-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин; 09134200-9 Дизельне паливо) - Бензин А-95 (в талонах номіналом 10-20 літрів); Дизельне паливо (в талонах номіналом 10-20 літрів)
Завершена
190 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 952.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 952.00 UAH
Період оскарження:
07.09.2023 19:01 - 12.09.2023 00:00
Скарга
Скасована
Порушення закону та безпідставне відхилення
Номер:
e82d72fc0e9f441d8018f8bf13eb462d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-07-014139-a.b1
Назва:
Порушення закону та безпідставне відхилення
Скарга:
№1 від 25.09.2023
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: Санаторій «Одеса» Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Тел. +380487465190, +380487435111 sanodessazakupki@gmail.com
Місцезнаходження 65067, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 52
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. 380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
61072, Харківська обл., місто Харків, вул.Тобольська, будинок 42-А, кімната 204
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-07-014139-a
Назва предмету закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин; 09134200-9 Дизельне паливо) - Бензин А-95 (в талонах номіналом 10-20 літрів); Дизельне паливо (в талонах номіналом 10-20 літрів)
Ідентифікатор закупівлі: ac73be9dc0f94d64a8378923021112f8 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
21 вересня 2023 року
СКАРГА
на ПРОТОКОЛ No 82 від 19 вересня 2023 року
та
ПРОТОКОЛ No 83 від 21 вересня 2023 року
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями
Замовником – Санаторій «Одеса» Служби безпеки України було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:15 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 Бензин; 09134200-9 Дизельне паливо) - Бензин А-95 (в талонах номіналом 10-20 літрів); Дизельне паливо (в талонах номіналом 10-20 літрів)
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»
15.09.2023 р. за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі – Учасник).
В ході розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» замовником здійснено цілу низку порушень Закону україни «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Так 19.09.2023 Замовником було визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН», але того ж дня було оприлюднено протокол №82 від 19.09.2023 про визнання помилковим оприлюднення протоколу про визначення переможця та продовжено час розгляду пропозиції після чого розміщено повідомлення про усунення невідповідностей.
Вважаємо такі дії грубим порушення з боку замовника вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
Згідно п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням п. 43 Особливостей.
Відповідно до ч.10 ст.29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином, рішення про подовження строку розгляду пропозиції має бути своєчасним (протягом пятиденного строку розгляду) та аргументованим (з посиланням на обставини такого рішення).
Закон та Особливості не містять норм згідно яких можна після визначення переможця і фактичного закінчення строку розгляду пропозиції та оприлюднення протоколу розгляду, відмінити рішення про визначення переможця та продовжити строк розгляду пропозиції учасника.
Здійснивши вищезазначені порушення замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення наступного змісту : Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, які були надані згідно вимог Додатку 2 Тендерної документації та розмістив вимогу про усунення в який зазначив: «з 19.09.2023 13:26 до 20.09.2023 13:26
Опис:
Згідно Додатку 2 ТД Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати перелік власних та партнерських АЗС з адресами по всій території м. Одеса, Одеській області та по Україні. Така інформація у складі наданої Тендерної пропозиції представнена в неповному обсязі»
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. В якому не зазначив в чому саме полягають невідповвідності, а також не зазначив перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У розміщеному замовником повідомлені не можливо встановити в чому саме полягає невідповідність і яку інформацію не надав учасник. Також замовник не зазначив перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, залишивши учасника в здогадках, що саме замовник вважає невідповідністю.
21.09.2023 Замовник відхиляє пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначивши в протоколі наступне: Учасник додав документи, які повинні підтвердити усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій,
Надані Учасником інформація щодо переліку АЗС висвітлює назву, контактний номер та адресу. Але не вносить розуміння щодо інформації про правові відносини – власна АЗС або партнерська. Також власними силами Замовника за допомогою застосунку Google Mapsбуло перевірено відповідність умові про заправку службового автотранспорту Замовника безпосередньо на АЗС учасника з обов’язковою кількістю АЗС - не менше п’яти в межах шестикілометрової граничної зони розміщення за місцезнаходженням Замовника (м. Одеса, Французький бульвар, 52). Такій умові відповідають лише три адреси.
З власної ініціативи Учасником було повністю оновлено тендерну пропозицію. Додаток 4 «Форма листа-згоди» не відповідає формі Замовника ні в первинному варіанті тендерної пропозиції, ні в оновленому варіанті.
Відхиляючи пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» після розгляду з урахуванням вимоги замовник також здійснює низку грубих порушень, а саме:
- Відхиляючи пропозицію з підстав того, що інформація щодо переліку АЗС висвітлює назву, контактний номер та адресу але не вносить розуміння щодо інформації про правові відносини – власна АЗС або партнерська, є безпідставними та незаконними діями Замовника. Додатком 2 до ТД встановлено вимогу: «Відпуск за талонами; талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (талонів) на момент звернення Замовника відповідно закінчення строку талонів, що діють в мережах АЗС на території України, номіналом 10-20 л, заправка службового автотранспорту Замовника безпосередньо на АЗС учасника з обов’язковою кількістю АЗС - не менше п’яти в межах шестикілометрової граничної зони розміщення за місцезнаходженням Замовника (м. Одеса, Французький бульвар, 52). Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати перелік власних та партнерських АЗС з адресами по всій території м. Одеса, Одеській області та по Україні.» Тобто замовник, в своїй тендерній документації не вимагав надання інформації щодо правових відносин щодо користування по кожній АЗС яку учасники подають у складі тендерних пропозицій. Отже, не встановлюючи конкретної вимоги яку мав виконати учасник, замовник не має права відхилення. Крім того, Учасник якого замовник визначив переможцем після відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", також не зазначив правові відносини користування АЗС в своїй пропозиції, однак був визнаний переможцем закупівлі.
Такі дії замовника свідчать про його упередженість.
- Відхиляючи пропозицію з підстав того, що замовник власними силами за допомогою застосунку Google Maps було перевірено відповідність умові про заправку службового автотранспорту Замовника безпосередньо на АЗС учасника з обов’язковою кількістю АЗС - не менше п’яти в межах шестикілометрової граничної зони розміщення за місцезнаходженням Замовника (м. Одеса, Французький бульвар, 52). Такій умові відповідають лише три адреси є незаконим. Згідно п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Отже, замовник не мав права самостійно перевіряти інформацію учасника на достовірність там відхиляти його пропозицію з даних підстав.
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» надало перелік АЗС в якому шість АЗС знаходяться в межах шестикілометрової граничної зони розміщення за місцезнаходженням Замовника (м. Одеса, Французький бульвар, 52).
- Третья з підстав відхилення: Додаток 4 «Форма листа-згоди» не відповідає формі Замовника. Відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не розміщував повідомлення з вимогою про усунення невідповідності щодо того, що Додаток 4 «Форма листа-згоди» не відповідає формі Замовника, а отже не мав права відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» з цих підстав.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель встановлені ст.5 Закону, щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» є таким, що не відповідає вимогам тендерної документації та порушує наші права як Учасника.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункти 41,42,43 Особливостей
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-09-07-014139-a Замовником Санаторій «Одеса» Служби безпеки України, код згідно з ЄДРПОУ 20000025;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення протокол №82 від 19.09.2023 стосовно відміни рішення про визначення переможця та продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН» протокол №83 від 21.09.2023.
1. копія протоколу №82 від 19.09.2023
2. копія протоколу №83 від 21.09.2023
3. Довідка з роздруківкою відстані до АЗС.
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Санаторій Одеса.docx 25.09.2023 13:56
- Скарга Санаторій Одеса.pdf.asice.zip 25.09.2023 13:56
- відстані.pdf 25.09.2023 13:56
- photo_2023-09-25_13-55-55.jpg 25.09.2023 13:56
- ПРОТОКОЛ УО-83.pdf 25.09.2023 13:56
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
27.09.2023 00:01