик нерухомого майна, в ході проведення оцінки в рамках виконавчого провадження.
Для об’єктивної оцінки нерухомого майна, оцінювач повинен мати його технічні характеристики – в тому числі загальну площу, житлову площу, площу допоміжних приміщень, матеріал конструктивних елементів, тощо.
Специфікою виконання договору є визначення вартості арештованого майна, в тому числі нерухомого.
В ході підготовки документів для передачі такого майна на оцінку, державні виконавці в більшості випадків стикаються з недостатністю технічної інформації про арештоване нерухоме майно, яка необхідна оцінювачу. Особливо, в регіонах постраждалих під час проведення військових дій.
Наявність в штаті учасника спеціаліста інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна значно прискорити виконання окремих оцінок, зокрема оцінок нерухомого майна – житлового та не житлового призначення.
З огляду на значну кількість робіт, обмежений законом час на їх виконання встановлений законом та специфіку збору необхідної для оцінки інформації дана вимога повністю обґрунтована.
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства України, а також з власного досвіду використання товару, його характеристик.
Хочемо зазначити, що Замовник встановлював дискримінаційних вимог до предмету закупівель.
Таким чином, внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна (для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) згідно коду за ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» є недоцільним.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення щодо Вимоги від 12.09.2023
(UA-2023-09-08-009009-a.a1) процедури закупівлі послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна (для відділів державної виконавчої служби у м. Києві, Київській області та Черкаській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) згідно коду за ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»..
2. Підготувати необхідні документи та здійснити інші заходи у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа
Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(м. Київ)
_____________
підпис Віталій ДАНЧУК
Статус вимоги:
Відхилено