• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивно-реабілітаційного, оздоровчого майданчика на території Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради за адресою: вул. Олександра Олеся, 13, м. Рівне за кодом ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»

Завершена

3 436 797.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 183.99 UAH
Період оскарження: 06.09.2023 17:06 - 11.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування незаконного ріщення щодо відхилення пропозиції

Номер: c588ca8662d84505b7f554c3be302a8e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-06-014171-a.a1
Назва: Вимога на скасування незаконного ріщення щодо відхилення пропозиції
Вимога:
За результатами вивчення Протоколу від 19.09.2023р. №441 встановлено порушення Уповноваженою особою встановлених принципів публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивності та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Замовником зазначено незаконну підставу для відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" посилаючись на те, що тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема «Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Договірна ціна, Дефектний акт. Однак відповідно Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документи окремо по кожній черзі робіт, тобто згідно Дефектних актів 1 черги та 2 черги, однак Учасником надано один загальний Дефектний акт та загальний Локальний кошторис». Однак вищезазначена інформація не відповідає дійсності, Учасник не погоджується з наведеною підставою для відхилення та вважає його таким, що порушує права та інтереси Учасника , а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості). Така позиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" ґрунтується на наступному: Так в складі тендерної документації Замовника, а саме Додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені наступні вимоги : Учасник надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами, визначеними замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме: - Договірна ціна; - Дефектний акт; - Зведений кошторисний розрахунок - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат; - Пояснювальну записку щодо загальної кошторисної трудомісткості; нормативної трудомісткості робіт, яка передбачається у прямих витратах; загальної кошторисної заробітної плати. На виконання вищенаведеного , у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" надано договірну ціну, в якій враховані всі вимоги Замовника, а також всі необхідні витрати та розрахунки. На виконання вищезазначених вимог учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" завантажив кошторисну документацію та всі відповідні розрахунки, що в повному обсязі відповідає технічному завданню згідно Додатку 2 ТД. Так в складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" надано файли Дефектний акт, Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок, Локальний кошторис, Підсумкова відомість, Пояснювальна записка, Розрахунок. Тендерною документацією Замовника, зокрема Додатком 2 до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі не було встановлено вимоги щодо надання обов’язково окремо по кожній черзі робіт локальних кошторисів та дефектних актів, адже згідно з Додатком 2 до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі -Учасник надає замовнику Дефектний акт; Локальний кошторис. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" надав як і вимагалося Дефектний акт; Локальний кошторис. Дефектний акт та локальний кошторис містить всі види робіт, які зазначені Додатком 2 до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі, згідно з обсягами, визначеними замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника,всі об’єми та одиниці виміру ідентичні, всі витрати враховані та ціна пропозиції залишається незміною. Якщо Замовник хотів щоб учасники надавали документи окремо по кожній черзі робіт, необхідно було про це уточнити, тому що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ надав кошторисні документи які вимагалися з врахуванням всього переліку робіт, наданого Замовником, всіх можливих витрат у відповідності до умов тендерної документації та Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Все вищезазначене свідчить, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ належним чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції Положенням Тендерної документації у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" умовам тендерної документації в даній частині та свідчить про відсутність підстав про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ", неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ". На підставі викладеного, відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника з наведених в протоколі підстав, не відповідає дійсності та суперечить вимогам Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було прийнято незаконне рішення чим порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивності та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Таким чином, Замовник в супереч діючого законодавства порушує права учасника та законні інтереси Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладення договору з Замовником у майбутньому. Керуючись Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами, Ми маємо право звернутись до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу неправомірного рішення, щодо відхилення нашої пропозиції в порушенні вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. Тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ВЕЙ" Протоколом від 19.09.2023р. №441. Вважаємо такі дії Замовника упередженими та направленими на заволодіння бюджетними коштами, шляхом відхилення пропозиції з меншою ціною. Уразі продовження такої протиправної поведінки Замовника ми будемо звертатися до правоохоронних органів та до Органу Оскарження Антимонопольного комітету України з метою припинення протиправної діяльності та притягнення винних осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надання послуг та виконання робіт чи закупівля товарів проводиться згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12 жовтня 2022 року. (зі змінами) (далі-Особливості). Згідно ч.2 ст. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Адміністрація КНП «МЛ №2» РМР розглянувши звернення щодо Протоколу №441 від 19.09.2023 року, згідно положень якого КНП «МЛ №2» РМР було відхилено пропозицію ТзОВ «Ю-ВЕЙ» на виконання робіт по об΄єкту «Капітальний ремонт спортивно – реабілітаційного, оздоровчого майданчика на території Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради за адресою: вул. Олександра Олеся, 13, м. Рівне» по причині невідповідності наданої технічної документації вимогам предмету закупівлі - звертається до керівництва ТзОВ «Ю-ВЕЙ» із наступним: у додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Замовником було чітко вказано та надано два окремі дефектні акти: 1. «Капітальний ремонт спортивно – реабілітаційного, оздоровчого майданчика на території Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради за адресою: вул. Олександра Олеся, 13, м. Рівне» спортивний майданчик І черга, та «Капітальний ремонт спортивно – реабілітаційного, оздоровчого майданчика на території Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради за адресою: вул. Олександра Олеся, 13, м. Рівне» баскетбольний майданчик ІІ черга. Водночас Ваше зауваження щодо формулювання Замовником технічних вимог, де було сказано про те, що Учасник має надати «…Договірна ціна; - Дефектний акт; - Зведений кошторисний розрахунок - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат; - Пояснювальну записку щодо загальної кошторисної трудомісткості; нормативної трудомісткості робіт, яка передбачається у прямих витратах; загальної кошторисної заробітної плати» приймається, але вказана помилка (вказання назви необхідних документів в однині, а не в множині) згідно положень «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Роботи «Капітальний ремонт спортивно – реабілітаційного, оздоровчого майданчика на території Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради за адресою: вул. Олександра Олеся, 13, м. Рівне»» за кодом ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» є формальною помилкою. З іншого боку подання Учасником пропозиції без розбивки на черговості виконання робіт є суттєвою грубою помилкою. Водночас Розділом 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» «Тендерної документації» чітко встановлено порядок та терміни отримання Учасником від Замовника необхідних роз’яснень щодо тендерної документації та усунення зауважень. Стосовно додаткових роз’яснень щодо черговості виконання робіт - жодних запитів зі сторони ТзОВ «Ю-ВЕЙ» до Замовника не надходило, було тільки звернення щодо класу наслідків (відповідальності) по предмету закупівлі, на яке Замовником було надано вичерпну відповідь. Хочемо звернути увагу на те, що необхідність почергового виконання робіт дуже важливим питання. При підготовці тендерної документації на закупівлю виконання робіт по об΄єкту «Капітальний ремонт спортивно – реабілітаційного, оздоровчого майданчика на території Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради за адресою: вул. Олександра Олеся, 13, м. Рівне» були взяті за основу: ПКД та Експертний Звіт (Позитивний) (які не мають бути обов’язково зазначені в тендерній документації, однак мають важливе значення при виконанні робіт згідно черг). Фінансування І-ї та ІІ-ї черги передбачається з різних джерел. Також зважаючи на особливості лікувального процесу у лікарні, беручи до уваги розташування на території лікарні декількох сторонніх об΄єктів (як-то будівля газової котельні, будівля лікувального закладу «Ендоклінік», будівля лабораторії «Панакея», будівля ТП та інш.), до яких необхідний постійний доступ, у тому числі – автомобільні під΄їзди – одночасне виконання робіт по двох чергах фізично неможливе.
Статус вимоги: Відхилено