-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт під’їздної дороги до будинку №84 по вулиці Богдана Хмельницького в м. Переяслав Бориспільського району Київської області (Код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Код ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг))
Завершена
3 479 376.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 396.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 396.88 UAH
Період оскарження:
06.09.2023 16:22 - 13.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Номер:
07bc74ce290f43d2a4e51e33c48ae7b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a9
Назва:
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Вивчивши тендерну документацію ми, ____________________________ (повне найменування учасника), приймаємо та погоджуємось з усіма умовами тендерної документації на зазначені вище торги, в тому числі із проектом договору про закупівлю, та пропонуємо здійснити закупівлю зазначених в нашій тендерній пропозиції робіт на загальну суму …….»
Далі по тексту: Строк надання послуг: з моменту підписання договору до 06.11.2023 року, включно. Тобто в одному документі одночасно використовуються і термін «роботи» і термін «послуги» Аналогічні не відповідності і в інших документах що входять до складу тендерної документації .
На підставі вище зазначеного просимо роз’яснити предметом закупівлі є роботи чи послуги та просимо привести у відповідність тендерну документацію
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 91.pdf 12.09.2023 16:48
Дата подачі:
12.09.2023 06:02
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до п.3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а згідно з п. 4. Розділу І цього Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (Закон). Відповідно до п.21 ч.1ст.1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації; а, відповідно до п.27 ч.1ст.1 Закону, роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Отже, закон дає вичерпне поняття «робіт» та «послуг». Предметом даної закупівлі є Поточний ремонт під’їздної дороги до будинку №84 по вулиці Богдана Хмельницького в м. Переяслав Бориспільського району Київської області. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Код ДК 021:2015 (CPV) товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг. На підставі вищевикладеного роз’яснюємо: предметом даної закупівлі є послуга. Також це вбачається з тексту тендерної документації та додатків до неї. Застосування формулювань в одному документі: «пропонуємо здійснити закупівлю зазначених в нашій тендерній пропозиції робіт на загальну суму… (з урахуванням з урахуванням усіх інших витрат, пов’язаних з наданням послуг)», «строк надання послуг» та «ми зобов’язуємося надати послуги на умовах, визначених у тендерній документації», зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, є використанням термінів синонімічного ряду, основним критерієм відмінності яких є використання терміну «роботи» і терміну «послуги» в розумінні Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Номер:
903563d51f4e4a8baf247c89eb4093d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a8
Назва:
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, в п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та пункту 47 Особливостей (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» зазначена наступна підстава для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
В свою чергу в пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
На підставі вище зазначено просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства тендерну документацію, або роз’яснити яким чином надати підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 91.pdf 12.09.2023 16:46
Дата подачі:
12.09.2023 05:43
Вирішення:
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу роз’яснюємо: Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту сорок сьомого), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту сорок сьомого. У восьмому реченні пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається, що замовник не вимагає від учасника та переможця процедури закупівлі підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Також, в таблиці Додатку 5 до тендерної документації зазначені підстави для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей та спосіб підтвердження Учасником відсутність підстав, визначених у цьому пункті Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Номер:
aa4f84ff99bf43eaa69117c3142d2425
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a7
Назва:
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовник, в п. 1.2.6 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої дорожній робітник повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.6 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, дорожній робітник повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:26
Дата подачі:
08.09.2023 13:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Номер:
d244246ee294426d8d183fc07775bf0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a6
Назва:
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовник, в п. 1.2.5 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої інженер з екологічної безпеки повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.5 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, інженер з екологічної безпеки повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:26
Дата подачі:
08.09.2023 13:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Номер:
e84ccb3848ef49968a65adedfa5c5f37
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a5
Назва:
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовник, в п. 1.2.4 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої інженер з проектно – кошторисної роботи повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.4 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, інженер з проектно – кошторисної роботи повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:25
Дата подачі:
08.09.2023 13:53
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Номер:
d8a03b7b844348bb8b12b558f7590cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a4
Назва:
Щодо усунення умов які обмежують коло потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовник, в п. 1.2.2 Додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога, згідно якої головний інженер повинен мати, діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства» (далі – Норми).
Відповідно до п.1.3 Норм, ці норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, необхідних для виконання виробничого процесу працівниками дорожнього господарства. В свою чергу відповідно до п. 1.7. Норм контроль за правильністю та своєчасністю забезпечення працівників засобами індивідуального захисту на підприємствах здійснюють органи державного нагляду за охороною праці та служби охорони праці підприємств.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу зазначену в п. 1.2.2 Додатку 5 до тендерної документації згідно якої, головний інженер повинен мати діюче посвідчення (свідоцтво, тощо) про проходження навчання з охорони праці, НПАОП 63.21-3.03-08, як таку що обмежує коло потенційних учасників.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ що суттєво збільшить тривалість процедури закупівлі зазначених робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:24
Дата подачі:
08.09.2023 13:52
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваша Вимога буде врахована при внесенні змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
1Щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства
Номер:
908e3415074c4bce91b3b76fa497a9c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a3
Назва:
1Щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства
Вимога:
В розділі 14 Додатки до договору проєкту договору наведеного в додатку № 2 до тендерної документації передбачені:
Додаток 1-Договірна ціна, додаток 2-локальні кошториси, проте проєкти зазначених додатків в тендерній документації відсутні
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:23
Дата подачі:
08.09.2023 07:20
Вирішення:
Шановний Учаснику, додатки до Договору про закупівлю (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Додаток №2 до тендерної документації) готуються Переможцем процедури закупівлі на стадії укладення договору. При цьому Додаток 1 та Додаток 2 до Договору створюються в програмному забезпечені (файлі) «Будівельні Технології – Кошторис» або АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, крім цього до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Номер:
6caf7ff1dc984333a8e890e2e1a85de8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a2
Назва:
Щодо невідповідностей у тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, в п. 6 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
В свою чергу в 1.2. Проєкту Договору наведеного в Додатку № 2 до тендерної документації, зазначено, що Замовник має право вимагати від Підрядника внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення його виконання на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування, у вигляді коштів грошової застави в розмірі п’яти відсотків від вартості Договору. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості Договору приймається ціна тендерної пропозиції за результатами проведення закупівлі. Відносини між Сторонами Договору з приводу забезпечення виконання зобов’язання, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору.
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність та усунути колізійні протиріччі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:21
Дата подачі:
08.09.2023 07:11
Вирішення:
Шановний Учаснику, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства
Номер:
6b73afa1ee674c6e87047600bbaf3cf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-013110-a.a1
Назва:
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовник в п. 38 Особливостей зазначено що, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. І в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-06-013110-a) зазначена інформація про початок аукціону 15 вересня о 14.54
В свою чергу в п. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 88.pdf 08.09.2023 15:17
Дата подачі:
08.09.2023 06:58
Вирішення:
Шановний Учаснику, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено