• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів ДНЗ "ПЦ ПТО")

Завершена

270 359.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 351.80 UAH
Період оскарження: 08.09.2023 12:06 - 15.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Внести зміни до ТД

Номер: 68669e426cd246e29a5a4ccfc20fcea8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-08-005691-a.b1
Назва: Внести зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку 1 тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, а саме зазначені Інші документи від Учасника, які потрібно надати у складі пропозиції: Копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи Про встановлення відповідності вимогам санітарних норм підприємства: при постачанні продуктів харчування, виготовлення та реалізація страв, буфетної продукції; постачання інших готових страв. Наголошуємо, що видача висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на скасована 20.09.2015 року Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року. Згідно Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив: Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу; Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників). Таким чином, санітарно-епідеміологічні експертизи не проводяться, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017 р. Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби ліквідовано Державну санітарно-епідеміологічну службу. До того ж, постачання готових страв не є об’єктом санітарно - епідеміологічної експертизи, відповідно неможливо надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно вищевикладеного, завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства покладено на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно, на підтвердження дотримання санітарних норм, Замовник мав би вимагати надати у складі пропозиції документи, видані Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (наприклад: рішення про реєстрацію потужностей операторів ринку на діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу; АКТ складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; АКТ складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), тощо). Таким чином, Замовник встановлює вимогу надати копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи, яку неможливо виконати учасникам які зареєстровані після 20.09.2015 р. та, відповідно, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають санітарно-епідеміологічні експертизи видані до 20.09.2015 року. Ми плануємо прийняти участь у даній закупівлі, проте наше підприємство створене лише в 2022 році, а отже здійснюємо свою діяльність менше року та, відповідно, у нас відсутня можливість надати санітарно-епідеміологічні експертизи. Таким чином, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічні експертизи по відношенню до інших суб’єктів господарювання та значно звужує коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи, а саме видалити вимогу: «Копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи Про встановлення відповідності вимогам санітарних норм підприємства: при постачанні продуктів харчування, виготовлення та реалізація страв, буфетної продукції; постачання інших готових страв.» та внести зміни в Тендерну документацію. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, стосовно Вашої вимоги повідомляємо, що найближчим часом замовником буде прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено