-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗЗ-23Р_144_ВО: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту “Реконструкція 4-поверхової нежитлової будівлі з надбудовою мансардного та аттикового поверхів»
Завершена
3 215 983.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 159.83 UAH
мін. крок: 1% або 32 159.83 UAH
Період оскарження:
06.09.2023 13:28 - 25.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікация ТОВ "Українські архітектурні Технології"
Номер:
d2907c09ff5945dcadb666faf7c802f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-007380-a.b1
Назва:
Дискваліфікация ТОВ "Українські архітектурні Технології"
Вимога:
В п.1 Розділу 3. тендерній документації (далі – ТД) зазначено:
«Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в ТД наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у ТД.
Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника вважається помилкою незначного характеру.»
Учасником ТОВ «Українські Архітектурні Технології» (далі – «Учасник») у складі тендерної пропозиції було надано файл pdf 1.1 Довідка про відповідність тех. характеристикам, в якій було зазначено про готовність розробити проєктно-кошторисну документацію по об’єкту: “Реконструкція 4-поверхової нежитлової будівлі з надбудовою мансардного та аттикового поверхів» у відповідності до технічної специфікації та технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі, встановлених Замовником у Додатку 1 до ТД, що і є ОПИСОМ РОБІТ. Саме ці роботи, як предмет договору, також зазначені в п. 1.1. Проєкту договору наведеному у Додатку 8 до ТД. Крім того, учасником надано підписане керівником Завдання на проєктування, що по суті і є повним описом робіт, що мав би виконати Учасник в разі обрання його переможцем тендеру.
Учасником не скопійовано і не надано таблицю з кількістю і найменуванням робіт, яка лише дублює предмет закупівлі, а також абзац з покроковим описом ПОРЯДКУ розробки і умов приймання Замовником проєктної документації («Підрядник зобов’язується розробити … на його офіційному сайті»). Але це не є ОПИСОМ РОБІТ, а лише ПРОЦЕДУРОЮ, врегульованою державними будівельними нормами, постановами КМУ та іншими чинними нормами законодавства, які оприлюднені на державних інтернет ресурсах і мають виконуватись усіма учасниками будівельної галузі, в т.ч. Учасником та Замовником.
Ненадання Учасником цієї частини Додатку 1 ніяк не впливає на зміст пропозиції Учасника, не призводить до значного спотворення інформації, це здійснено очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації. Тому цю помилку можна вважати формальною (несуттєвою), незначного характеру і вона не мала призвести до відхилення тендерної пропозиції Учасника.
При першій публікації закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій було зазначено 20.09.2023 – 00:00, тобто до кінця 19.09.2023. Проте наприкінці 19.09.2023, тобто за кілька годин до кінцевого строку, без будь-якого обґрунтування, Замовником було опубліковано зміни у ТД, які стосувались лише перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 28.09.2023.
Найбільш імовірною причиною такого перенесення строку, на нашу думку, могла бути неготовність заздалегідь обраного Замовником переможця тендеру до першого кінцевого строку і надання йому додаткового часу на підготовку тендерної пропозиції. Відхилення пропозиції Учасника з найбільш вигідною ціновою пропозицією та 20-тирічним досвідом виконання робіт, що є предметом закупівлі, через формальну помилку лише посилює підозру про штучне розчищення шляху для цього заздалегідь обраного учасника.
Якщо наше припущення хибне, ПРОСИМО переглянути та скасувати протокольне рішення №232 від 09.10.2023 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Українські Архітектурні Технології».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо незадоволення вимоги.pdf 25.10.2023 16:27
Дата подачі:
10.10.2023 14:21
Вирішення:
Шановний Учаснику ваша вимога розглянута.
Відповідно до частини 3 статті 31 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 8 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено