• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові, клапани зворотні, клапани регулюючі)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-08-16-003231-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.

Торги не відбулися

47 688 590.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 476 885.90 UAH
Період оскарження: 07.09.2023 16:49 - 29.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Уточнення по характеристикам та терміну поставки

Номер: 78d445ca324a4729a13de4d6290b4dc6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.b7
Назва: Уточнення по характеристикам та терміну поставки
Вимога:
1. В документації до закупівлі не вказано необхідний рік виготовлення запитуваних товарів. Просимо вказати в розділі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» , щодо кожної позиції товару, виготовлення не раніше ….. року. 2. В додатку 4 “Проект договору” вказано термін поставки товару 90 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки на постачання Товару. Однак термін дії договору до грудня 2024 року. При наданні Замовником заявки на постачання товару одразу після підписання договору – даний термін є недостатнім для виконання Постачальником. Просимо вказати дану вимогу в наступному вигляді - «90 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки на постачання Товару, але не раніше ніж через 180 календарних днів з дати підписання договору».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У відповідності до пунктів «Вимоги до виготовлення» кожної позиції Товарів Додатка 1 до тендерної документації – арматура трубопровідна має бути новою, не вживаною і відповідати сучасним вимогам по технічним характеристикам, економічності, надійності і відповідати за матеріальним виконанням умовам експлуатації. При цьому, гарантійні зобов'язання на Товари мають бути не гірші ніж зазначені в відповідних пунктах «Гарантійний термін експлуатації», кожної позиції Товарів додатку 1 до тендерної документації. 2. У відповідь на вимогу повідомляємо, що номенклатура, кількість запірної та регулюючої арматури, які є предметом даної закупівлі, та їх максимальні строки поставки відповідають потребам Замовника, що обумовлено затвердженою виробничою програмою завершення об’єкта незавершеного будівництва, для якого призначена арматура. Відповідно до умов п.12.1 розділу 12 Додатку 4 до тендерної документації – Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2024 року (включно), а в частині розрахунків – до їх повного виконання
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо скасувати дану закупівлю!

Номер: 495d321c89b14c368b3c0629bc78024b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.b6
Назва: Просимо скасувати дану закупівлю!
Вимога:
Шановний Замовник, Зважаючи на всі вимоги, що були висунуті раніше, декількома виробниками та їх представниками, можемо зробити висновок- мониторінг цін та аналіз ринку даних товарів був виконаний незадовільно, наприклад нам як виробнику запірної арматури, запит не надсилався. А це значить, що Ваших "спеціалістів" не цікавить закупівля по реальним ринковим цінам!!! А це вже питання до моніторінгових служб....Тому я Вас прошу не ганьбитися, прикриваючись нормативними актами та законами, а скасувати дану Закупівлю, провести по-справжньому аналіз виробників та цін даної продукції та заощадити в цей нелегкий для кожного час, декілька мільйонів для Вашої державній компанії. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь повідомляємо, що номенклатура, кількість запірної та регулюючої арматури, які є предметом даної закупівлі, та їх строки поставки відповідають потребам Замовника, що обумовлено затвердженою виробничою Програмою завершення об’єкта незавершеного будівництва, для якого призначена арматура. Внесення змін до тендерної документації в частині розбивки на лоти однолотової закупівлі суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги по поділу на лоти та скасування дискримінаційних вимог по сертифікації.

Номер: f086dbe4e1104e2c97408c3f267df2d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.b5
Назва: Вимоги по поділу на лоти та скасування дискримінаційних вимог по сертифікації.
Вимога:
Шановний Замовник, Ми підприємство-виробник кранів кульових діаметром до DN500. Вже більше п’яти років, з часу як була впроваджена система державних закупівель Prozorro , в чесних та конкурентних торгах стаємо переможцями та поставляємо в Вашу адресу кожного місяця десятки одиниць якісної продукції - кранів кульових, як для ваших підрозділів по регіонах так і для більшості будівельно-монтажних організацій. Закупівля «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові, клапани зворотні, клапани регулюючі)» ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-07-013096-a на нашу думку була цілеспрямовано організована так, щоб обмежити коло учасників до одного!!! Наші переконання ґрунтуються на деяких фактах: - по- перше була внесена в один лот номенклатура типорозмірів кранів кульових до DN1200, яку виготовляє тільки один виробник в України, натомість DN500 – чотири виробника. Таким чином спеціалістами Замовника була усунута конкуренція на внутрішньому ринку трубопровідної арматури України; - -по-друге в той же лот були внесені клапани зворотні та запірно-регулюючі клапани антипомпажні великих типорозмірів, що не дасть змоги «великим» іноземним виробникам кранів кульових та виробникам клапанів зворотніх та клапанів антипомпажних прийняти участь у закупівлі; - по- трете до Додатку 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, була внесена технічна характеристика: - Вимога до приводу клапану: 18. Сертифікація SIL Так, не нижче SIL2 Мається на увазі, що даний сертифікат повинен підтверджувати можливість виробника Товару забезпечити рівень повноти безпеки SIL 2 згідно ДСТУ EN 61508-1:2019 або IEC61508. Цей міжнародний стандарт встановлює загальний підхід до всіх дій життєвого циклу безпеки для систем, що складаються з електричних та/або електронних та/або програмованих електронних (E/E/ПE) елементів, які використовуються для виконання функцій безпеки. Тобто сертифікат стосується автоматизованих систем (програмованих електронних систем) керуваня. В приводах (пневматичних, пневмогідравлічних) відсутні електричні або електронні або програмовані електронні елементи конструкції, це лише виконавчі органи кранів кульових, що працюють по законам гідравлики та пневматики, керування яких відбувається за допомогою блоків керування, що керуються зовнішніми електричними та електроними системами, що знаходяться на в диспетчерських пунктах керування, тому вимогу по отриманню сертифіката не нижче SIL2 вважаємо технічно необґрунтованою та незрозумілою, а його отримання обмежує коло учасників. Відповідно до затверджених правил, для атестації продукції на відповідність вимогам SIL від другого рівня та вище необхідно залучення сторонніх фахівців для проведення незалежної оціночної експертизи. Право проведення таких експертиз мають лише інженери, атестовані у спеціалізованих навчальних центрах TÜV (на території Європейського союзу) і які мають відповідні сертифікати, що підтверджують цей факт. Підпис експерта, що засвідчує, є обов'язковою умовою для підтвердження справжності виданого сертифіката SIL. Ми стверджуємо, що на території України неможлива нормальна робота представників навчальних центрів TÜV через бойові дії та військове положення. Ми, як вітчизняний виробник запірної арматури для нафтогазової промисловості України , вважаємо, що дана вимога в технічній документації є дискримінаційна, та обмежує участь багатьох вітчизняних виробників у поставці. Зважаючи на вище наведене, вважаємо що даний сертифікат, який до речі отримав «єдиний з претендентів на перемогу», тільки для того, щоб не мати конкурентів в закупівлях https://frunze.com.ua/ru/2021/09/15/15-09-2021-g-sertifikaciya-sil-2/, а спеціалісти Замовника злочинним чином всіляко сприяють внесенню безглуздих та не потрібних вимог по сертифікацію. Тому вимагаємо: - 1. Поділити закупівлю на лоти : - -крани кульові до DN500; - -крани кульові більше DN500; - клапани зворотні; - клапани запірно-регулюючі; 2.Прибрати з вимог штучну та надуману вимогу по сертифікації приводів SIL2, а натомість вимагати при поставці кранів та приводів сертифікат згідно якого повинні виробляються крани кульові в Україні та інших країнах світа: ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313 або API6D або еквівалент. Сподіваюсь на порозуміння . Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо, що номенклатура, кількість запірної та регулюючої арматури, які є предметом даної закупівлі, та їх максимальні строки поставки відповідають потребам Замовника, що обумовлено затвердженою виробничою програмою завершення об’єкта незавершеного будівництва, для якого призначена арматура. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р.) : "частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (із змінами та доповненнями) та є правом, а не обов’язком замовника. Слід зауважити, що внесення змін до тендерної документації щодо поділу предмета закупівлі на лоти після оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю, нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель не передбачена. Крім того зазначаємо, що усі технічні рішення, включно з вимогами до наявності сертифікації SIL2 для окремих видів арматури, обумовлено проєктними рішеннями, виконаними при розробленні проєктно-кошторисної документації на стадії "Проект" та "Робоча документація", які були затверджені Замовником в установленому порядку із отриманням позитивного експертного звіту Державної експертизи щодо розгляду проєктної документації на будівництво.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відносно розділення на окремі лоти та збільшення строків поставки

Номер: c189b66375a144f08e4a21559b36246a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.a4
Назва: Відносно розділення на окремі лоти та збільшення строків поставки
Вимога:
Шановний Замовнику! Для розширення кола потенційних учасників тендерних торгів просимо розглянути можливість розділення закупівлі на окремі лоти по функціональному призначенню трубопровідної арматури та збільшення строку поставки до рівня не менше 10-ти місяців, оскільки якісне виконання заказу такого об’єму в обумовлені Специфікацією строки фактично неможливе, особливо для вітчизняних виробників, вимушених працювати в умовах воєнного стану.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо, що номенклатура, кількість запірної та регулюючої арматури, які є предметом даної закупівлі, та їх максимальні строки поставки відповідають потребам Замовника, що обумовлено затвердженою виробничою програмою завершення об’єкта незавершеного будівництва, для якого призначена арматура. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р.) : "частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (із змінами та доповненнями) та є правом, а не обов’язком замовника. Слід зауважити, що внесення змін до тендерної документації щодо поділу предмета закупівлі на лоти після оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю, нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель не передбачена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Участь в тендерній процедурі

Номер: af595c3c763242fca3474992b50bb0f6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.c3
Назва: Участь в тендерній процедурі
Вимога:
Шановний Замовнику! Наша компанія є представником відомих європейських виробників запірної та регулюючої трубопровідної арматури і розглядає можливість участі в данній тендерній процедурі. Проте, той факт, що у данній закупівлі в одному лоті об'єднані кульові крани, зворотні клапани та запірно-регулюючі клапани, в поєднанні з вкрай стислими термінами виробництва, унеможливлює нашу участь в тендері. У відповідності до загальносвітової практики проведення тендерів щодо закупівлі трубопровідної арматури, об'єднання різних типів трубопровідної арматури в одному лоті призводить до зменшення кількості учасників, пониження конкуренції, та, як наслідок, неможливості отримання Замовником найнижчої ціни. Враховуючи вищезазначене, просимо розглянути можливість проведення закупівлі кількома окремими лотами, розділеними по типу арматури: "Клапани запірно-регулюючі", "Кульові крани", "Клапани зворотні".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо, що номенклатура, кількість запірної та регулюючої арматури, які є предметом даної закупівлі, та їх максимальні строки поставки відповідають потребам Замовника, що обумовлено затвердженою виробничою програмою завершення об’єкта незавершеного будівництва, для якого призначена арматура. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р.) : "частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (із змінами та доповненнями) та є правом, а не обов’язком замовника. Слід зауважити, що внесення змін до тендерної документації щодо поділу предмета закупівлі на лоти після оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю, нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель не передбачена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження кола учасників, надання конкурентної переваги

Номер: f274cdc44a564e0f9f84315d6030bf7d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.b2
Назва: Обмеження кола учасників, надання конкурентної переваги
Вимога:
Шановний Замовник! Предметом закупівель є крани кульові, клапани зворотні, клапани регулюючі. Такий перелік обладнання, що має свої специфічні умови виготовлення, налаштування та обслуговування, поданий в одному лоті значно звужує можливості конкурентної пропозиції, а саме, звужують коло Учасників, які можуть запропонувати даний вид обладнання. Прикладом цього є поєднання в одному лоті кранів кульових та клапанів регулюючих. Як результат, можливості отримання Замовником найбільш вигідної ціни звужені. Пропонуємо відокремити позиції №№14,15 Клапан запірно-регулюючий DN***PN64 в окремий лот.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо, що номенклатура, кількість запірної та регулюючої арматури, які є предметом даної закупівлі, та їх максимальні строки поставки відповідають потребам Замовника, що обумовлено затвердженою виробничою програмою завершення об’єкта незавершеного будівництва, для якого призначена арматура. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р.) : "частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (із змінами та доповненнями) та є правом, а не обов’язком замовника. Слід зауважити, що внесення змін до тендерної документації щодо поділу предмета закупівлі на лоти після оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю, нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель не передбачена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Стандарт на лакофарбове пориття

Номер: 7ae4fcef79fc48249b914d89d208dadc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-013096-a.c1
Назва: Стандарт на лакофарбове пориття
Вимога:
Шановний Замовнику! Стандарт, на який посилається Замовник, (ДСТУ ISO 12944-5:2015 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 5. Захисні лакофарбові системи (ISO 12944-5:2007, IDT)) не діє на території України. На даний час діє ДСТУ ISO 12944-5:2020 "Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 5. Захисні лакофарбові системи (ISO 12944-5:2019, IDT). Таким чином, Замовник посилається на технічні стандарти, які вже є недіючими і Учасники не зможуть виконати ці технічні вимоги. Просимо привести технічні вимоги до предмету закупівлі у відповідність до стандартів, які діють в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення наразі опрацьовується ініціатором закупівлі. В разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2023 17:32