• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) гуртожитку №4 ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України»

Торги відмінено

1 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 800.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2018 15:44 - 16.03.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Пояснення до протоколу

Номер: 1d0ce6a2c57548aaaa0b93ab7003741b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-001126-a.a5
Назва: Пояснення до протоколу
Вимога:
Шановний замовник, відносно відповіді на вимогу від ТОВ « Підприємство «МОНТАЖСТРОЙ» від 10.04.2018р., вимогаємо пояснень що до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2018р. про відхилення нашої пропозиції. ТОВ «Вінтера-Вікна» має такі ж самі «недолики» в тендерної документації, алеж оголошена переможцем. 1.Підстава : -Не надано обгрутовання… Відповідь: – за кожним пунктом вказано обгрунтовання Коментар :додаю кошторис ТОВ «Вінтера-Вікна» - обгрунтовання немає! 2.Підстава: – Не надані протоколи…. Відповідь: - адже не було прямої вимоги надати протоколи, що вказані у Сертифікатах 3.Підстава: -термін дії сертифікату підвіконня до 04.04.2018р Відповідь: - на момент подання тендерної пропозиції надало чинний сертифікат відповідності на підвіконня Коментар : сертифікат той же, дата подачі пропозиції 20.03. 4. Підстава: термін протокола горючесті Коментар: не було прямої вимоги надати протокол, був надан додатково. 5.Підстава : -Не надано обгрутовання… Коментар: дублює пункт підстави №1, для кількості! 6. Підстава : -ціна монтажної піни… Коментар: є іншою закупівлею, не заборонено законом. 7. 6. Підстава : -не надано підтвердження відповідності… Коментар: надана Довідка гарантія, за вих..№43/03-18 від 03.03.2018р. Рішення вважаємо протиправним і залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів з проханням дати належну правову оцінку.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення комісії.

Номер: 5dfa590a52764b869c9f971987b9833c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-001126-a.a4
Назва: Оскарження рішення комісії.
Вимога:
Повідомляємо, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА" (код ЄДРМОУ 39762659) не відповідає кваліфікаційним вимогам. 1. Відповідно до Проектно-тендерної документації, кваліфікаційними вимогами учасників є тривалість діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 4 років, а також досвід у виготовленні та монтажі металопластикових віконних блоків не менше 4 років. Поряд з цим, відповідно до даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (у відкритому доступі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА" (код ЄДРМОУ 39762659), що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.04.2017 року «визнано переможцем», зареєстровано у 2015 році (дата запису: 23.04.2015, номер запису: 1 224 102 0000 072741). Інформація щодо спадкоємності правоспадкоємності у ЄДРПОУ відсутня, поле «Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа» не заповнене. Отже, інформація, що міститься у Гарантійному листі щодо тривалості діяльності підприємства ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" від 19.03.2018 р. №25 не відповідає дійсності, що є ознакою невідповідності умовам проектно-тендерної документації. 2. Термін дії «Сертифікату відповідності на підвіконня…» - до 04.04.02018 р. 3. Не надані протоколи УПС 32/190-4-17; УПС 33/190-4-17 від 30.03.2017р. до «Сертифікату відповідності на підвіконня…» від 05.05.2017 р. 4. Додаток 1 до сертифіката відповідності/свідотства про визнання UA1.177.0004831-17 (підвіконня) дійсний до 05.04.2017 р. 5. Не надані протоколи №108-1/С-17 від 25.10.2017 р.; №12/СРМ-17 від 17.07.2017 р. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02.-04/19383 до «Сертифікату відповідності на профілі ПВХ для віконних та…» від 25.10.2017 р. 6. Не надані протоколи №2017.03.03.23.04; №2017.03.03.23.05 від 23.03.2017 р. до «Сертифікату відповідності на склопакети клеєні…» від 29.08.2017 р. 7. Не наданий протокол №2017.07.03.20.01 від 20.03.2017 р. до «Сертифікату відповідності на пристрої поворотні, відкидні…» від 20.08.2017 р. 8. Не надано обґрунтування та посилання на постачальника у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" не відповідає вимогам проектно-тендерної документації, надана завідомо неправдива інформація, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Крім того, учасником не надані документи, що обов’язкові для надання, та мають суттєве значення для оцінки змісту пропозиції. Таким чином, учасник ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, на підставі ст. 16, ч. 7 ст. 28, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог проектно-тендерної документації вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Вимогами тендерної документації не було встановлено спосіб підтвердження діяльності підприємства не менше 4-х років. Вважаємо, що гарантійним листом № 25 від 19.03.2018 щодо тривалості діяльності підприємства, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА" підтвердило наявність досвіду роботи більше 4-х років. А тому, пропозиція ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА" на момент подання та розкриття тендерної пропозиції надало чинний сертифікат відповідності на підвіконня. А тому, пропозиція ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації. 3. Замовник вважає, що ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації адже не було прямої вимоги надати протоколи, що вказані у Сертифікатах. Надано протокол випробовувань №Р02/06-17 від 02.06.2017р. 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА" на момент подання тендерної пропозиції надало чинний сертифікат відповідності на підвіконня. А тому, пропозиція ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації. 5. Замовник вважає, що ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації адже не було прямої вимоги надати протоколи, що вказані у Сертифікатах. Надано протокол випробовувань №Р02/06-17 від 02.06.2017р. 6. Замовник вважає, що ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації адже не було прямої вимоги надати протоколи, що вказані у Сертифікатах. Надано протокол випробовувань №Р02/06-17 від 02.06.2017р. 7. Замовник вважає, що ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації адже не було прямої вимоги надати протоколи, що вказані у Сертифікатах. Надано протокол випробовувань №Р02/06-17 від 02.06.2017р. 8. У відомості ресурсів за кожним пунктом будівельних матеріалів, виробів та конструкцій вказано обґрунтування та посилання на постачальника. А тому Замовник вважає, що ТОВ «Вінтера-Вікна» відповідає у цій частині вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення комісії.

Номер: 20d33d606e484d00a83b1cf7322db2fe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-001126-a.a3
Назва: Оскарження рішення комісії.
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовник, у зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «МОНТАЖСТРОЙ» (надалі – учасник, код закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-02-26-001126-a), повідомляємо наступне. Учасник надав всю необхідну інформацію та документацію, що підтверджує його відповідність усім кваліфікаційним критеріям. У Протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2018 р. (опублікований в системі 28.03.2018 р. 16 год. 55 хв.) у якості підстав відхилення тендерної пропозиції зазначено «…згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: -». Конкретних причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації та будь-якої аргументації у протоколі не зазначено взагалі. У зв’язку з цим, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Це порушує принципи здійснення закупівель, шо визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Також, це може свідчити про корупційні дії та зловживання. На підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО у зазначений законом строк та спосіб надати додаткову інформацію стосовно конкретних причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Помилково не внесено підстави відхилення: не відповідає вимогам технічного завдання АГЧ, а саме : • не надано обґрунтування та посилання на постачальника у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; • не надані протоколи Т-195/09-17; Т-196/09-17; Т-197/09-17 від 26.09.2017р. до «Сертифікату відповідності на блоки віконні…»- від 26.09.2017р.; • термін дії «Сертифікату відповідності на підвіконня…» - до 04.04.2018р.; • термін дії протоколу №7ГГ(2) випробувань по визначенню групи горючості до 11.02.2018р.; • не надано обґрунтування та посилання на постачальника у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; • ціна монтажної піни та відливів в кошторисній документації відрізняється від ціни наданій в кошторисній документації по поточному ремонту гуртожитку №3; • не надано підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо наявності дискримінаційних вимог

Номер: b7abd6adbbe4455a98249021ccac8c74
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-001126-a.b2
Назва: щодо наявності дискримінаційних вимог
Вимога:
Розглянувши ваше розяснення до тендерної документаціїповідомляємо, що вимога щодо наяності матеріально-технічної бази у місті Дніпро є дискримінаційною вимогою, яка суперечить основним принципам, та в свою чергу дискредитує потенційних учасників з інших міст, не містить під собою ніякого підґрунтя та суперечить основним принципам закупівлі згідно ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, оскільки звужує потенційне коло учасників, оскільки учасники з других міст не будуть мати змогу прийняти участь у закупівлі, оскільки здебільшого мате.тех база учасників знаходить у місті їх реєстрації або за основним місцем здійснення їх підприємницької діяльності. Наявність матеріально-технічної бази учасника за місцем реєстрації, не заважає досить успівшно провадити діяльність на теріторії інших міст, навіть при виробництві та постачанні віконних виробів, які є предметом закупівлі. В свою чергу, даною вимогою ви надаєте перевагу учасникам які провадять діяльність та мають мат-тех.базу лише в місті Дніпро, що порушує ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі!!!!! Зважаючи на викладене вище, за для запобігання корупційним діям та зловживанням, Вимагаємо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу. У разі невиконання вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ, ДАСУ та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність матеріально-технічної бази в м. Дніпро тендерний комітет не вважає дискримінаційною вимогою
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

щодо наявності дискримінаційних вимог

Номер: 863a8a39d3a54267bff349cb07a5dd4e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-001126-a.c1
Назва: щодо наявності дискримінаційних вимог
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію було виявлено, що документація містить дискримінаційні вимоги щодо закупівлі, а саме: «3. Додаткові вимоги: …3.2. Юридична адреса та адреса фактичного проведення діяльності Учасника – м. Дніпро.», яка в свою чергу дискредитує потенційних учасників з інших міст, не містить під собою ніякого підґрунтя та суперечить основним принципам закупівлі згідно ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Зважаючи на викладене вище, за для запобігання корупційним діям та зловживанням, Вимагаємо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу. У разі невиконання вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ, ДАСУ та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Мається на увазі наявність матеріально-технічної бази у м. Дніпро.
Статус вимоги: Відхилено