-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Послуги з організації пятиразового харчування -гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря
Завершена
1 203 630.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 018.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 018.15 UAH
Період оскарження:
06.09.2023 14:49 - 15.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Фудгранд"
Номер:
72917f0f90dd4c1cb7fd06cb84c7774d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-009928-a.b5
Назва:
Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Фудгранд"
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження - це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч.1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 21 наказ Анютіна.pdf 04.10.2023 17:04
- 21 наказ Івашина.pdf 04.10.2023 17:04
- 19 довідка про працівників .pdf 04.10.2023 17:04
- 21 наказ Журавель.pdf 04.10.2023 17:04
- 21 наказ Микитенко .pdf 04.10.2023 17:04
- штатний розпис .pdf 04.10.2023 17:04
- 21 накази Гунько .pdf 04.10.2023 17:04
- 23 освіта Анютіна.pdf 04.10.2023 20:08
- 22 Наказ про призначення директора.pdf 04.10.2023 20:08
- 21 наказ Севастьянова.pdf 04.10.2023 20:08
- 21 наказ Анютіна.pdf 04.10.2023 20:08
- 19 працівники-кухарі.pdf 04.10.2023 20:08
- 23 освіта Севастьянова.pdf 04.10.2023 20:08
- 25 Трудова Хубова.pdf 04.10.2023 20:09
- 25 трудова Гунько (1).pdf 04.10.2023 20:09
- 25 трудова Івашина.pdf 04.10.2023 20:09
- 25 трудова Севостьянова.pdf 04.10.2023 20:09
- 25 трудова Микитенко.pdf 04.10.2023 20:09
- 27 довідка про надання трудової книги.pdf 04.10.2023 20:09
- 25 трудова Журавель.pdf 04.10.2023 20:09
- Скарга.pdf.p7s 04.10.2023 20:09
- 27 штатний розпис.pdf 04.10.2023 20:09
- Скарга.pdf 04.10.2023 20:09
- 19 працівники .pdf 04.10.2023 20:13
- рішення від 06.10.2023 № 15965.pdf 06.10.2023 15:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2023 № 16593.pdf 18.10.2023 11:32
- рішення від 17.10.2023 № 16593.pdf 20.10.2023 17:21
- 2Тендерна документація (Послуги з організації шкільного харчування_вересень-грудень 2023) нова редакція.pdf 10.10.2023 15:11
- 1Додаток 4 до ТД Проєкт договору нова редакція (1).pdf 10.10.2023 15:11
- 1Додаток 4 до ТД Проєкт договору нова редакція.doc 10.10.2023 15:11
- 2Тендерна документація (Послуги з організації шкільного харчування_вересень-грудень 2023) нова редакція.doc 10.10.2023 15:11
- 3Додаток 3 до ТД Кваліфікаційні критерії та інші вимоги нова редакція.doc 10.10.2023 15:11
- Додаток 1 до пояснення.pdf 10.10.2023 15:11
- 3Додаток 3 до ТД Кваліфікаційні критерії та інші вимоги нова редакція.pdf 10.10.2023 15:11
- 5Додаток 1 до ТД Технічний опис предмета закупівлі нова редакція (1).pdf 10.10.2023 15:11
- 5Додаток 1 до ТД Технічний опис предмета закупівлі нова редакція.docx 10.10.2023 15:11
- Додаток 2 до пояснення.pdf 10.10.2023 15:12
- Пояснення.docx.p7s 10.10.2023 15:12
- Пояснення.pdf 10.10.2023 15:12
- Пояснення.docx 10.10.2023 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2023 17:45
Дата розгляду скарги:
17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2023 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.10.2023 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 4
ПРО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Полтава «25» жовтня 2023 р.
Порядок денний:
1. Розгляд Рішення Колегії Антимонопольного комітету України № 16593-р/пк-пз від 17.10.2023 щодо розгляду скарги — Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» від 04 жовтня 2023 № UA-2023- 09-06-009928-a.b5 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з організації п’ятиразового харчування - гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря), UA-2023-09-06-009928-a.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» за вищезазначеною процедурою закупівлі.
3. Подання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Коментарю щодо рішення по скарзі, через авторизований електронний майданчик (ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН).
По-першому питанню:
Було отримано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (Колегія) про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16593-р/пк-пз від 17.10.2023 стосовно скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» від 04 жовтня 2023 № UA-2023- 09-06-009928-a.b5, відповідно до якого: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФУДГРАНД" за процедурою закупівлі — "55520000-1 - Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-06-009928-a.
Згідно частиною 22 статті 18 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
У зв’язку з наведеним необхідно прийняти до уваги рішення Антимонопольного комітету, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» за процедурою закупівлі — "55520000-1 - Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-06-009928-a.
По-другому та третьому питанню:
Згідно з вимогою електронного майданчика необхідно розмістити Коментар щодо рішення по скарзі в електронній системі закупівель.
Я, Баленко Олександр Григорович , уповноважена особа,
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до уваги Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 16593-р/пк-пз від 17.10.2023 стосовно скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» від 04 жовтня 2023 № UA-2023- 09-06-009928-a.b5.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГАРД» за процедурою закупівлі — "55520000-1 - Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-06-009928-a.
3. Оприлюднити Коментар щодо рішення по скарзі, через авторизований електронний майданчик (ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН).
Уповноважена особа
Олександр БАЛЕНКО
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення Замовника щодо дискваліфікації
Номер:
d0bb2129476348f7bbcb3f14ecbf0cd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-009928-a.a4
Назва:
Скасувати рішення Замовника щодо дискваліфікації
Вимога:
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника.
Згідно вимог Замовника Учасник у складі пропозиції обов’язково надає інформацію про працівників (не менше двох осіб ), а саме: інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, залучених до надання послуг, які відповідають одній з вимог: 1. кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 5 розряду); 2. кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду).
ТОВ «ФУДГРАНД» на виправлення невідповідностей завантажив довідку файл «19 працівники .pdf», в якій зазначив, що на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Надана довідка підтверджує, що ТОВ «ФУДГРАНД» має 2 працівників, яких планує залучати до надання послуг, які відповідають одній з вимог Замовника: 1. кухар 5 розряду; 2. кухар 4 розряду, а саме має кухаря 5 розряду (Івашина Наталія Анатоліївна) та кухаря 4 розряду (Севостьянова Ніна Олексіївна). Також додані копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухарів 5 та 4 розряду на Івашина Н.А. та на Севостьянову Н.О.
ТОВ «ФУДГРАНД» помилково завантажив довідку файл « 19 працівники-кухарі.pdf», та Замовник не повинен брати її до уваги, якщо Учасник виконав вимоги Замовника та надав інші документи на виправлення невідповідностей.
Таким чином, ТОВ «ФУДГРАНД» підтвердив інформацію відповідно до п.3 особливих вимог (умов) Додатку 1 до тендерної документації, надавши довідку файл «19 працівники .pdf»та пропозиція Учасника відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, відповідно Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ФУДГРАНД», що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ТОВ «ФУДГРАНД».
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУДГРАНД». У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 03.10.2023 15:22
Дата подачі:
03.10.2023 17:12
Вирішення:
Шановний учасник!
Невідповідність у файлі « 19 працівники-кухарі.pdf» та «19 працівники .pdf» не підпадає під формальні помилки згідно п.1 Розділу 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
При розгляді тендерних пропозицій Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікаії
Номер:
f7a9ed655df34a208cde78588d2fbfac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-009928-a.b3
Назва:
Щодо дискваліфікаії
Вимога:
Щодо дискваліфікаії, черз те що не побачили повідомлення про усунення вимог до тендеру і не прикрипили файли, просимо дати можливість прикрипити документи
Пов'язані документи:
Замовник
- ответ (1).docx 03.10.2023 15:41
Дата подачі:
29.09.2023 12:09
Вирішення:
Шановний учасник!
При розгляді вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності. Керуючись пунктом 43 постанови Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вам було надано 24 години на їх виправлення.
Згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, зауважимо, що в особистий кабінет на вашому майданчику та на електрону пошту надходить повідомлення, де зазначаються всі зміни щодо вашої пропозиції в конкретній закупівлі. Звертайтесь до вашого менеджера за роз’ясненням.
Згідно статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, якщо будь-який із учасників не погоджується з рішенням замовника, він має право оскаржити таке рішення, подавши скаргу до органу оскарження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внестии зміни до ТД
Номер:
a923741218cb46c1836a76ab0904aab8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-009928-a.b2
Назва:
Внестии зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги, а саме:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) договору(ів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів (не менше 2х) з усіма додатками до них та копію документу(ів), що підтверджують їх виконання.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах
1. Встановивши вимогу щодо наявності досвіду саме надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря), Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги з організації одноразового чи трьохразового харчування, однак не мають аналогічних договорів саме з організації п’ятиразового харчування. До того ж, встановлення вимоги в наявності та підтвердженні документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме надання послуг з організації п’ятиразового харчування звужує рамки визначення предмету закупівлі та не відповідає чинному законодавству і є фактично вимогою не про аналогічний досвід, а про ідентичний досвід, що є дискримінаційним.
2. Встановивши вимогу щодо наявності досвіду саме надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах, Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги з організації харчування іншим, ніж дошкільним або шкільним навчальних закладам (наприклад: лікарням, диспансерам, центрам терапії, іншим медичним закладам чи іншим комунальним закладам), проте не мають аналогічних договорів надання послуг харчування дітей саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах. До того ж, встановлення вимоги в наявності та підтвердженні документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме надання послуг з організації харчування дітей саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах є дискримінаційною для потенційних учасників, які зареєстровані у 2022 чи 2023 роках. Наголошуємо, що з 24.02.2022 р. по теперішній час в Україні оголошений воєнний стан та, відповідно, дуже мало дошкільних та/або шкільних навчальних закладів працювали стаціонарно, адже більшість зазначених закладів працювали «онлайн» та не здійснювали харчування дітей. З огляду на воєнний стан, оголошений у державі, доволі складно суб'єктам господарювання розпочинати ведення бізнесу та укладати договори стосовно організації харчування саме дітей. Відповідно, учасники, які зареєстровані після 24.02.2022 р. мають достатню кількість аналогічних договорів організації харчування медичним закладам, проте не мали можливості здійснювати саме організацію харчування дітей не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
До того ж, організація харчування наприклад, медичним закладам є технологічно та організаційно складнішою, оскільки здійснюється кожного дня (а не з пн.-пт. як для навчальних закладів) та передбачає врахування додаткових спеціальних дієт та вимог щодо харчування хворих.
Також, наголошуємо, що досвід виконання аналогічних послуг щодо організації харчування саме у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах жодним чином не впливає на саму кваліфікацію учасника та його можливості належним чином надавати послуги Замовнику згідно предмету закупівлі. Підтвердженням неправомірності даної вимоги є Рішення АМКУ № № 10973-р/пк-пз від 19.05.2021 по аналогічному питанню.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації можна припустити, що Замовник створює одному із потенційних Учасників торгів, що відповідає всім вище переліченим дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками і зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимогу щодо аналогічного договору, а саме видалити вимогу: «Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах» та внести зміни в Тендерну документацію.
Дискримінаційність подібних вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5724 -р/пк-пз від 10.05.2019 та № 4586-р/пк-пз від 11.04.2023 (копії рішення додаються до вимоги).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 14.09.2023 08:23
- Рішення від 19.05.2021 № 10973.pdf 14.09.2023 08:23
- Рішення від 10.05.2019 № 5724.pdf 14.09.2023 08:23
- рішення від 11.04.2023 №4586.pdf 14.09.2023 08:23
Дата подачі:
14.09.2023 08:24
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Оскільки у Законі № 922 немає чіткого визначення що таке «аналогічний договір», то замовнику дозволяється встановити у тендерній документації власне визначення «аналогічного договору», а також певні вимоги щодо того, який саме договір буде вважатися аналогічним.
В п.3 Розділу І. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження Додатку 3 до тендерної документації встановлена наступна вимога:
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) договору(ів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів (не менше 2х) з усіма додатками до них та копію документу(ів), що підтверджують їх виконання.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з організації п’ятиразового харчування (гаряче харчування: сніданок, обід, вечеря, полуденок, підвечеря) або договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах.
Згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з наявністю випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів, Замовником встановлено вищевказану вимогу.
Наявність досвіду щодо організації п’ятиразового харчування або надання послуг з харчування дітей у дошкільних та/або шкільних закладах не є дискримінаційної, адже учасник може надати договори з будь-якими установами ( лікарні, дитячі садочки, загальноосвітні школи, приватний бізнес, комерційні заклади, благодійні організації, приватні садочки,/школи та інше) Зауважимо, що закупівля послуг здійснюється для учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Верховний Суд (Постанова від 16.04.2020 по справі № 640/5949/19 ) зазначає, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність певному кваліфікаційному критерію, при цьому слід виходити зі специфіки предмета закупівлі, та дотримуватися принципів, що передбачені ст.5 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) у є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.09.2023 18:01
Вимога
Вирішена
Внести зміни до ТД
Номер:
127f5eb24cbd4d96b494c54014f59804
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-009928-a.b1
Назва:
Внести зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
У додатку 1 тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, а саме:
- інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, залучених до надання послуг, які відповідають одній з вимог:
1. кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 5 розряду);
2. кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 4 розряду).
- Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 1го року. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду.
Виходячи з вимоги Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити стаж роботи за професією кухаря 5 розряду або кухаря 4 розряду саме не менше 1 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (які мають кухарів 5 розряду або 4 розряду з досвідом менше року) та значно звужують коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимогу щодо стажу роботи та його підтвердження, а саме видалити вимогу: «Стаж роботи кухарів на даному підприємстві не менше 1го року. Для підтвердження надати витяг із звіту до пенсійного фонду.» та внести зміни в Тендерну документацію.
Дискримінаційність вимог доведена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1780-р/пк-пз від 28.01.2022 (копія рішення додається до вимоги).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернути до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 28.01.2022 № 1780.pdf 08.09.2023 10:17
Дата подачі:
08.09.2023 10:18
Вирішення:
Добрий день. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено