-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Акумуляторні батареї» код 31440000-2 за ДК 021:2015 (акумуляторні батареї тягові)
Завершена
1 862 079.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2018 16:59 - 17.03.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо габаритних розмірів та строків поставки
Номер:
0d7444b97a80475894d3a68032b6d5d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001770-a.c1
Назва:
Щодо габаритних розмірів та строків поставки
Вимога:
Шановні панове! Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність суперечливих вимог технічного завдання до габаритних розмірів акумуляторних батарей, які не є коректними та обмежують можливість подання пропозиції.
Просимо Вас розглянути проведений нами аналіз на відповідність розмірів предмету закупівлі вимогам ГОСТ 28132-95, врахувати наші обґрунтовані зауваження та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Враховуючи наш багаторічний опит з продажу тягових акумуляторів для техніки Balkancar (близько 20-ти років) та наявність кваліфікованого технічного персоналу, пропонуємо Вам нашу допомогу для встановлення дійсних вірних розмірів тягових акумуляторів з виїздом спеціаліста на Ваше підприємство для замірів батарейних відсіків техніки. Це надасть Вам змогу скласти коректне технічне завдання, яке відповідатиме ГОСТ 28132-95, вимогах виробників техніки і акумуляторів та реаліям ринку, що забезпечать велику кількість учасників та високу конкурентність закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.02.2018 15:17
- Розяснення 02.03.2018 11:24
Дата подачі:
21.02.2018 15:17
Вирішення:
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Номер:
b13288cac0674cc2851f34c26af1d9ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001770-a.c2
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація) від 08.02.2018 та з умовами аналогічної закупівлі, яка проводилася Замовником у 2017 році (Ідентифікатор закупівлі: закупівлі UA-2017-03-30-000537-c), ми, ТОВ «ЗЕВС», визначили пристосовність акумуляторних батарей та виявили вимоги у ТД, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. У Додатку 5 до документації містяться Технічні вимоги із зазначенням габаритних розмірів
не відповідають вимогам ГОСТ 28132-95 (МЭК 254-2-85), на який посилається Замовник в тендерній документації, а отже складені некоректно.
Розміри батарей потребують уточнення, а також встановлення припусків з урахуванням ГОСТ 28132-95 (МЭК 254-2-85) і розмірів акумуляторного відсіку.
ТОВ «ЗЕВС» має намір взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ТОВ «ЗЕВС» є реальним учасником відповідного ринку акумуляторних тягових батарей, що підтверджується копіями виконаних договорів на аналогічну продукцію. Додатково повідомляємо, що ТОВ є ексклюзивним дилером компанії TAB Tovarna Akumulatorskih Batarij d.d., Словенія, що підтверджується дилерським Сертифікатом від 05.02.2018 р.. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі ТОВ ЗЕВС» не може прийняти участь у закупівлі. Акумуляторні тягові батареї, які ми маємо намір запропонувати відповідають вимогам стандартів та законодавству України, але відрізніються від не коректно заданих вимог Замовника.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «03» березня 2018 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство "Київпастранс"
(код ЄДРПОУ 31725604, Адреса: 04070, м.Київ, вул. Набережне шосе, будинок 2) усунути дискримінаційні умови зазначені вище, стосовно фізичних розмірів предмету Закупівлі та привести тендерну документацію закупівлі «Акумуляторні батареї» код 31440000-2 за ДК 021:2015 (акумуляторні батареї тягові), Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-16-001770-a, у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету (платіжне доручення№27168 від 26.02.2018 р.);
2. Копія дилерського сертифікату;
3. Переклад дилерського сертифікату;
4. Копії договорів з трьома покупцями на поставку аналогічної продукції.
5. Копія довіреності особи, що підписала скаргу.
6. Витяг з ГОСТ 28132-95 (МЭК 254-2-85)
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір 1.pdf 26.02.2018 17:06
- аналогічний договір 2.pdf 26.02.2018 17:06
- Аналогічний договір 3.pdf 26.02.2018 17:06
- Довіренність.pdf 26.02.2018 17:06
- Дилерський сертифікат.pdf 26.02.2018 17:06
- Переклад сертифікату TAB.pdf 26.02.2018 17:06
- Витяг з ГОСТ.pdf 26.02.2018 17:06
- Скарга 26.02.2018.pdf 26.02.2018 17:06
- Скарга 26.02.2018.doc 26.02.2018 17:06
- Платіжне доручення.pdf 26.02.2018 17:06
- Рішення від 28.02.2018 № 1814+лист Замовнику.pdf 01.03.2018 17:29
- рішення від 19.03.2018 № 2447.pdf 19.03.2018 20:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2018 17:06
Опис причини скасування:
Замовником усунено порушення, зазначені в скарзі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.03.2018 09:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.03.2018 20:57