• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

“Капітальний ремонт по заміні вікон, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації, навчального корпусу №4 Криворізького державного педагогічного університету за адресою: вул. Героїв АТО, 79а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50086”

Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Протокол № 178 від 07.09.2023. Строки виконання робіт: до 01 грудня 2024 року включно. Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік – 3 100 000,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі на 2024 рік – 2 443 067,60 грн з ПДВ.

Торги відмінено

5 543 067.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 715.34 UAH
Період оскарження: 07.09.2023 15:37 - 16.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Склопакети не відповідають нормам України

Номер: 846ea0e075674019940cc4f337d48ea6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-010993-a.c3
Назва: Склопакети не відповідають нормам України
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо замінити тип склопакетів як для дверей так і вікон, адже вони не відповідають нормам. Згідно чинних норм, а саме ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність будівель" для закладів освіти вимагається застосовувати 2-камерні склопакети із загальною товщиною не менше ніж 32 мм . А зазначений в технічних вимогах тендерної документації Замовника, тип «4-16-4» - це однокамерний склопакет, якій не відповідає нормам України. Звідси виходить, що по завершенню торгів, договір між Замовником і Підрядником може вважатися не дійсним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо що ви помітили та допомогли нам уникнути порушення. Дійсно, відповідно до ДБН В.2.6-31:2021віконні блоки повинні мати мінімальний опір теплопередачі, не менше 0,9 М2•К/ВТ. Звертаємо Вашу увагу, що норми ДБН В.2.6-31:2021 не містять жодних технічних вимог щодо типу скло пакетів (їх камерність, товщина тощо). Натомість ДБН В.2.6-31:2021 ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ передбачає, що Мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції житлових та громадських будівель Rqmin (Таб. 1, ст 7) має бути не менше 0,90 М2•К/ВТ. для І температурної зони. Також на ст.7 під Таб.1 пункт 5.2.2 ДБН В.2.6-31:2021 ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ, допускає “5.2.2. При реконструкції, капітальному ремонті визначених проектною документацією частин будівлі, у тому числі з метою термомодернізації, для непрозорих огороджувальних конструкцій, світлопрозорих огороджувальних конструкцій та зовнішніх дверей в місцях загального користування багатоквартирних житлових і громадських будівель допускається зниження значень приведеного опору теплопередачі до рівня 75 % від Rqmin при обов'язковому виконанні умов для цих елементів теплоізоляційної оболонки за формулами (5) та (6)” Враховуючи зазначене, а також те, що неможливо усунення виявлених порушень. Закупівля “Капітальний ремонт по заміні вікон, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації, навчального корпусу №4 Криворізького державного педагогічного університету за адресою: вул. Героїв АТО, 79а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50086” буде скасована, для корегування проекту
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискримінації учасників закупівлі

Номер: 095941a4daf1466582339bf96ca3360a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-010993-a.c2
Назва: Щодо дискримінації учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замоник просимо вас внести зміни в умови тендерної закупівлі. Ви, як Замовник, зазначаєте про необхідність наявності Сертифікату ISO 9001:2018 у учасника. Даний сертифікат ISO не є обов’язковим на території України, також такі сертифікати зараз можна замовити на будь-якому сайті, який пропонує послуги юристів. Практикою і з досвіду різних справ, що проходять через суд, стосовно питання про необхідність таких ISO, зазначається, що дана сертифікація не є запорукою для Замовника, що такий учасник, надасть йому якісне виконання робіт. Також, згідно з умовами отримання даного сертифікату потребує надання ліцензійного документу, який засвідчує, що учасник має право виконувати даний вид робіт. Хоча згідно Постанові Кабінету Міністрів України №406 від 07.07.2017 року (із змінами від 04.08.2023р.) , якщо Замовник планує здійснювати, заміну вікон (дверей), то відповідно Постанови Кабінету Міністрів України №406 від 07.07.2017 року (із змінами від 04.08.2023р.), згідно п.4 - проведення робіт з заміни існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів з будь-якого матеріалу (у тому числі металопластикових) - ліцензуванню не підлягає. Навіщо тоді надавати такого типу ISO, якщо Замовник не має права вимагати ліцензію на види робіт, які не потребують ліцензії
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Стосовно вашого запиту буде внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна умова щодо ISO

Номер: 6a344fef24254062a1ad8d338e2e3211
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-07-010993-a.a1
Назва: Дискримінаційна умова щодо ISO
Вимога:
Шановний Замовнику Просимо вас видалити дискримінаційну умову. А саме пункт 4.1.9: «В тендерній пропозиції учасник має надати копію виданого на ім’я учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління (менеджменту) якістю такого учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно виконання будівельних та будівельно-монтажних робіт..» Дана умова робить нечесним процес проведення торгів. Умова, яку висунуто не за для отримання якісних послуг, а за для цілеспрямованого звуження кола достойних учасників, які б надали не менш якісні послуги за вигідною ціною. Адже сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі” Нижче приведена практика суду: Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 постановив, що: «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Метою забезпечення отримання якісних робіт Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності вимогам відповідних робіт. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність виконання якісних робіт та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і не містить жодних дискримінаційних умов. Проте, враховуючи, що наявність зазначеного сертифікату не може вважатись обов’язковою, а його відсутність не може бути підставою для відхилення пропозиції, ми йдемо назустріч Вашому запиту і вилучаємо пункт 4.1.9 із Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено